Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Ridelejre

Den værste ridelejer :/
Forfatter: 
Dato:  15-02-2008 20:32

Hej Ænder.

Så i Kurt kom forbi?

Kurt kom forbi handlede idag om en kvinde (Fru. Svendsen) Som for halvandet år siden fik en hegnspæl gennem hovedet på en ridelejer.

Den ridelejer var jeg med på, mærkelig at tænke på det nu, det var så uhyggelig at se et levende menneske med en hegnspæl gennem hovedet - Heldigvis lever hun den dag i dag - Men hvis den var røget et par ml ved siden af, var hun nok død

På ridelejeren stod vi og så ringridning, men inde i folden stod en hest, den var så irriteret af hestebremser, mig og en veninde sad bag det hegn, så brød hesten pludselig igennem hegnet, og trak nogle andre heste med sig, mig og min veninde løb væk, men pludselig hørte jeg et skrig, det er Fru Svendsen der havde fået en hegspæl igennem hovedet, jeg ståd bare og forstod ikke noget, det var så umenskeligt, det var bare ikk rigtig? Hvordan kunne det ske?! - Alle stod bare og græd, og nogle ringede til en ambulance, mens andre tager sig af hende, og børnene.

Mig & min veninde sad nede på stranden græd og holdte om hinanden.

Vi ved jo ikk hvad der er sket med hende?

Så hørte/så vi ambulancen komme, vi løb ind på toilettet, står og skriger - For vi er jo i chok, over den så pludeslige & skrækkelige hændelse.

Så kommer der nogle psykologer, så vi kan snakke ud om det.

Alle hestene bliver kørt hjem.

Det var den værste ridelejer i mit liv!

>> Line Fjeldsted Kristiansen.

8305 Samsø.

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  15-02-2008 21:03

ej hvor uhyggeligt! stakkels svendsen - og ja resten af personalet og børnene på ridelejren maiN!

EMILIE P
Kærlighed til selvstændige mennesker !

0
0
Svar på denne tråd

jegergud
Forfatter: 
Dato:  15-02-2008 21:10

gud hvor ulideligt

. milhbabye <3
the soulja girl :D

0
0
Svar på denne tråd

hej (:
Forfatter: 
Dato:  15-02-2008 21:12

Gud hvor forfærdeligt!

» SpasserTazz «

'Life's a piece of shit - when you look at it.

0
0
Svar på denne tråd

Neej :z
Forfatter: 
Dato:  16-02-2008 09:46

Det lyder jo som et sandt mareridt!!

Jeg er virkelig FORFÆRDET

Utroligt at sådan noget kan ske !

Jeg håber virkelig at dig (og selvfølgelig alle de andre) er ovenpå igen .. For det må da virkelig have været en hård og forfærdelig oplevelse :'/

Det var heldigt at fru Svendsen overlevede - jeg er chokeret !

$ofiesofersofing
Med ½part på Fredrik (L)
Kokkedal ridelejr 27 08 :b
♥ ♥ ♥

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  16-02-2008 10:33

Ja det var skam også forfærdeligt

Det er jo uvirkeligt at se et levende mesnneske med en pæl gennem hovedet :'/

Sofiiie: Ja jeg tror vi fleste har det fint nok.

Da jeg så programet igår havde jeg det fint nok, men den dag da uhlykken var sket, kunne jeg simpelthen ikk se udsendelsen, for der var jeg jo faktisk stadig lidt i chok

Men er heldigvis ovenpå nu (Det er jo 1 ½ år siden nu

En måned efter ulykken, var hun ude på rideskolen og fortælle om hendes reaktion, og fortælle at hun var ok nu, så os børn kunne være lidt rolige(;

Men det var faktisk et mirakel, held i uheld som man kalder det. For det var selvfølgelig et uheld at hun fik en hegnspæl gennem hovedet, men det var et held at den ramte lige præcis der, og ikke nogle ml fra. (Hvor hun kunne ha' været død).

Hendë der ståd ved siden af Fru Svendsen, elsker simelthen Fru Svendsen så meget, fordi at den ramte hende, og ikke hendes datter, og der er ingen hun elsker mere end Fru Svendsen nu.

Fru Svendsen fortalte også i udsendelsen at ulykken faktisk havde gjort hende til et bedre menneske, for nu havde hun lært, at man skulle huske at elske livet.

>> Line Fjeldsted Kristiansen.

8305 Samsø.

0
0
Svar på denne tråd

vgdsssssssssss
Forfatter: 
Dato:  16-02-2008 21:46

uheldigt:(

forfærdeligt

jeg kan godt forstå det var en dårlig tur på grund af det

0
0
Svar på denne tråd

hjælp..........
Forfatter: 
Dato:  11-03-2008 19:33

øøøøhhh..

hvordan for man det der som står med farve

altid neden under det man har skrevet?

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  17-06-2008 14:07

Hvilken ridelejr var det?

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider