Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Ridelejre

@sterlund ridelejr uge 29, 2008
Forfatter: 
Dato:  08-08-2008 05:23

Jeg har bare måtte lave denne tråd!

Jeg sidder her i USA og har tænkt på @sterlund rigtig meget!

Jeg blev opfordret at komme, jeg tænkte lidt over det men valgte at melde mig til. Den eneste jeg kendte var min kusine og min hest. Jeg kom lidt træt da det var en lang biltur. Lige da vi havde parkeret bilen kom 2 hjælpelige hjælpere straks hen og velkommede mig til stedet. Jeg blev helt paf men samtidig også vildt glad! De fulgte mig hen til folden jeg skulle putte hesten ind. De vidste mig rundt på gården og gik ud for at hjælpe andre imens jeg pakkede ud.

Da forældrene endelig var gået fik vi sikkerheds rådende at vide og hvad vi måtte og hvad vi ikke måtte. Selv samme dag skulle vi ud og ride. Min hest var kåd og os ligeså

Men hjælperne t@jlede os utrolig flot og vi fik en fin tur i skoven.

Hele ugen gik bare hurtigt! Indtil nogen tog hjem

Hjælperne gav os en lille snak og jeg fik et helt andet syn på lejren. Som om jeg vågnede op fra en god dr@m til en endnu bedrere virkelighed!

Jeg har bare haft en helt vildt fantastisk uge som jeg helt klart aldrig glemmer!

Jeg tænker stadig på alle jer der var med i uge 29, ( også hjælperne ) og vil aldrig glemme jer eller hele den fantstiske uge som i alle var med til at forme og g@re til en uge i 2008 uforglemmelig!

*Håndtegn!*

P.s. Personligt undskyld til Lasse. Jeg nåede desværre ikke at sige farvel Haaber du tilgiver! Hihi!

Hannah R.

Husk at 90% af hesten fejl sidder på ryggen!

"If tears could build A stairway, and memories A lane, I'd walk right up to heaven and bring you home again."

Du er altid i mit hjerte!

0
0
Svar på denne tråd

Wohooo!
Forfatter: 
Dato:  09-08-2008 23:38

Go Hannah Monta .. nej -w-

Hæhæh. Det var da en skønherlig lille tråd, du fik kreeret her Hannah. Nu ved jeg så også, hvorfor du ikke har svaret på diverse sms'er fra mig .. undskyld. Havde sgu helt glemt, at du var taget et smut til the U.S. (; Det er ikke fedt derovre, ne? :3

Jeg havde også en mega god ridelejr. Det var let at snakke med alle (specielt min egen lille Hannah (; Selvfølgelig skal Katharina, Sarah, Christina, Sisse, Freja og alle andre også nævnes :3). Det var utrolig hygsomt, og det ærger mig så meget, at det var den sidste ridelejr. May it rest in piece d: (Det samme med alle de fine spøgelser xD)

.. og fra mig et personligt undskyld til Lasse også, fordi han ikke kunne høre, hvad jeg sagde, da jeg spurgte ham om, hvad han dog havde gjort ved træet udenfor rytteren (husker du det Hannah? Gode tider xD).

*Håndtegn!* fra mig også (;

Kærlig .. Død og ødelæggelseseskamavold...rflænserns JigSawLikeLmassakreakre Vi Ses (;

a picture is a fragment of reality stolen from the eternal glide of time

and then there's the horses who just makes you happy<3

0
0
Svar på denne tråd

Uuh....
Forfatter: 
Dato:  11-08-2008 04:35

Hehe smukke

Ooom jeg husker træet! Det var tider! Det var tider.

Hannah R.

Husk at 90% af hesten fejl sidder på ryggen!

"If tears could build A stairway, and memories A lane, I'd walk right up to heaven and bring you home again."

Du er altid i mit hjerte!

0
0
Svar på denne tråd

Ja for faen xD
Forfatter: 
Dato:  11-08-2008 15:51

Ja for faen xD Det var det sgu <3

.. hvad er det?

.. det' sæd d:
.. fra hvem?

.. Lasse *tihifnis* xD

a picture is a fragment of reality stolen from the eternal glide of time

and then there's the horses who just makes you happy<3

0
0
Svar på denne tråd

Lååf på jer <3
Forfatter: 
Dato:  15-08-2008 20:08

Ja, det har sku været de 2 (for mit vedkomne) bedste uger i 2008 <3 Kommer sådan til at savne det hele ! <3

*Håndtegn <3 :-*

» Sisse ! <3

Gør livet til en fest rid western på din pony ;b

ØSTERLUND UGE 27 - 08 SES VI ?

ALADDIN

DAISY

MAJLIN

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider