Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Ridelejre

Hvor skal jeg ta' hen??
Forfatter: 
Dato:  08-07-2002 15:05
Hey!!!
Jo altså jeg ved ikke hvor jeg skal tage hen næste år!!
Jeg tror det bliver Møn eller Enghøj men jeg tænker også lidt på SindBjerg!!
Jeg har været på Enghøj sidste år og skal igen i år, men næste år ved jeg ikke hvor jeg skal hen!!
det lyder nok mærkeligt at jeg allerede planlægger til næste år men jeg vil gerne bestille plads i god tid!!!
Har i nogle gode råd/tips til hvordan der er, og hvor syntes i jeg skal tage hen???
I Dont No!!!!
Vrinzk Mulle:-D
0
0
Svar på denne tråd

Re: [Enghøjsponyclub] Hvor skal jeg ta' hen??
Forfatter: 
Dato:  08-07-2002 15:49
hej Mulle ...........!!
jeg suntes at su skal tage på møns klint til næste år jeg skal også derned til næste år( er verdens bedste ridelejr)
og der er nogle der har fundet på det sjove at vi har tænkt os at tage på den samme ridelejr til næste år i den samme uge OSV.
ind til videre er der ca. 4-5 personer der har aftalt af de skal på ridelejr på møns klint i den samme uge og jeg er med på den liste men vi ved ikke hvad for en uge det bliver i enu......!!!!!
det kunne være sjovt hvis du også ville være med på den så kunne man jo møde dem man har siddet og skrevet sammen med fra internettet jeg syntes at det er en god ide så jeg er med på den
julie og ludvig har også aftalt at de skal være med på den : så jeg vile fortrække møns klint
me vi sørger bare for at snakke sammen indtil at man kan bistille pladser..
1000 knuzer & kramz
***Rie***
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  08-07-2002 15:56
Okey meld mig på den liste!
men jeg er ikke helt sikker endnu!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  08-07-2002 16:50
jeg har skrevet dig på og listen..! listen er et indlæg jeg lige har skrevet og det er det øverste ind til videre det indlæg kan du også få en hel masse af vide hvis du spørger dem som står på listen....!!!
mvh... RIE
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  08-07-2002 18:52
Jeg syntes helt klart du skal tage på Sindbjerg....Der skal jeg hen i år!
Jeg har hørt en masse ting derfra....Her er lidt oplysninger:

Sindbjerg Ridelejr
v/Helle og Jan Kirkegaard
Tornhøj 47
7970 Redsted Mors
Tlf.: 97 76 26 20 el. 22 44 67 74

Pris pr. uge:kr. 1800

Start-slut dag: Søndag-lørdag

Antal senge: 18

Antal heste/ponyer: Ca. 30

Racer: Små ponyer, sports-ponyer, heste

Alderstrin: 8-15 år

Periode: Uge 26-31

Øvrige oplysninger:
Sindbjerg Ridelejr har adresse på Limfjordsøen Mors i fredelige omgivelser og et godt rideterræn. Vi har ridehal, dressurbane, stor springbane samt gode folde. Erfarne heste og holddelt, solid undervisning ydet af voksen. Udover undervisning hjemme, kan du dagligt deltage i enten en frisk eller en rolig skovtur. Særlige arrangementer: Jesperhus Badeland, ridestævne, orienterings-løb og snobrød/lejrbål hver aften. Egen hest kan gratis medbringes. Opholdet varer 6 døgn. Ring eller skriv efter brochure.

Håber det hjælper....
....Og at vi ses næste år hvor jeg nok tager på Sindbjerg igen.....
Villy-Vrinsk ;-D
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  08-07-2002 18:58
Her er lidt, om hvad man laver på Sindbjerg ridelejr....
Det er skrevet af Heste-Ida som vidst nok er i sommerhus ligenu efter to uger på Sindbjerg, og hun skal vidst afsted senere i ferien.... Så jeg sætter lige hendes tekst her ind......(Håber det er ok, at jeg sætter din tekst ind Heste-Ida)....:

Jeg skriver hvad vi gjorde sidste år, det må være nogenlunde det samme i år, gætter jeg på!!

Man ankommer om Søndagen hvor man får delt heste ud. Så skal man hente hestene på folden. Så er der god tid til at strigle...
Den dag rider man 'kun'
på banen (man kommer jo efter kl. 2)
Vel for at de kan se hvor meget man kan

Om Mandagen er der orienteringsløb. (uden hest, men om heste)
Man rider hver dag om formiddagen på banen og om aftenen i skoven, hvor man kan vælge imellem frisk eller rolig skovtur.
Hver aften er der desuden lejrbål med mulighed for at lave snobrød.
Man må selv bestemme hvornår man går i seng, men man bliver vækket kl. 9.

Om Tirsdagen skal man i Jesperhus Vandland. Man skal selv betale for at komme ind(det koster vist 35 kr.), men det er frivilligt om man vil. Jeg ville eks. ikke sidste år, altså vi skulle selvfølgelig med derud, men vi gik bare rundt og så på tingene, og vi fandt da nogle vældig spændene ting

Om Onsdagen er det gør-rent-dag (ikke hele dagen naturligvis, men en time eller sårn). Tja... det hører jo med!! Jo mindre vi sviner jo mindre er der at lave

Om Torsdagen er det -forbered-dig-til-stævnet-dag!
Altså man strigler, pudser sadel og hovedtøj og sådan noget!

Om Fredagen er det så stævnedag. Der er dressur, let spring, svær spring, mini-spring, trav over cavalettis og striglekonkurrence.

Om Lørdagen er det 'farvel-dag' *ØØV*
For de friske er der morgentur kl. 4 om morgenen, det er virkelig en hygsom tur

Det var lidt om hvad vi lavede sidste år, sidste år igen var det vist det samme, så det formoder jeg også det er i år... i hvert fald sårn ca. det samme... *glæd jer*

*Heste-Ida*

Håber Heste-Idas tekst hjalp dig...
Villy-Vrinsk.
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  09-07-2002 10:51
Møn er den bedste synes jeg.
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  27-08-2002 18:40
.....synes også du skulle vælge Sindbjerg!
Men hvis de andre du overvejer er Enghøjs og Møn, må du jo bo på sjælland formoder jeg, og Sindbjerg ligger jo på Mors i Nordjylland:)
Men det er køreturen værd...:D
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider