Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Ridelejre

historier fra møns klint....
Forfatter: 
Dato:  05-03-2005 19:54
hejsa...
nogen der har nogen historier eller noget at fortælle om møns klint ridelejr, skal nemlig på ridelejr der så hvis der er nogen der bare vil fortælle om den hest de red på der eller andet så ville jeg blive MEGET glad...

<3jerry<3

elsker dig jerry

***team møllen***
0
0
Svar på denne tråd

hvornår??
Forfatter: 
Dato:  06-03-2005 19:01
haii

nej...jeg har ikke været der før...men skal derned for første gang til sommer....
hvornår skal du derned??
jeg skal derned i uge 31

Fiona er den bedste
Af alle verdens heste!

0
0
Svar på denne tråd

Dejligt sted....
Forfatter: 
Dato:  06-03-2005 22:19

Jeg har været der to gange. Red begge gange på ponyen Buller, som jeg efterfølgende købte - Han var bare så dejlig {>

Men det er et dejligt sted. Dog kunne jeg bedst lide at være der i efterårsferien. Men det hang nok sammen med at der ikke var så mange, og aktiviteterne var lidt anderledes - Plus folk var lidt ældre, end gennemsnitsalderen i sommerferierne ;)

Men et lækkert sted. Dejlige turmuligheder, to søde hunde (Hvis de stadig har dem? Tøsen og Hasan?) gode sovepladser (Dejlige vægge at skrive på :D ) rare folk, osv. Rigtig hyggeligt sted, jeg kan kun sige godt derom :D

:D Mvh. Theis :D
~ En rigtig hest har 4 ben...
!! Zapp-Power !!
0
0
Svar på denne tråd

jeg skal der hen i:
Forfatter: 
Dato:  07-03-2005 14:12
hejsa...
jeg skal der hen i uge 29....

<3jerry<3

elsker dig jerry

***team møllen***
0
0
Svar på denne tråd

Theis ..
Forfatter: 
Dato:  08-03-2005 12:19
Theis:

Heej ..

De har ikke tøsen mere, men Hasan er der stadig !
De har haft en der hed Ronja efter Tøsen (som blev aflivet for et par år siden), men hende solgte de fordi der var et eller andet .. Hun kunne vist ikke lide at køre i bil og hun var meget med i bilen derfor kunne hun ikke være der .. Tror det var derfor ..

~KiSSes From Pentagon~

~Ridepension Møns Klint: Den Bedste Og Eneste For Mig!~

{>Ridepension Møns Klint {>
;-)~~~Min side~~~ ;-)
0
0
Svar på denne tråd

Pentagon
Forfatter: 
Dato:  08-03-2005 18:18

Ej hvor trist :( Tøsen var så sød :(

:D Mvh. Theis :D
~ En rigtig hest har 4 ben...
!! Zapp-Power !!
0
0
Svar på denne tråd

Theis ..
Forfatter: 
Dato:  09-03-2005 21:55
JaH .. Det var hun ..

Men Hasan er der da stadig :-) ..

Lidt historie fra mig :-D :

Ja, jeg har været derude 6 gange. 2 gange i påskeferien og 4 gange i sommerferien. Jeg har redet på Homér 2 gange, Buller 1 gang, Erik 1 gang, Tulle 1 gang og Nick 1 gang.
Har kontakt med mange jeg har været på lejr med.
Det er et 2-tal hyggeligt sted og jeg synes virklig det er pengene værd, men det er smag og behag om man er til hyggelejr eller er lidt mere seriøs på en rideferie for det er klart en hyggelejr og der tror jeg ikke der er nogen som har været der vil sige mig imod.
Jeg bliver ved med at tage derud indtil jeg bliver for gammel og så håber jeg at kunne fortsætte som hjælper ;-) .
Skal prøve at være hjælper for første gang i sommerferien ! Glæder mig meget.

~KiSSes From Pentagon~

~Ridepension Møns Klint: Den Bedste Og Eneste For Mig!~

{>Ridepension Møns Klint {>
;-)~~~Min side~~~ ;-)
0
0
Svar på denne tråd

har skam også været der..(:
Forfatter: 
Dato:  10-03-2005 15:15
hejj...

skide fedt sted må jeg skam da sige.. hehe..
louise er skide sød af snakke med.(hun ejer stedet)

har været der 2 gange.. første gang jeg var der red jeg på flør.. skide sød nordbagge... vi vandt første i strigle konkurrencen..
anden gang, var flør der ikke mer, så jeg skulle ride på tjalfe..(den første gang jeg var der, red en pige på ham og hun kunne bestemt ikke lide ham, han løb hele tiden den forkerte vej og sådan)
men jeg skulle bare lige sætte han på plads også havde jeg den lykkeligsteuge.. han gjord alt hvad jeg ville have ham til.. hehe.. men han kunne nu ikke rigtigt følge med på tur men ellers var det fint... dem der havde haft lånt ham, havde ikke passt ham ordenligt og han lignte noget der var løgn men det fik vi rettet op på hehe... vi vandt: freestyle og ringridning.. og fik anden i det andet... så det var rigtig godt...

jeg er desværre for gammel til at komme der i år men det går nok... hehe..

håber at de i tager der ned det er pengene værd...

Rigtige Ryttere Rider connemara.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider