Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Ridelejre

 Er Kokkedal dårlig?
Forfatter: 
Dato:  13-02-2011 17:50

Ja, jeg synes den ser så god ud. Men mine veninder, som har været deroppe, siger, at det er det værste, de har prøvet. Nogle der har været der, og gider fortælle lidt om den?

Ved nemlig ikke, om jeg skal tage derhen næste sommer eller ej.


Copyright by Enghøjs Elskeren. d:

0
0
Svar på denne tråd
 
 det er er ikke dårligt!
Forfatter: 
Dato:  18-02-2011 12:01

ja.. jeg synes slet ikke, at det er dårligt. der er ponyer, til alle nivuer, og man laver ikke det samme hele tiden :) Jeg er hjælper deroppe, og jeg synes at pigerne fik et rigtigt godt sammenhold, deroppe :)

Du kan bare skrive, hvis du vil vide mere :)


» Simone Kryger Rasmussen <3

Jeg elsker dig Bobber <3

- nu som hjælper på Kokkedalstutteri/ridelejr.

» Jeg har de bedste omkring mig! i: <3<3

» Sigurd, du betyder alt!(:

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kokkedal
Forfatter: 
Dato:  26-02-2011 02:15

Jeg var på Kokkedal i den 2. uge sidste år, og er nu fast hjælper deroppe.


De har self. kun ponyer, og det skal man være indstillet på, hvis man er hesterytter.

Deres ponyer er utrolig søde og virkelig godt skolet. Hvis der kommer en almindelig rutineret rytter op på dem, kan de alle sammen gå pænt. -nogle har selvfølgelig større talent end andre!


Man laver en masse forskellige ting deroppe, og der er noget for hvert niveau.

-Nu ved jeg ikke hvor lang tid du har redet osv. men det er fedest hvis du selv er i stand til at arbejde med ponyen, da der ikke gives så meget individuel undervisning (men det der bliver givet, er tilgengæld noget der virker, da underviseren mette, kender alle ponyerne)

Man er få på et hold og opdelt efter niveau.

De har nogle bestemte principper og ting de gør som man selv synes der ville kunne gøres på en lettere måde, men det skal ma bare lige vænne sig til.
- Turen til stranden er super god og sjov. Man får lov til at springe på det niveau som ens pony kan, og det man selv kan.


Man bor rimelig hyggeligt, og stalden er også rigtig god.

Maden er ok. :)


Kokkedal. igen i uge 31 <3 - m. Sarah :D


Dandi miin, du betyder alt <3 :P

0
0
Svar på denne tråd
 
 Dårligt..
Forfatter: 
Dato:  26-02-2011 20:57

Min godeveninde siger at det er det VÆRSTE du kan komme på og at Enghøjs ponyclub er 100000000 gange bedre


Gør livet til en fest, og rid en islandsk hest!!<3


Søger part nær københavn, skriv en besked:)


Skal på ridelejr i uge 27, på Enghøjs Ponyclub skriv en besked, hvis du osse skal;)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kokkedal!!
Forfatter: 
Dato:  05-03-2011 21:47

Jeg synes kokkedal er super god

Skal selv der ned i år i uge 26 for 3. gang.

Personalet, og hjælperene er rigtig søde, og alle ponyerne er godt skolet.


Har også været på enghøj en gang, den synes jeg ikke var så god. Der var meget stramme spisetider så hvis man kom lidt forsent fik man intet, og hvis man glemte striglerne inde i stalden skulle man vaske op og så følte man sig bare som en ud af tusind (kan godt være fordi min veninde og jeg var de mindste ). Men det er en 4 - 5 år siden, har hørt at den har ændret sig meget siden da.


0
0
Svar på denne tråd
 
 okaaaaay
Forfatter: 
Dato:  25-06-2011 19:14

jeg må give dine veninder ret, det er noget af det værste! man får heletiden skældud, og der er en rigtig dårlig stemning! mit råd: - find en anden! (:


hilsen sophie ;b

skriv gerne til min e-mail fie-pigen6760@hotmail.com

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kokkedal
Forfatter: 
Dato:  06-02-2012 18:52

Hej

Jeg har aldrig været der men fik af vide at man fik flødeboller til morgenmad:(((

// Sara

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej:) ...
Forfatter: 
Dato:  11-05-2012 22:39

Jeg vil helt klart anbefale dig Sindbjerg Ridelejr hvis du leder efter en god lejr til til sommer!!!

www.sindbjergridelejr.dk/index.html

 

Vi har det altid super fedt!:D

0
0
Svar på denne tråd
 
 vil ikk anbefale det
Forfatter: 
Dato:  15-06-2012 18:09

Jeg har hørt fra andre at stemningen ikke altid har været den bedste. De voksne kan være lidt sure, og reglerne meget strenge. Dem jeg kender som har været på Kokkeldal vil aldrig derhen igen.


Smil og verden vil smile igen

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider