Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Ridelejre

Uge 31???
Forfatter: 
Dato:  26-06-2002 11:07
Halli Hallo!!
Er der nogen der skal på Enghøjs PonyClub i uge 31)i år)???????
Håber i gider svare,og droppe det pis med at Enghøj er dyremishandler!
Prøv og snakke om ponyerne på Østerlund ridelejr!
de bliver 2talt udsulted!
0
0
Svar på denne tråd

Re: [Enghøjsponyclub] Uge 31???
Forfatter: 
Dato:  27-06-2002 10:08
har også kun hørt godt om enghøj. :-):-):-):-):-) men jeg skal ikke derned. jeg skal på Ridepension møns Klint i uge 30. glæder mig helt vildt!! Men god tur!! håber du får en sød hyp at ride:-)
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  27-06-2002 17:47
Hey Mulle!

Forresten, er det rigtigt at på Enghøj så skal man dele en hest/pony med en anden??

Knuzzzz*mig* (Josefine)
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  28-06-2002 10:51
*mig* ja det er det...:(
undskyld jeg svarer for mulle..:)
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  28-06-2002 11:53
Det gør ik noget... Men det r sq da lidt dårligt, ik?? Jeg mener...man betaler jo vildt meget for det.. Har du været der??
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  29-06-2002 20:32
Enig med *Mig*
Det er en af de dyre ridelejre -den er sikkert også god, det tror jeg- men alligevel skal man være to om en hest. Og for lidt mindre penge kan man komme et andet sted hen og være en om hver hest.
Det er ikke ligefrem noget de reklamerer for. Og i Wendy-reklamen (den fra ridelejr-plakaten) står der noget i den retning;

Antal senge: 25
Antal heste: 35

Æhæ..... så regner man ikke med at være to om en hest? Og de skriver:

-egen skov og strand-
Enestående rideterræn og badestrand.

Jeg får altså det indtryk at man kommer til stranden med hestene. Jeg kan godt se det ikke står direkte, men der er et supplerende billede af en masse heste på stranden.
Men nå. Det gør man så ikke. For det er en stenstrand (var det ikke derfor Enghøj-elskere?).

Jeg er ikke en direkte 'Enghøjs-hader', men jeg synes det er falsk reklame (desuden står der også >>god og rigelig mad<< hvilket jeg har hørt skulle være lige stik modsat?). Det lyder som et fint sted, bare dumt man er to om hver hest. Jeg tror på man kan finde et mindst lige så godt sted hvor man har sin hest 'for sig selv'.
Ja, det synes jeg altså, det er ikke fordi jeg ønsker en hel flok Enghøjs-elskere på nakken:)

;D

*Heste-Ida*

PS: hvis man vil være en om hver hest og have god og desuden også rigelig mad, så synes jeg man skulle tage på Sindbjerg. (Har lige været der, kom hjem idag, og tager afsted igen i næste uge:))
De er så søde, og maden er god!! Og det er en vigtig ting, synes jeg -at maden er god, så man ikke sulter, brækker sig eller sådan noget;D
Ja, min mening:D

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  29-06-2002 22:01
Hey dér!:-D

Hvor ligger den det Sindbjerg?? Azzå, jeg ska på Enghøj om en uge, og glæder mig helt vildt meget! Ska derop med en veninde... Ehm jeg tænkte.. Når jeg så kommer tilbage, hva sir I så til at jeg fortæller om hvordan maden, hvor mange der var 2 om en hest osv??

Knuzzz:-P
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  30-06-2002 11:32
det er okey!!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  30-06-2002 15:38
Mig:
Sindbjerg ligger på Mors i Nordjylland;D

Og mht. hvor mange der er to om en hest, så er alle to om en hest! (det er man da, ikke også Enghøjs-elskere?) En øvet og en begynder;)

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  03-07-2002 10:25
nok enig med Heste-Ida med hensyn til Enghøj. *hehe* Møn styrer synes jeg!!
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider