Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Ridelejre

Wauw jeg skal på EPC...!!!
Forfatter: 
Dato:  29-01-2005 20:04
Jeg har fået en konf. gave på forskud jeg skal på EPC med min bedste veninde som også fik turen som konf gave... vi glæder os rigtig meget!!! det er den første uge af sommerferien...!!
Hilsen Nanna og Klaus

- I was an ahteist until I noticed I'm God.

Min netponyside - den er ikke 100% færdig, men prøv den alligevel!
0
0
Svar på denne tråd

Dejligt
Forfatter: 
Dato:  29-01-2005 22:15

Du kan godt glæde dig, der er rigtigt hyggeligt.
Skal derop som hjælper men desværre nok ikke i den første uge.

Mvh Nanna

Medstifter af EPC Forever Klub :-P

http://www.enghoejs-ponyclub.dk/
0
0
Svar på denne tråd

Enghøj er et fedt sted !
Forfatter: 
Dato:  30-01-2005 19:39
Haay ;-D
Jeg skal oss på Enghøj i uge 29..
Gulerødder til Hoss, Zerinius, Jack ! (Dem jeg har redet på<3) Og så har jeg ønsket Max i år ? Har hørt han er sød og rolig ;-D håber det passer !?
Kram Thea
0
0
Svar på denne tråd

Thea...
Forfatter: 
Dato:  30-01-2005 20:24
Muligvis skal jeg være der som hjælper i uge 29 - skal i hvert fald i 27, 28, 30 og 31...

Max er rigtig sød og virkelig velredet. Han er rolig og velopdragen, men frisk og ikke typen der finder på ballade. Han er meget nem at ride, og bliver ofte brugt som forreste hest på banen, netop fordi han er så rar.

Med venlig hilsen
Lise Rohden

Se min dejlige parthest, Bernando, på min præsentation!
***Jeg søger billeder, historie og andet der måtte vedrøre Amager Ponyklub/Rideskole***
0
0
Svar på denne tråd

Jeg kommer
Forfatter: 
Dato:  30-01-2005 20:36
I uge 27 tror jeg... ;-D

0
0
Svar på denne tråd

Lise...
Forfatter: 
Dato:  31-01-2005 10:36

Hvornår skal jeg endeligt senest skrive til Miriam for at være sikker på at der er plads til at jeg kan komme derop og hjælpe? Ved nemlig ikke helt endnu hvornår jeg kan, men ville være sikker på at kunne komme derop, kan ikke undvære det :-)

Mvh. Nanna
Medstifter af EPC Forever Klub :-P

http://www.enghoejs-ponyclub.dk/
0
0
Svar på denne tråd

Nanna...
Forfatter: 
Dato:  31-01-2005 20:48
Jeg ved ikke om der er noget facit - jeg har bestilt mine uger. Jo længere hen på året, jo mindre mangler hun. Men du kan nok godt vente til april uden de store problemer.

Knus

Med venlig hilsen
Lise Rohden

Se min dejlige parthest, Bernando, på min præsentation!
***Jeg søger billeder, historie og andet der måtte vedrøre Amager Ponyklub/Rideskole***
0
0
Svar på denne tråd

syv tegn
Forfatter: 
Dato:  04-02-2005 22:25
Hey tøser, jeg håber og ber til at jeg snart ved hvornår jeg skal derop.
Lise jeg kommer op med Rasas fredag eller lørdag uge 26, så er han all yours de uger du er der :-)
Jeg har haft en "heste hvisker" ude og snakke med begge hestene, og pludselig udbryder damen " hvor er Rasas henne om sommeren?!? Øh på sommerfold svarer jeg DOH, damen siger igen Hvor er han henne? Han er på en ridelejr i Kalundborg... ? ... Det må du endelig ikke fratage ham, det sted Elsker han at være" ?:-) :-D Hun aner intet om mig, hestene eller noget som helst, men Rasas kunne fortælle om EPC. Så Rasas bliver pakket og gjort klar og sendt til EPC det meste af sommeren.

Knus D

Jeg søger part ryttere til min DV/Holstener vallak Rasas , se billeder af Rasas på min præs. Kontakt mig på 28362612 - Miss_Dida@Hotmail.Com :-P
Link til Rasas part annonce.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider