Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Ridelejre

Digels
Forfatter: 
Dato:  03-06-2005 13:17
Hai.
Jeg vil høre hvem der skal på Digels og i hvilken uge? måske ses vi? og så er det meget tryggere hvis der er en man kender hehe. zez

ElsKer dIG PoWer {>
0
0
Svar på denne tråd

digels!
Forfatter: 
Dato:  13-06-2005 09:20
Det her må være fjerde indlæg jeg skriver til digels, og igen kan jeg bare sige, glæd dig! Den er så god..

Red på haflingeren Andy! Dygtig, sød, ivrig hest! Blev nummer 2 både i springstæve og dressur, på ridelejren!

Men lad være med at sidde for mange i øverste køjer, vores brasede sammen!! Hehe! Vi sad også syv i den.. ups..

Glæd dig!!

Vi kan ikke leve livet fuldt ud - uden at lave fejl... :-P :-P
0
0
Svar på denne tråd

Digels igen
Forfatter: 
Dato:  20-06-2005 11:29
Godt nok mange indlæg om Digels ;o)

Jeg skal ikke på ridelejr - men skal alligevel liiige derud og hilse når jeg finder tid til det... Er altid bare så hyggeligt!

:-D Knus fra mig :-P
0
0
Svar på denne tråd

Digelsgården!
Forfatter: 
Dato:  26-06-2005 10:50
Jeg kom hjem igår red på Pinto drengen !!!
altså var der i uge 25 hva med jer?
kram rikke
0
0
Svar på denne tråd

skide overskrifter!
Forfatter: 
Dato:  12-07-2005 22:28
Rikke:
Lidt sent at j skriver igen hehe. Men j ville bare sige at j red på den hest der står ved siden af Pinto. på Luna tøzen hehe. Hun var zød

Solen r Perfekt.
Derfor Valgte jeg Power Sun.
Fordi at Han r så dejLig som Solen...
MEN...... Tja, bare ikke nÅr solen Går sin vej Og ikKe kommer igen så... De ligNer hinandEn meget Godt;)
{>
Er der så nogen der skal på Digels i uge 27? Så må i MEGET gerne skrive til mig. Det kunne jo være sjovt at mødes :-D
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider