Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Ridelejre

Hjælp...( fortunes )
Forfatter: 
Dato:  26-12-2004 19:03
Hej..
Mig og en veninde har beslutte at vi skulle på ridelejr i 2005!
Også har vi fundet fortunes pony center!
Vi er begge 12.
Også ville vi lige gerne høre om der har været andre der og om hvad de synes om det. ?:-)
Lig et par spørgsmål:
-Hvordan er maden?
-Hvordan er hestene? er de søde, friske, rolige?
-Hvordan er underviserne?
-Hvad laver man?
-Hvor lang tid rider man?
-Hvor mange er man om vær pony/hest? Skifetr man i løbet af ugen?
-hvordan er sove pladserne? hvordsn sover man?
-Er den god eller dårlig? Vile i tage der ud igen?
-Er der en anden du kunne foreslå i stedet?
Knuz Sofie
0
0
Svar på denne tråd

Ved ikke ..
Forfatter: 
Dato:  26-12-2004 21:46
Såvidt jeg ved er man kun på Fortunens i 5 dage ..

Jeg plejer at tage på Ridepension Møns Klint, hvor man er der i 6 dage, og besvarer lige spørgsmålene:

-Hvordan er maden?
Udmærket .. Synes jeg, men det er jo smag og behag ..

-Hvordan er hestene? er de søde, friske, rolige?
Der er lidt af hvert, så der er noget for alle ..

-Hvordan er underviserne?
De fleste af dem er søde, men undervisningen er ikke særlig seriøs .. Jeg synes at det er fint at den ikke er så seriøs for det e ikke det jeg forventer af en ridelejr, men igen: Smag og behag !

-Hvad laver man?
Ponygames, natteløb, rideture i terænnet som er fantastisk, ridning på bane, diskotek og meget andet ..
Man kan også komme i Swimming pool hvis vejret er til det ..
-Hvor lang tid rider man?
3-4 timer om dagen ..

-Hvor mange er man om vær pony/hest? Skifetr man i løbet af ugen?
Du er 1 om hver hest og skifter ikke i løbet af ugen ..

Man sover i køjesenge og jeg synes man ligger fint ..

-Er den god eller dårlig? Vile i tage der ud igen?
Jeg synes den er god, men endnu en gang: Smag og behag ! Ja, jeg skal derud igen til sommer .. For 7. gang .. Hehe .. For første gang sammen med en veninde .. I uge 30 regner jeg med ..

-Er der en anden du kunne foreslå i stedet?
Nej, for jeg har ikke været på andre end den ..

Håber du kan bruge det !!

>o<~Hestehilsner fra HesteMig~ >o<
B-)~Ridepension Møns Klint: Den Bedste for mig~ B-)

{>Ridepension Møns Klint {>
;-)~~~Min side~~~ ;-)
0
0
Svar på denne tråd

Min mening
Forfatter: 
Dato:  21-01-2005 20:55
Hej..Jeg har været der en gang, her sidste sommer 2004. Det var fint nok men ikke lige til mig da vi red for meget i skoven syntes jeg. Nå til spørgelsmålene

-Hvordan er maden? Fin nok. Alle der ude kunne lide den

-Hvordan er hestene? er de søde, friske, rolige? det er jo forskellig for hest til hest. Men man kan prøve hesten en dag og hvis man ikke bryder sig om den og selvføgelig siger det så kan man få en ny. Man skriver også på tilmedlingstingen hvad hest maqn gerne vil have. Du kan f.eks. skrive en frisk en.

-Hvordan er underviserne? De er helt fine. Selvom vi ikke red så meget på banen, så hjalp de meget en. Det er to unge piger som også rider på deres heste i skovem. Virkelig søde. Det er også dem der spiser med en og de kommer ned hver nat og siger godnat

-Hvad laver man? Man rider 3 timer om dagen og man rider vist 3 gange på banen, den ene springning. den anden dressur. Den sidste Ponygames. Man bliver delt op i to hold og så er der en jagt i skoven og en dag hvor der er stævne ( var der ikke lige den uge jeg var der) og så springer man også i skoven. Og så om aften spiser man og hygger sig.

-Hvor lang tid rider man? 3 timer om dagen

-Hvor mange er man om vær pony/hest? Skifetr man i løbet af ugen? Man er 1 per hest. Man skifter kun hvis man ikke kan ride hesten. Ellers ikke.

-hvordan er sove pladserne? hvordsn sover man? Fordi vi var mange den uge var der to campingvognen også. Den ene sov ridelærene i og den anden mig og to venner i. Nogen andre sov i en hytte, og de sidste sov oppe ved spisesalen i nogen køjer. Der vgar køjer i huset og hytten. Og så var en campingvogn en campingvogn:p

-Er den god eller dårlig? Vile i tage der ud igen? Den er en fin ridelejre hvis man er til skoven. Jeg vil ikke tage der ud igen tror jeg da jeg ikke er så meget skovmenneske

-Er der en anden du kunne foreslå i stedet? Har kun prøvet den private ridelejre på BAL´s rideskole ( står for Ballerup Rideskole) Og så den så ikke lige men skal selv på Digelsgaard i år og BAL´s

. Julie
0
0
Svar på denne tråd

haløj.............
Forfatter: 
Dato:  22-01-2005 20:11
-Hvordan er maden?: god
-Hvordan er hestene? er de søde, friske, rolige?: det er forskeligt fra hver hest
-Hvordan er underviserne? godt nok
-Hvad laver man?rider i skoven på banen ponygames travløb dressur spring
-Hvor lang tid rider man? ogkring 3-4 timer
-Hvor mange er man om vær pony/hest? Skifetr man i løbet af ugen?man er en om hver man kan godt skifte hvis man ikke ka li sin hest
-hvordan er sove pladserne? fine
hvordsn sover man?godt
-Er den god eller dårlig? god
Vile i tage der ud igen? ja
-Er der en anden du kunne foreslå i stedet? nej

;D HesteVrinsk fra Anton_Tos aka Signe! ;D
Også kendt som: Zolo Zoo ZignÆ!
Den store Heste elsker {> Den største Anton Elsker {>
pigen med halv parten trisse hun også elsker

0
0
Svar på denne tråd

HoeJ ^^^
Forfatter: 
Dato:  24-01-2005 16:14
HeJ SiGne ^^ (;
♥KaSii♥
0
0
Svar på denne tråd

fortunen?
Forfatter: 
Dato:  25-01-2005 20:35
haii.....

ja..du har jo fået svar på det meste...men alligevel...

altså det er et par år siden jeg har været på ridelejr der fordi jeg rider der oppe fast (både undervisning og part) og derfor gerne har ville prøve noget nyt... men jeg kan fortælle lidt om stedet...:

de fleste ponyer er SUPER-SØDE....og der er mange! så du får helt sikkert en pony du kan li'!!!!
det er en supergo' skov at ride i og du skal ikk' ride på vej...(kun et meget kort stykke på en lille vej ca. 20 m.) det er måske ikke det bedste sted for en der vil ha' lyse store stalde, ridehus og tusinder af baner... der er en bane (udendørs) og så er der skoven...! stalden er lille men hyggelig... om sommeren går ponyerne på en kæmpe græsfold med både bakker, skov og søer...-lyder det ikk super!!!?
men det kommer jo an på om man er sådan lidt for-sjov-rytter eller stævne-seriøs-rytter..!
:-)
men det er i hvert fald et hyggeligt sted med søde ponyer/heste!!!!!
håber i prøver den...

knuss Freja...

ps. hvis du kan ride på 2'er ponyer så er Melina rigtig sød....hende har jeg part på!!!!
;-)
0
0
Svar på denne tråd

Tak for svarende!
Forfatter: 
Dato:  28-01-2005 15:52
Hej alle der har svaret!
Tak for svarende! de har hjulpet os meget!
Nu blir det spændende om vi tar der ud??!
Knuz Sofie
0
0
Svar på denne tråd

Rønbjerg??
Forfatter: 
Dato:  20-02-2005 10:36
Heii alle sammen..
Jeg og en veninde har kigget på Rønbjerg ridelejren, men jeg vil lige høre jeres mening hvis der er nogle af jer der har været der!

1) Er det godt deroppe?

2) Hvordan er ridelærerne?

3) Er der racer for alle og en hver?

4) Er der nogle "frække" ponyer? (for dem elsker jeg!)

5) På en skala fra 1-10 hvor god er den så?

6) Kan i anbefale andre ridelejre i Jylland?

7) Rider man varieret?

8) Hvor stor(e) er sovesalen(e)?

9) Var der mange på det tidspunkt i var der?

10) For man hva man forventer alt efter pengene?
Håber virkelig at der er et par stykker der har været der.. Her er deres hjemmeside!

Håber virkelig at i svarer mig.. :-P
0
0
Svar på denne tråd

ffdggf
Forfatter: 
Dato:  27-02-2005 20:31
-Hvordan er maden? god
-Hvordan er hestene? er de søde, friske, rolige? forskeligt du skal bare skriva hva temp du vil have
-Hvordan er underviserne? okay
-Hvad laver man? rider i skov på bane ponygames travløb på hesteryg dressurstævne spring stævne og kommer på bakken og det er et stort pluds for man for mange gode venner
-Hvor lang tid rider man? ca 3 timer
-Hvor mange er man om vær pony/hest? Skifetr man i løbet af ugen? man skifter ikke og mnan er en om hver
-Er den god eller dårlig? Vile i tage der ud igen? den er god skal der over i uge 28
-Er der en anden du kunne foreslå i stedet? nej
ZuLu
- Maja den dejlige pølle-pony
- rid fjordhest det er sq dejlige
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet