|
|
| ENGHØJS PONYCLUB ER GOD... |
| Forfatter:  |
cecilie |
| Dato:  |
19-06-2001 22:18 |
|
Hej med jer!!!!!!!!!
Jeg har været på Enghøjs ponyclub og det er rigtigt sjovt der er nogen der siger at det kun er for ny begyndre men det er det ikke for jeg er ikke selv en begyner og jeg syntes altså at det er vildt sjovt så meld jer enlig til nu i kan nok ikke nå det i denne sommer men skidt pyt så bare næste sommer,efterår eller påske.Jeg har kun prøvet det om sommeren men det skulle også være sjovt om efteråret eller påske. I år skal jeg i uge 27.Jeg har ikke prøvet andre ridelejre så jeg ved ikke om den er den bedste men den er ivertifal god.Jeg håber at i vil skrie til mig men helst ikke dårlige ting om Enghøjs Upssss..... man kan jo ikke skrive dårlige ting om Enghøjs.Hvis der er nogle der vil stille spøgsmål så er jeg 11år og har ingen hest/pony men jeg passer en der hedder grisling nå men jeg må smutte
knuz cille
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| [Historier] ENGHØJS PONYCLUB ER GOD... |
**Anne Sofie** |
20-06-2001 14:05 |
|
prøv og læs i emnet enghøjponyklub hvad de syntes!!!!!!!!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Agnete |
27-06-2001 12:14 |
|
Du har fuldstændig ret, Enghøjs Ponyclub er bare rigtig god, hvis man ikke har været der, skulle man se at få bestilt en plads!!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
cecilie |
28-06-2001 09:08 |
|
Hej **Anne sofie**
Jeg har været inde på Enghøjs ponyclub har du været der inde.
For jeg vil gerne skrive sammen med dig. Sal du der hen i sommerferien??? Vis du skal varfor en uge??? Jeg skal i uge 27. Nå men du må ha' det godt QNUZ cecilie.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
cecilie |
28-06-2001 09:16 |
|
Hej Agnete!!
Skal du der hen i sommer ferien??? Det skal jeg. Hvornår jeg skal i uge 27.Nå men hej hej !!!!QNUZ cecilie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
cecilie |
30-06-2001 14:15 |
|
skriv til mig nnnnnnnnnnnnuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
**Anne Sofie** |
17-07-2001 10:46 |
|
det skal jeg ikke
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
cecilie |
24-07-2001 19:18 |
|
Hej!!!!!!
Ta' på Enghøjs ponyclub den er god! Jeg har været der oppe denne her sommer og sidste sommer og jeg skal igen i efteråret og til sommer hvis der nogle af jer der har reddet på Rosalill eller som skal der op i efteråret eller bare ville sende en besked så skriv endenlig.Qnuz Cecilie.
P.S. Smile:-) to you hard<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Cecilie2 |
25-07-2001 11:13 |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| [Historier] Enghøjs ponyclub er DÅRLIG...!!!!!!!!!!!!!!!!!!...MEGET DÅRLIG !!!!!!!!!! |
Nastassia/Atigon OX 1860 |
29-07-2001 13:50 |
|
Det er et MEGET DÅRLIGT sted.........gider ikke fortælle begrundelsen....den er lang, men emnet har været oppe på Hyggeforum....KIG UNDER ÆLDRE INDLÆG, der vil I finde tråden om, hvor dårlig enghøjsponyclub er.........men selvfølgelig..........I må da selv bestemme om I kan lide det....det skal jeg da ikke blande mig i !!!!!!!!!!
HILSEN Nalle og Atigon OX 1860 (en "rigtig" fuldblodsaraber)
e. Penthagon VZAP 241
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| [Historier] Enghøjs ponyclub er DÅRLIG...!!!!!!!!!!!!!!!!!!...MEGET DÅRLIG !!!!!!!!!! |
Gizmo |
31-07-2001 15:48 |
|
Det vil jeg også sige, det er ikke et fedt sted at tage hen !
Alle er så sure !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Madsen |
04-08-2001 22:03 |
|
:-( Jeg har også hørt at den skulle være vildt dårlig!!!!!!!!!! Alle sku være sure og maden dårlig... 
-Det har jeg fået fortalt af en jeg har været på ridelejr med i år, som var der ovre sidste år..........
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Anunym (haha) |
09-08-2001 16:32 |
|
OK! så ta' det dog roligt ik' den er god nok til mig basta!
og de vokse er ik' sure:-(;-(:-(
;_)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Anunym (haha) |
09-08-2001 16:32 |
|
:-(:-(:-(:-(
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Cecilie2 |
10-08-2001 19:19 |
|
Hej!!!
Det var mig der hed anunym.Men alle har sin mening ik' så du skal ik' være sur:-(
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Marie:-) |
18-08-2001 17:09 |
|
:-0:-0Hejsa Cecilie:-0:-0
Ja, Enghøjs er rigtig dejligt!
Alletiders ridelejr!
:-0:-0:-0:-0Mange smil fra Marie:-0:-0:-0:-0
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Cecilie2 |
21-08-2001 20:36 |
|
Mange smil til bage!  ;-)B-):-0 .Skal lige prøve noget B-(
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Marlene(Sally) |
23-10-2001 16:46 |
|
Nope. Jeg har hørt den er DDDDDDÅÅÅÅÅÅÅRRRRRRLLLLLIIIIIIGGGG!!!!! Og det var fra mere end en!
Knuz fra Marlene
:-)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|