Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Ridelejre

Hvilken... vær søde og hjælp!
Forfatter: 
Dato:  12-04-2004 12:28
Hejsa... jeg ville lige hører om I (igen kan anbefale en ridelejr? Helst på sjælland eller fyn...

Prisen er helt ligemget!!! Den må gerne være meget dyr (det er ikke mig der betaler ;-D )

De skal bare have nogle fede forhold, et godt rygte, nogle lækre veluddannede heste, GODE (og jeg mener gode) undervisere og et seriøst syn på det:-)

Håber i skriver!

-Nanna

Kys til Robin!
{>
0
0
Svar på denne tråd

Bakkegård
Forfatter: 
Dato:  12-04-2004 19:44
Kender ikke lige nogen på sjælland eller fyn men tæt på. Bakkegård på langeland. Den er rigtig god.

Heste-knuzz Mig og min pony Freia

Verdens bedste ridelejr, Molger
0
0
Svar på denne tråd

Kender ingen gode ridelejr på sjælland....
Forfatter: 
Dato:  13-04-2004 18:52
Kender INGEN gode ridelejr på sjælland, har hørt at mange af dem er dårlige, og derfor har jeg de seneste 3 gange været på Midtjysk ridecenter ;D Det er super, og det er blåstemplet af dansk rideforbund, så det er tjekket! Og kan sige at de IKKE mishandler heste, der er god undervisning, og ALLE er virkelig flinke! :)

Ærgeligt at det skal være på Sjælland eller Fyn, så har nok ingen ridelejr jeg kan anbefale! Kun MIDTJYSK RIDECENTER! ;D

*~Catja~*
:D "Boyzenpower" :D
Nu bliver du snart min Boy {>
0
0
Svar på denne tråd

Baunehøj
Forfatter: 
Dato:  14-04-2004 14:24
Baunehøj ligger lige uden for næstved på sjælland og er super god

:-) KnuzR Sofie og Chela!! :-)

;-) De som er kloge og som har hjerne, begriber aldrig nogenting ;-)
- Peter Plys -

Pepsi, kåret til JHN mest nuttede pony!

HP
0
0
Svar på denne tråd

hmm...
Forfatter: 
Dato:  14-04-2004 20:02
På fyn kan jeg anbefale Snave Ponyklub. Man får lov til selv at lave dagens program. altså om den står på dressur, spring, tur mm. Ponyerne er søde og Ise (hende der har det) også.. En god stemning og hyggelige hytter man bor i.. kan klart anbefale den.. og så er der nogle gode ture..
Lykken er: Fjollerbakken Julie
0
0
Svar på denne tråd

Hm....
Forfatter: 
Dato:  18-04-2004 20:53
..Hvis det er første gang, så syntes jeg at du skal prøve Enghøjs. Det kan godt være at der er nogle der ikke kan lide at dele ponyer, men det er faktisk ret hyggeligt. Værelserne er pæne og rene og man har det hygligt. Jan er ikke sur, han vil bare have at man gør som han siger (FAIR NOK!).
Men hvis du gerne vil prøve noget der er lidt mere "vildt" så kan du måske prøve Petersminde, jeg skal derhen i år.
Har også hørt at Møns Klint er godt.
Alle Sammen på sjælland.

Held og Lykke! ;-)

Qnuz og KyZz fra Anne Katrine....
:-D

ps. Hvis du har nogle gode råd til en snart nybagt ponyejer, så send en mail..... Wee.....
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider