hey ville bare lgie forælle en lille historie om møn fra da jeg var der sidste gang.!
sommeren 2003.! jeg skulle på ridelejr som jeg er hvert år lige siden jeg begyndte at ride. men i år ville jeg til møn jeg havde været der 3 gange før så jeg vidste at det ikke ville være en spildt ferie.! lidt om forholdende.?:
maden: rigtig god og dem der siger at man ikke skal være kresen for at kommer der skal bar holde helt mund fór hvis der er nogen der er det så er det mig og jeg kunne lide deres mad hele ugen.!
hestene: 2tal dejlige og søde.! de kan ikke gå la dressur eller spring. men hvis man er til rigtig hygge ridning med verdens sødeste heste så tag til møn.!
undervisningen: også lige en ting om undervisningen den er seriøs måske ikke lige så meget som på andre men det er vel heller ikke et krav.?? det bedste er at ride i skoven.! der er konkurencer : spring, barrelrace, slaglum, ringridning, og et eller andet dressur program hvor man rider dressur og laver et eller andet sjovt på hesten.
Andet: man for venner for livet hvis man kan holde kontakten det er virkelig en ridelejr der er værd at tage på.! og nu ingen dårlige komentare,!!!! ELsker møn ridelerj: hjemmeside: www.ridelejr.dk