Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Ridelejre

Ridelejr ?
Forfatter: 
Dato:  23-12-2007 17:54

Hejsa ..

Ja, jeg vil jo gerne på ridelejr i 2008 , men jeg er bare meget dårligt til at finde den rigtige :(

Kender du/i en der passer nogenlunde til mine krav ?

- Der skal være seriøs undervisning, i både dressur og spring,

hvor man kan lære noget :)

- Det skal også være sådan, at man ind i mellem rider dejlige, lange ture i terrænet, og har det rigtig sjovt :D

- Forholdene/Faciliterne skal være ordentlige, og gode .

- Der skal ikke være alt for meget konkurrence, det vigtigste er at have det sjovt, og at man lære noget :)

- Gerne en hvor der er ministævne , men det behøver ikke !

- Ejerne/hjælperne skal være søde, og ikke alt for utålmodige . Og de skal kunne tåle, hvis man har brug for at spørge dem om LIDT hjælp .

Helst på Sjælland

0
0
Svar på denne tråd

Jonstrupgården
Forfatter: 
Dato:  27-12-2007 16:05

Hey there. :)

Jeg ved ikke om man rider dressur eller spring på høj plan, men du får i hvert fald prøvet begge dele. Og hver dag rider man også en dejlig skovtur.. Og en eller to af dagene springer man i skoven og en af dagene på ridebane :)

Maden er god og værelserne er gode. Toiletterne er OK, ikke luksus, men man kan sagtens bruge dem. En af dagene griller man også maden.. Det er ret hyggeligt og de har søde heste/ponyer. De er flinke til at tage hensyn, hvis man fx er bange for sure heste, ivrige heste heste osv.

Man er nok omkring 15-20 mennesker pr. uge. Alle sover i én stor sovesal med køjesenge. Så er der også et lille rum ved siden af, hvor der vist er plads til 8 personer..

Der er også striglekonkurrence, lidt teoriundervisning og en af de sidste dage er der konkurrencer i dressur, spring og holdridning. Men det er frivilligt om man vil deltage.

Så skal det også lige siges, at folk derude er søde.. Jeg kom hurtigt i snak med nogle piger, hvoraf jeg stadig har kontakt med nogen (det er 2 år siden jeg var der)

Ridelejren ligger i midtsjælland sådan cirka.. Den ligger i Borup, som er i nærheden af Roskilde.

Ta' et kig på hjemmesiden: http://www.jonstrupgaarden.dk/

Venlig hilsen
Yamit

" Horses are just like potatochips - one isn't enough" ;)

0
0
Svar på denne tråd

Yamit ...
Forfatter: 
Dato:  27-12-2007 19:32

Tusind tak, det lyder rigtig godt, den vil jeg helt sikkert kigge på :)

.. Trine ..

Med part på Flamme <333 :)

- Verdens sødeste, dejligste, smukkeste, mest talenfulde,

og mest fantastiske pony :D

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider