Hej Ænder. 
Så i Kurt kom forbi?
Kurt kom forbi handlede idag om en kvinde (Fru. Svendsen) Som for halvandet år siden fik en hegnspæl gennem hovedet på en ridelejer.
Den ridelejer var jeg med på, mærkelig at tænke på det nu, det var så uhyggelig at se et levende menneske med en hegnspæl gennem hovedet - Heldigvis lever hun den dag i dag - Men hvis den var røget et par ml ved siden af, var hun nok død 
På ridelejeren stod vi og så ringridning, men inde i folden stod en hest, den var så irriteret af hestebremser, mig og en veninde sad bag det hegn, så brød hesten pludselig igennem hegnet, og trak nogle andre heste med sig, mig og min veninde løb væk, men pludselig hørte jeg et skrig, det er Fru Svendsen der havde fået en hegspæl igennem hovedet, jeg ståd bare og forstod ikke noget, det var så umenskeligt, det var bare ikk rigtig? Hvordan kunne det ske?! - Alle stod bare og græd, og nogle ringede til en ambulance, mens andre tager sig af hende, og børnene.
Mig & min veninde sad nede på stranden græd og holdte om hinanden.
Vi ved jo ikk hvad der er sket med hende?
Så hørte/så vi ambulancen komme, vi løb ind på toilettet, står og skriger - For vi er jo i chok, over den så pludeslige & skrækkelige hændelse.
Så kommer der nogle psykologer, så vi kan snakke ud om det.
Alle hestene bliver kørt hjem.
Det var den værste ridelejer i mit liv!