|
|
| Skal i på enghøj |
|
|
- det er anden gang jeg skal i år, med nanan og kristine
.. vi ved det er et supert sted, og vi skal i uge 26.. skal i også?
vi kan anbefalde det stærkt!
sidste år red nanna på: Frederik
og kristine red på: frederik
og jeg var der ikke :'( der var ikke mere plads, men jeg var der sidste år igen, der kendte vi ikke kristine.
Jeg red på: Carlo
Nanna: Fary
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeps... |
|
|
Jeg skal derop og hjælpe i uge 26 og 31 i år.
Så glæder mig til vi ses.
MVH. Nanna
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Den anden medstifter af EPC forever Klubben |
| Forfatter:  |
Windstrup |
| Dato:  |
26-04-2005 23:10 |
|
Yeps jeg skal også være "hjulper" igen i år, i uge 26-29 og efterårs ferien. Og jeg har begge knaldperlerne med i begge uger...
D.20/3 blev jeg faster igen til en dejlig dreng Oliver. på 57 cm. & 4,5 kg. 18/4 update, han måler nu 60 cm, & 5,8 kg. (post nr.4060)Halvpart søges stadig til min Dejlige DV vallak Rasas. Jeg skal være hjælper på Enghøjs Ponyclub i uge 26+29. Fra d.1/5 - 2005 har jeg nyt arbejde, på Q8 tanken i Lyngby.
Mvh Diana Windstrup,nu andellejligheds ejer i Hvidovre.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| EPC forever |
Windstrup |
26-04-2005 23:12 |
|
Frumme - Frederikke Bircow skal forresten også være hjælper i uge 26, og vist også nok Nina, så det skal nok blive en sjov uge, Og det bliver Animations første gang på EPC
D.20/3 blev jeg faster igen til en dejlig dreng Oliver. på 57 cm. & 4,5 kg. 18/4 update, han måler nu 60 cm, & 5,8 kg. (post nr.4060)Halvpart søges stadig til min Dejlige DV vallak Rasas. Jeg skal være hjælper på Enghøjs Ponyclub i uge 26+29. Fra d.1/5 - 2005 har jeg nyt arbejde, på Q8 tanken i Lyngby.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okay.. |
|
|
ved hvem Frumme er men er ikke helt sikker på Nina, er forfærdelig dårlig til navne  , men det skal nok blive rigtigt hygeeligt. Jeg tager også min hest med derop for første gang så glæder mig til at se hvad han siger til det, han kommer sikkert til at elske det!
Mvh. Nanna
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| seven signs |
Windstrup |
27-04-2005 11:06 |
|
Nina var helt vild med "Buster"? Den røde frederiksborger... og var ved at købe ham, men han var for lille til hende... to sek så finder jeg lige et billede
Det er mig til venstre og Nina til højre. Umiddelbart før vi har "hive børn ned fra hestene ned i mudderet leg" hi hi
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Okay.. |
|
|
der begynder at ringe en klokken hehe...
hun har vist kun været der den ene uge af dem jeg var der så det var nok derfor jeg ikke lige kunne placere ansigt på hende, men er jo så blevet gjort nu
Mvh. Nanna
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ved i om... |
|
|
..Carlo har det vel?
ham red jeg på for et par år siden, jeg glæder mig virkelig til at se hvem jeg får
Skal på Enghøjsponyclub i uge 26.. ses vi?
Skriv en post til mig hvis du også skal i denne uge, og har du været der før, så må du også gerne skrive...
Skal i på EPC? her er et link.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Øhm forvirret? |
Lama (La) |
27-04-2005 19:01 |
|
Buster?
Var det ikke Luffe hun ville købe?
Anyway jeg kommer i 30-31 
Og måske efterårsferien. Ikke helt sikkert endnu
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jo det var Luffe |
|
|
Nina var ved at købe
Diana skal du være der i 26-27-28-29 eller "kun" 26 &29? Det er bindestregen der forvirrer mig?
Selv kommer jeg derop nogle dage i 27 (skal ride noget undervisning på ponyvidunderet) også kommer jeg og besøger flere gange i løbet ef 30 & 31, da begge søstre ( + flere af mine "gamle" børn) er deroppe.
Bare fordi man har fået fast arbejde og ikke nok ferie så kan man ikke holde sig væk. (skal derop de næste to weekender, så jeg får nok dækket mine EPC behov  )
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| syv tegn |
Windstrup |
28-04-2005 21:52 |
|
he he okay jeg siger .... .....
og jo jeg tog fejl af navnet, jeg kunne ski ikke huske Luffe's navn...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|