Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Ridelejre

Suså hestesportscenter!
Forfatter: 
Dato:  26-06-2003 13:40
Hej!
Jeg ville høre om der er nogle der skal, eller har været på Suså hestesportscenter! Der går jeg nemlig ude....Vil lige høre hvad i syntes om det!

:-P Knus Fetaosten :-P
-8-) Lad dig ikke indfange af drømme,så glemmer du at leve 8-)-
{> En rigtig ven, er som min Rølle {>

0
0
Svar på denne tråd

Tja......
Forfatter: 
Dato:  02-07-2003 21:58
Går jo også derude ;)

:-* //Ludvig :-*
Min drømmehest er en ukendt sjæl, uden hjem, uden hvile, men vil dog altid følge mig.
{> Ludvig {>

*Pas godt på dit udstyr - Du ved aldrig hvornår du får brug for det*
8-) MSN: Marshall@mail-online.dk 8-)
0
0
Svar på denne tråd

I Love SUZUKI
Forfatter: 
Dato:  08-11-2003 12:02
Der har jeg været der er kanon fedt jeg har været der 2 år i træk jeg har redet på de dejligeste heste nemlig Suzuki ( den aller sødeste pony mange siger den sparker og bider og blablabla men han har aldrig prøvet at gøre det mod mig og I love Suzuki ) jeg har også redet på Balou ( Dejlig springer I Love Balou ) og så har jeg redet Bamse line ( dejlig men bestemt pony hun er SQ stærk men rigtig dejlig )
og sidst men ikke mindst Den flyvene pegasus ( han er bare nuttet ) jeg har også redet andre men de her er helt klart de sejeste ponzer der ude

{> {> {> {> Dejlige Ponzer

Hvem Rider i på

MVH Moi
0
0
Svar på denne tråd

hej.. med dig..
Forfatter: 
Dato:  26-12-2003 14:58
Suså er verdens bedste ridelejr.
Jeg har været der på ridelejr ca. 5 gange, og jeg haved min egen pony med 4 gange.
Ellers red jeg på Diablo, Baron, Cæser eller Daim.
Baron er rigtig god til at spring og Diablo er rigtig god til dressur.
Den ene gang da jeg haved min spring pony med Amigo blev han halt så jeg fånte bare Diablo og Baron til at ride på.
Og maden er også rigtig god... :-D
Jeg er der altid i uge 26, håber vi en dag ses...
Hilsen lisa.
Suså er verdens bedste RIDELEJR... (y)
0
0
Svar på denne tråd

Hmmm....
Forfatter: 
Dato:  27-12-2003 23:40
Ved det ikke helt endnu...! Ville gerne...! Men ved ik om der er en aldersgrænse...! Er jo 16, og der går aldersgrænsen på mange ridelejre...!

8-) :-D Elsker min dejlige nye hest My Fair Tango...! Han er 4 og renracet trakehner...! Født d. 4/6-1999..! Fik ham d. 21/10-03 8-) :-D

:{-( {> Savner virkelig Tessa...! Elskede og elsker hende stadig...! Hun blev desværre aflivet d. 28/7-03..! Vil ALTID savne hende..! :{-( {>

{> Elsk din hest lige meget hvad..! For når du er nede er den der ALTID for dig..! {>
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider