Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Ridelejre

 Seriøs ridelejr for voksne
Forfatter: 
Dato:  01-02-2013 09:00

Hej allesammen.
Jeg ved der er lang tid til sommerferien, men alligevel vil jeg lige bede om jeres hjælp og inspiration.

Jeg så sidste år, før sommerferien, et opslag med ridelejer i en uge hos Hans Ley. Det lå desværre lige der hvor vi havde bestilt ferie til Tyrkiet, men jeg var meget positiv overrasket over at der var sådanne seriøse ridelejre, eller længere kurser, også for voksne.
Jeg har nu bestemt mig for at jeg i år, sammen med en veninde vil afsted. Jeg rider selv stævner i både spring og dressur og ønsker at få en helt masse ud af et kursus som dette.

Jeg vil høre om i kender til andre, der holder disse ridelejre for voksne, med seriøs undervisning evt. både i spring og dressur? Måske i har nogle gode idéer, så vi har lidt at vælge imellem?

0
0
Svar på denne tråd
 
 med eller uden egen hest
Forfatter: 
Dato:  16-04-2013 09:34

Jeg har været super glad for www.blueberryhill.dk s ridelejr - det er med egen hest. Desværre er min sygemeldt så ingen ridelejr for os i år - men datteren skal derover på juniorlejr for 4. gang :)


Sorte søger part
-pony-mor med lyseblå T-shirt og hvid paryk

Her bor Nisha & Sorteper: www.aktivstald.dk

"PÅ PLETTEN" - www.pletshow.dk

www.sundehove.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 ridecare
Forfatter: 
Dato:  14-05-2013 20:42

Jeg har lige været afsted fire dage hos Ridecare.dk og det var super godt, hun holder voksenlejre et par gange om året, men ellers kan jeg også på det varmeste anbefale ridelejr på Blue Berry Hill.

 

Merete


BBH basisinstruktør - undervisning tilbydes på Fyn

Se mere på min hjemmeside: www.stenner.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Mere jord/klikker træning?
Forfatter: 
Dato:  16-06-2013 10:40

Jeg skal på lejr hos Monica Nielsen.. Dette er også for voksne. Men lyder måske ikke helt som det du efterspørger, da det her især er jord, akademisk, anatomi og klikkertræning. Hun har et lidt mindre sted og prisen er yderst rimelig. Jeg har haft part ved hende og ved hun er super dygtig

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ridelejr for voksne
Forfatter: 
Dato:  15-10-2013 22:41

Jeg var på ridelejr for voksne denne sommer(2013)hos Vinni Vinter på Trinderupgård nær Viborg. (http://www.trinderupgaard.dk).Det var meget udbytterigt og Vinni er meget dygtig som underviser i både dressur og spring. Kæmpe anbefalng fra mig.


 

 

 

 

 

 

 

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider