Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Ridelejre

 kokkedal
Forfatter: 
Dato:  09-05-2011 11:16

Hej, vi er to venner der skal deltage på kokkedal ridelejr i år, og vi glæder os meget. Vi vil derfor meget gerne høre om jeres erfaringer derfra. så hvis i vil fortælle lidt om jeres oplevelser, ville vi være meget glade :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 kokkedal ..
Forfatter: 
Dato:  09-05-2011 21:46

Hej :-)
Jeg er hjælper på kokkdal, hvilken uge skal i afsted i? :-) Og hvad vil i vide? :-D


Simone Kryger Rasmussen ..

Part søges, til dygtig dressur rytter! :-D


0
0
Svar på denne tråd
 
 kokkedal...
Forfatter: 
Dato:  09-05-2011 23:17

Nej hvor hyggeligt, rart at møde dig (altså over cyberspace;))

Vi skal afsted i uge 27 :D

som skrevet før, vil vi meget gerne høre jeres erfaringer med ridelejren, sådan helt generelt, både ridemæssigt men også socialt. Det er nogle år siden vi begge har redet, så det er ikke fordi, det er de vilde udfordringer vi søger, det er mere hygge (og efter vi havde set på flere ridelejrer, fandt vi frem til at kokkedal nok var den bedste). Så det er bare helt generelt erfaringer vi er ude efter, samt evt. af/bekræftelse af vores antagelser vedrørende pladsen til hygge vs. ridningen?

hvilke(n)uge(r)er du hjælper deroppe? :D

ps. hvordan bor man? (er det i et sovelokale eller i flere?)

0
0
Svar på denne tråd
 
 12345678
Forfatter: 
Dato:  12-05-2011 19:10

Jeg synes at det er en utroligt hyggelig rideljer! :-) Man bliver indelt efter hvordan man rider, så det er på flere forskellige niavuer ;-) Man ride dressur, spring, uden sadel, ponygames og en tur til stranden, hvor man bader med hestene så der er masser af hygge :-D Hvor gamle er i? Der er blandt andet en skattejagt, en af afterne :-) Man sover i en stor sovesal, så alle lære hinanden at kende :-). Jeg skal være hjælper i uge 27 og 28 :-)


Simone Kryger Rasmussen.
Kokkedal stutteri og ridelejr.<3
Bobber mindreng, du dejlig!
Sigurd? Du betyder alverden.<3

Part søges, til dygtig dressur rytter! :-D

R.I.P Nero .. you'll alwalys be in my heart!<3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kokkedal ridelejr
Forfatter: 
Dato:  22-05-2011 16:28

Har været der 2gange før og skal igen der op i uge 26. (MÅSKE hjælper i uge 27.)

Jeg synes det er et super hyggeligt sted. Ponyerne er søde og veltrændede, så man kan nærmest ikke blive utilfreds med den pony man får Man sover i en fællelssovesal, så man lære som sagt hinanden rigtig godt at kende. Man får uddelt sin helt egen pony, springer, ridder uden sadle, bader med hestene, laver kvadrillie og meget andet hyggeligt

Jeg kan klart anbefale jer at tage der ned, det er en ridelejr man kommer til at gælde sig til hvert eneste år

0
0
Svar på denne tråd
 
 kokkedal...
Forfatter: 
Dato:  22-05-2011 21:13

det ser vist ud til at mit forrige indlæg ikke er kommet med herinde. nå, pyt.


det er super fedt, med erfaringer. lækkert, lækkert.

vi er hhv 18 og 19. hvad med jer? ;)


super fedt med udenomsridelige aktiviteter som skattejagt. det lyder super cool.


0
0
Svar på denne tråd
 
 kokkedal
Forfatter: 
Dato:  25-06-2011 19:09

Tjae altså, jeg har selv været der én gang. det var ingen sucsess.. jeg syntes der finde nogloe ridelejre der er LANG bedere og hyggeligere..!
håber alligevel i kommer til at hygge jer!
et godt råd, vær de voksnes yndlings børn, så kan det være at i undgår for meget skælud, for de er riiimelig sure (:


hilsen sophie ;b

skriv gerne til min e-mail fie-pigen6760@hotmail.com

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hmm...
Forfatter: 
Dato:  26-06-2011 11:13

rart også at høre lidt fra den anden side, tak for det :D

hvis det med de voksne er det eneste problem, så er det til at overleve, vi er trods alt selv voksne (altså, rent juridisk ;)).


men altså, hvordan er de sure? er der mange regler? eller er det bare tonen?

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider