Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Ridelejre

 Enghøjs Ponyklub
Forfatter: 
Dato:  03-02-2014 20:50

Hej alle.

Er der nogel som har været på Enghøj ponyklub, eller som ved om det er en god og pålidelig ridelejer??

 

Hilsen Natascha

0
0
Svar på denne tråd
 
 Enghøjs
Forfatter: 
Dato:  15-07-2014 19:43

Jeg har været der og der er super hyggeligt

 

Der er rigtigt børnevenligt, og jeg sov i et rigtigt hyggeligt rum, med nogle søde piger.

Man springer, men det er ikke særligt højt, det gør ikke så meget

 

håber det kunne bruges


Heste skal have kærlighed, som en hest....

1
0
Svar på denne tråd
 
 Nej egentlig ikke
Forfatter: 
Dato:  20-07-2014 01:02

Jeg gider ikke lyde bitchy, men Enghøjs er den absolut dårligste ridelejre jeg har været på... Og den absolut sidste, jeg satte mine fødder på!

 

Jeg tog derop i 2011, og dengang var jeg 15 år. Alle hestene havde sår. Der var ikke én enste hest, som ikke var halt eller som ikke havde slidsår. Jeg undrede mig over det, og spurgte ind til det til ejerne, som gav mig et rigtig beskidt og ubehøvlet svar tilbage om, at jeg i hvert fald ikke skulle blande mig i noget, som jeg i følge dem ikke havde "forstand på".... Anyways, de hjælpere som fandtes der, og som stadig er der, er bare en flok ridetøser, som ikke kan give ordentlig undervisning og ærlig talt ikke ved hvad de laver. Derudover bagtaler de alle de andre hestepiger på lejren, hvis de ikke luge gør, som det passer dem. Jeg blev tvunget af hjælperene til hver dag, at sadle deres heste inden de selv skulle og ride med os, samtidig med, at jeg skulle tage mig af "min egen hest". Anstrengende!!!'n Jeg blev også sat til at passe to nyankomne fjordheste, som døgnet rundt stod i spiltov, og sjældent fik vand, hvis jeg ikke lige kom og gav dem det!!!

 

Jeg er ked af det, men Enghøjs er det værste sted jeg nogensinde har brugt min ferie på! Jeg synes ikke at behandlingen over for hverken heste eller ryttere var fair, og jeg kan overhovedet ikke se, hvorfor jeg skulle udnyttes som slave for hjælperne, da der var så mange andre såkaldte "hjælpere" der bare sad og lavede ingenting?! De levede i hvert fald ikke op til deres navn!

 

Håber i hvertfald at du ikke kommer ud for det samme, og at du må få en bedre oplevelse end jeg fik! :)


Whoever said: "Diamonds is a girls best friend" NEVER met a rider!

 

#Eistla, Felix og Playboy!!

0
1
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider