Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Ridelejre

Fotoreportage af 1 uge på Østerlund
Forfatter: 
Dato:  25-07-2004 01:29
Sender jer linket;
Til en MASSE billeder fra Østerlund Ridelejr, med tilhørende tekst!

Gider bare ikke lave den herinde igen...
Derfor fik i et link :-)

:-) MVH Alis :-)
Gør hvad du vil - men opfør dig ordentligt
Højbo´s Tinto
.................
Min første pony, Min nusse pony
Min smukke pony, Min hidsige pony
Min skovtur pony, Min spring pony
.................
MIN DRØMMEPONY

0
0
Svar på denne tråd

Tja...
Forfatter: 
Dato:  25-07-2004 17:57

Godt du morede dig Det er jo hvad det gælder om (y)

Dog har jeg mistet al den sidste respekt (Som i forvejen ikke var der) efter det her. Uden ridehjelm på en ridelejr? Det er uansvarligt! Man kan også blive trådt på i vandet. Og at hoppe buk på en hest? Stakkels hesteryg!

Men ok... Du er glad for ridelejren og det er godt ;) Hesten med blomsterhalen ser rigtg kær ud ;) Og vandbillederne ser rigtig dejlige ud! :P

:D Mvh. Theis :D
~ Princess Of The Universe
0
0
Svar på denne tråd

kjkjkj
Forfatter: 
Dato:  03-09-2004 15:30
hejsa :D!
Theis : Når man bader med hestene så er det FARLIGT at ride med ridehjelm! For hvis du falder a kan du blive trukket ned a hjelmens vægt. derfor er der ingen der bader med heste og har ridehjelm på . Og det er ikke kun på østerlund at man gør det !:D Men på østelrund(har sel vværet der 2 gange! ) rider vi selvfølig med ridehjelm ALLE andre steder .
ville bar li tilføjed det :D

kyys frei
0
0
Svar på denne tråd

Freiisen
Forfatter: 
Dato:  04-09-2004 23:55
Men man kan godt få en hov i hovedet selvom man rider i vandet.

Jeg kan ikke helt se hvordan man skulle blive trukket ned i vandet af hjelmen. Desuden er vandet på billedet jo slet ikke så dybt at man ikke vil kunne bunde.

Mvh. Ida & Halifax ♥
~ (y)Fjordpower! ;D ~
Rollo, Stina (M&R) og Ida (Halifax)=
De tre tosser på en tømmerflåde :P
0
0
Svar på denne tråd

jhkhgjkhgj
Forfatter: 
Dato:  05-09-2004 16:41
nånå der kan man bare se. Men man kan altså blive trukket ned. vandet fylder hjelmen så den bliver MEGET tung, og man har defor rigtig , rigtig svært med at svømme, faktisk kan man ikke svømme. Men hvis du ikke tror på det så lad vær. høhø, dit eget problem :D

kyys
0
0
Svar på denne tråd

Freiisen
Forfatter: 
Dato:  05-09-2004 22:53

>>og man har defor rigtig , rigtig svært med at svømme, faktisk kan man ikke svømme. <<<

Jeg har svømmet med ridehjelm på før? Det gik fint? Lidt tungt, men til at klare ;) Og jeg er ellers en dårlig svømmer :P Faktisk temmelig dårlig... Hmmm... Æv...

Sjovt nok er du død hvis du får en hov i hovedet når du falder af. Sjovt nok kan du bare rejse dig op med en hjelm, hvis du ryger af. Sjovt nok kan du bare spænde hjelmen af, hvis du ikke kan bunde, og hvis du gerne vil miste en hjelm :P

8-) Mvh. Theis 8-)
~ Alle mennesker dør, men ikke alle
der dør har levet...
0
0
Svar på denne tråd

fdfdgfd
Forfatter: 
Dato:  07-09-2004 18:57
Jeg ved godt at du er MEGET klogere end alle os andre herinde . MEN du kan IKKE svømme uden hjelm, jov hvis du ikke kommer under vandet med hoved ka du, men eftersom de fleste ryttere bliver smidt af vil man jo altid få hoved under vand . Eller kan DU måske falde af og samtidig præstere ikke at få hoved under vand ? :S høhø .
0
0
Svar på denne tråd

Theis...
Forfatter: 
Dato:  15-09-2004 21:36
>>Sjovt nok er du død hvis du får en hov i hovedet når du falder af.<<

Æhmm.. NeeJ ! Jeg sys da stadig jeg lever !! Eller hvad 8-) :-P ;-D

Kyys » CeliiiinaUndMooonse «
0
0
Svar på denne tråd

celina....
Forfatter: 
Dato:  29-09-2004 10:50
theis er bare lidt urealistisk en gang imellem. jeg har da fået mindst 3 hove i hovedet og jeg er da heller ikke død. 8-)

:-) MVH Alis & Tinto :-)

Livet er ét langt selvmord.
Citat; Friedrich Nietzsche
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider