Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Ridelejre

 Wannabe?
Forfatter: 
Dato:  07-07-2009 20:54

Heej :)


Altså nu skal jeg på enghøjs for første gang i uge 30.

Min ex - veninde og hendes bedste veninde fra min klasse var deroppe sidste år og har lige været deroppe.. De tror sådan at de ejer stedet i min klasse og alt muligt..

Og da sommerferien begyndte havde jeg ingen ridelejr at tage hen på men så fandt min mor ud af at enghøjs havde 2 pladser tilbage (Til min søster og jeg) ret heldigt!!

Så sendte jeg så en sms til mine 2 venner (Altså dem jeg fortale om) Og spurgte hvornår de skulle derop de sagde så de allerede var deroppe så sagde jeg at jeg nemlig skulle derop. Hun blev helt vildt sur og så skrev vi onde ting over sms alle 3!

De rottede sig sammen og kaldte mig wannabe helt vildt meget og jeg gav self igen!! >8D Men altså nu har vi sagt undskyld tilhinnanen og de kunne godt se det var tåbeligt at blive så sur men de fortalte at de stadig synes det var lidt wannabe agtig. Og når jeg så skal derop skal jeg bare nyde turen men altså her kommer pointen hvis nu jeg gerne vil derop igen næste år og de stadig synes det er wannabe agtig og de bliver sure over det skal jeg så lad vær fordi ellers er jeg en dårlig veninde eller tage igen op? (:

0
0
Svar på denne tråd
 
 Skrev forkert
Forfatter: 
Dato:  07-07-2009 21:13

Undskyld med ex- veninde mener jeg ex- ´BEDSTE venner vi stadig venner!

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmm. :)
Forfatter: 
Dato:  08-07-2009 01:21

Altså jeg synes du skal gøre hvad du har lyst til.


Fra SiiV



Knus Julie/ SiiV

Enghøjs Ponyclub, En super ridelejr. Kommer i uge 29 + 30



0
0
Svar på denne tråd
 
 komentar!
Forfatter: 
Dato:  09-07-2009 10:00

Jeg synes bare at du skal gøre hvad du vil for i min klasse er jeg den eneste hestetøs, og det er måske nok en af de grunde til at jeg ikke har nogen at lege med:( Hvis jeg var dig ville jeg nok bare gøre hvad jeg vil!


Elsker heste!!!<3



Enghøjs uge 30? Ses vi? det håber jeg!!:)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Wannabe?
Forfatter: 
Dato:  10-07-2009 13:51

Jeg synes du skal tage derop og nyde turen! Men Enghøj er ligesom cigaretter og alkohol, man bliver afhængig


Mvh. Cecilia

- Med terroristerne og problembarnet


If you wanna make the world a better place, take a look at you self, and then make a change! - Michael Jackson





0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider