|
|
| Digels ! ! ! |
|
|
Heii..
Ville lige høre om der er nogen af jer der ude som nogen sinde har været på Digels ?
Var der uge 30 i 2003 hvor jeg red ponyen Chess.. 
Var der uge 42 i 2004 hvor jeg red ponyen Enghøjs Tres Bien.. 
Skal nu der hen i uge 30 i 2005 sammen med Stine og Alexandra (  ) Og deres ponser !
Skal der også i uge 42 i 2005 sammen med ? ? ?
Såå , har jeg været på ridelejr sammen med dig en gang eller skal vi sammen , så vil jeg meget gerne høre fra dig !
Har du bare været på digels før , som rideskole eller ridelejr , stævne og you name it !
Så smæk lige en besked med din mening om stdet !
Hi hi , glæder mig allered til at høre jeres svar !
knus Katja
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Digelsgård 2001. |
|
|
-Jep, tror jeg var der år 2001 eller 2002.
Det var rimelig hyggeligt, jeg fik bare af vide at jeg fik en pony der elskede at springe, og da det kom til stykket refucerede den helst eller rev ned
Men den var sød nok. Hyggelige/rare mennesker og godt samvær
Hav en god tur!
Mvh, Nat.* - Døgnet rundt -Nej, jeg har ikke andet at lave.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Okaii... |
|
|
Heeh , Okaii , Tak !
Kan du huske hvad ponyen hed ?
Kyss kys
Skal du på Digels i uge 30 eller 42 ? Så skriv !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dejlig dag |
| Forfatter:  |
LilleNema |
| Dato:  |
17-05-2005 10:32 |
|
Hej,jeg skal på Digelsi uge 25
knus
Nikita
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Okaii.. |
|
|
Til lille Nema !
Ej , hvor surt !
Men du må ha' en godt tur.. Har du været der før ?
Knuser
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Digels |
LilleNema |
19-05-2005 15:47 |
|
Hej, det er sjovt at værer der  , barer fen nogen venner  men nogen gane er jeg udhelde  .
Helsen
Nikita
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Okaii.. 0_o |
|
|
Okaii..
Ha' en god tur !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Digelsgård |
Simone (Underviser) |
01-06-2005 14:32 |
|
Hej til jer friske tøser...
Jeg arbejder derude og har ridelejren sammen med pia sidste år og nu her i år..
Ville bare se om der var nogen jeg kunne huske..
Hilsen Simone
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jamen hej Katja! |
|
|
Hyggeligt at "møde" dig her
Glæder mig at høre at du kommer igen - jeg har min sidste uge med ridelejr i uge 30
Knus fra Julie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Katja (Nicklas) |
|
|
Ja. Ponyen hed Mexi
Mvh Natacha -Nej, jeg har ikke andet at lave!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Digels uge 30 |
Isabella(myse) |
07-06-2005 01:25 |
|
Hej Katja,
Jeg hedder Isabella og bor iøjeblikket i Venezuela med min familie. Jeg skal hjem på sommerferie og for første gang på rideskole  Jeg er nybegynder, men jeg elsker heste. Jeg kender ikke nogle på ridelejren men vil gerne have nogle venner-og lære at ride. Jeg fylder ni år den 29 juli og håber du og de andre piger bliver mine venninder. Jeg taler nogenlunde dansk  for herude taler vi spansk og engelsk. Kan du fortælle hvad i laver når i ikke rider på ridelejren? Har du hørt fra andre der også skal på lejr i uge 30?? Jeg glæder mig til at høre fra dig.
Abrazos (knus) fra Isabella 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| digels |
mussegirl |
13-06-2005 09:10 |
|
Har været på digels 2 år i træk.. super ridelejr! Red på andy, den er dygtig, men meget ivrig, springer... Jeg kom på en andenplads i spring og dressur på ham!
Kan godt huske Mexi, sød pony, desværre sparker den. Den sparkede efter min lille andy, men ramtre min fod  det ka ske.. hehe... men det er en super ridelejr..
Pas på med at sidde for mange i øverste køjer.. vores brasede sammen (men vi sad også syv mennesker i den)..
Vi kan ikke leve livet fuldt ud - uden at lave fejl... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Har læst lidt om den .. |
Pentagon |
15-06-2005 19:08 |
|
Jeg har læst lidt om den og synes da den lyder hyggelig ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Digels |
Bluckie |
20-06-2005 11:26 |
|
Yep, digels er hygge...
Ikke sandt Simone og Julle??  Det kan bare godt være hårdt som underviser indimellem - dog overstiger hyggen det hårde som oftest
Jeg er så "sluppet" for at have ridelejr i år, så det må I klare selv  Man har vel fuldtidsjob!
men kan jo være jeg kigger forbi, !!
 Knus fra mig 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| SIMONE!!!! |
Rikke..! |
26-06-2005 10:54 |
|
Jeg er lige kommet hjem jeg er Rikke som red på Pinto i uge 25 kan du huske mig???
Knus her fra!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| DIGELS |
kinoos |
28-06-2005 00:39 |
|
Hej alle sammen!!!
jeg har været på Digels 4 år i træk - skal desværre ikke i år, da jeg skal på bondegårdsferie og langelandsfestivel og skiferie i østrig...det første år red jeg fleur(super pony!)og ellers har jeg redet maki, meen er nu nok blevet for stor til begge ponzerne... 
Det kan da være at julie og simone (fedt navn!!!) kan huske mig????
Jeg kan i hvert fald huske jer 
Katja eller andre: Kan i huske Anja??? var på ridelejer med hende, men fik ikke hendes telefonnr.
hun red allerførst på Maybe og derefter på Chico..
Nå men i må ha en hyggelig ridelejr, og hilse alle hypperne fra mig 
!!!Kærlig hilsen Kinoos!!! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| skide overskrifter! |
29 |
12-07-2005 22:34 |
|
Ville bare lige sige at j også r kommet hjem fra digels. Og min hytte var bare det bedste køkkenhold hehe. VI VAR BARE HUNDREDE ÅR OM AT ORDNE ALT!! Bare spørg simone hehe.
QnuZz Toni
Solen r Perfekt. Derfor Valgte jeg Power Sun. Fordi at Han r så dejLig som Solen... MEN...... Tja, bare ikke nÅr solen Går sin vej Og ikKe kommer igen så... De ligNer hinandEn meget Godt;)  Er der så nogen der skal på Digels i uge 27? Så må i MEGET gerne skrive til mig. Det kunne jo være sjovt at mødes 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hej hej hej |
|
|
Jeg var der i 2003 tror jeg nok og også 2004
Super super dejligt sted  Kan ikk forstå det der bliver sagt om mexi med hensyn t springning?? Min søster havde aldrig redet på kræet før og han sprang som en drøm (fordi hun havde fleur som åbenbart ikk ville ind på banen).. men det kan jo have ændret sig
I 2004 havde jeg min egen pony med.. det var hyggeligt især til stævnet.
Min helt ærlige mening:
Gode ting:
Flotte hytter, gode ponyer, sjov voltigering, rigtig godt stævne, god måde at lave striglekonkurrence på, godt med aftenkurser... og meget meget mere
Dårlige ting:
Jeg synes godt ponyerne kunne være lidt sure engang imellem, man må stort set ikk være i stalden, holdene man rider på er ret store, man skal hjælpe lidt for meget til med rengøring og køkken osv..
Men det er en af de bedre ridelejre, for alle ridelejre har jo deres minusser...
Hilsen Kamelai 100% ♥ Den Der Ser Frem ♥ ♥ Må Også Se Tilbage ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Allo ! |
Rikke&Puff |
28-01-2006 12:38 |
|
Jeg skal på digel i uge 26 ! Bliiir vildt fedt !  Var der også sidste år red på Pinto ! Dejlig dejlig pony ! Knus .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| asDasd |
|
|
Ja, nu skla jeg også i uge 26.. xD Igen.. I efterårsferien red jeg på TB (Igen) og der vandt vi hele lortet.. ;P Vandt LC2'en med over 70%, vandt LC (80cm) og vandt striglerkonkurencen.. Tagr mpske selv pony med til sommer, ved det ikk helt endnu..  HEeh..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Yeeeps |
|
|
Rider selv på Digelsgård, selv synes jeg det er en rigigt god rideskole! Var der også på ridelejr i 2005, uge.. 28 eller 29. kan ikke huske. Jeg red på sølvpil  Nu rider jeg på Tres Bien  Skal også nok på ridelejr i uge 29 eller 28 i 2006 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sølvpil |
Emma (Fighter) |
08-03-2006 19:23 |
|
Er Sølvpil sød??? og er han god at ride på??? jeg var ude at kigge på Digels fordi jeg skal på deres ridelejr i uge 26!! !! Glæder mig helt vild og syns at Sølvpil var så søøød  Emma...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| szgtsdrgsd |
|
|
Emma (Fighter): Sølvpil er noget af det sødeste, og hvis du gerne vil ride på ham, så er jeg sikker på at du gerne må det ! Er det i uge 26 i år ? For så skal vi der op sammen .. Hehe..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
Næh. Men skal nok passe hest for nogen, og kigger nok forbi, kan sku ikke undvære Luna... Gider ikke ridelejr mere, har jeg været nok på i mit liv.
Hilsen Louise Som der har halvpart på dejlige Luna Man kan lige, hvad man vil, når bare viljen og lysten er der. Venner er som engle, de hjælper os med at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Ridelejr |
Bluckie |
08-05-2006 13:10 |
|
Skal ikke på ridelejr, men kommer nok forbi og rider Chanti indimellem  Og som Louise siger - man kan jo ende med at være hestesitter 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
JosefineS |
05-06-2006 19:08 |
|
OMG Juzze ?! Det skal jeg også . . . Så mødes vi jo ?!
Josefine - Sukema alias Flæske! Røde heste Er de bedste Dem kan ingen tæske Vel lille flæske ?? 8D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|