1.er alle søde (heste,voksne osv. Alle er bare søde der over, alt er SÅÅ hyggeligt, ponyerne er gode og virkelig søde. de er ikke blevet ødelagt. De er de bedste elevhypper jeg har set!!Jan (ridelæren) og Mor Helle (MadmorxD og Ridelære (laver mest mad)) er VIRKELIG flike og er bare så søde og snakke med. om Aftnen sidder vi oppe ved bålet og jan fortæller historier og sådan NØRJ det er hygge!!
2.bor man ordentligt derope? Ja der er en sovesal med FEDE køjesenge, de er vildt hyggelige, Vi hygger os bare så meget hele tiden uaset hvor vi er. jeg syndes soven salen er god. den er bar' dej'li!
3.hvad laver man? Vi laver etenlig ikke så meget, der er OVERHOVDET ikke stres på, det er ikke sådan man løber rundt for at nå det hele,Man sidder i sovesalen hvis det er det man vil, Nusser med ponyerne altså vi laver det vi har lyst til, der er etenlig meget løse "tøjler" til at gøre det man vil. Syndes det er dejlig man ikke skal en helt masse. Vi har selvfølgelig et lille stlve hvor man kan stille op i det man vil. det er noget for alle nivuer (staves), samme dag er der også strigle konkurance det plejer at være MEGA hygge. og dagen før striglekonkurancen sidder vi og ordner udstyr og sådan. vi tager også i badeland ved jesperhus's badeland ting. det er fedt, der var et par stykker der bowlede sidste år. det var ekstremt hyggeligt! om formiddagen får vi undervisning i ridehuset og på springbanen. det er god undervisning på hestens primisser hvilket gør at hestene er meget "bedre" end andre elev heste. og om aften kan man vælge en tur, wn rolig hvor der mest skridtes og traves og galoperes hvis ALLE er med på den. så er der også en frisk som bliver kaldt den vilde der oppe. den er VIRKELIG sjov. der traver og galopere vi en del. NØRJ det er vildt hygge.. Den dag vi tager hjem er den en solopgangs tur. det er virkelig skøndt, bare ride en tidlig morgen.. det er noget af det bedste jeg ved.
4.alderstrin tja den er svær. der står vist at det er fra 8 til 15. men der er mange der er ældre med og sådan det er nu mest genganger men der er ikke nogen alders grænse det er bare mellen 8-15 der er flest.
5.hvad kan man lave udovere at ride? Det vi har lyst til. har jeg skrevet noget om i 3.'ern
6.hvordan går en dag?
*Vi bliver vækket,
*vi går ind i spisesalen og får morgenmad,(venter på at få at vide hvornår vi skal ride.
* Det ene hold begynder at sadle op
*Mens de får undervisning gør de andre klar.
*så hygger vi os og får frokost
*så åbner talles biks og heste snakken går videre
*så er der aftensmad og folk bestemmer hvilken tur de vil med på
*så sadler dem der skal på den vilde tup op og dem fra den rolige begynder så smådt at sadle op.
*når dem fra den vilde er taget afsted går dem fra den rolige
*så 1-1½ time efter kommer vi hjem igen, så ordner vi de små hyppere
*så er det bål og hygge tid
*så er det godnat når man er ved at blive træt.
-Kan jo ikke huske det helt præsis.. Syndes virkelig at sindbjerg er den bedste EVER!