Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Ridelejre

pinlige lejre historier !
Forfatter: 
Dato:  29-11-2007 20:53

ja okai, der må være nogen der har MINDST en pinlig lejr historie så del den med os andre !

få fingeren ud og skriv !?

0
0
Svar på denne tråd

Pinlig lejrhistorie
Forfatter: 
Dato:  03-12-2007 16:32

Hmm.. Kan ikke komme på nogen, men skal nok skrive hvis det dukker op :D

Venlig hilsen
Yamit

" Horses are just like potatochips - one isn't enough" ;)

0
0
Svar på denne tråd

Føjda !
Forfatter: 
Dato:  09-12-2007 16:45

jeg har en (; det første år jeg var på Nielsminde skulle min veninde rendse hove på en pony der hedder Blis. Da hun var igang med den sidste baghov sked Blis min veninde i hovedet! (og det skal lige soges at blis havde tynd mave! s:) så måtte Mille(min veninde) gå ind og vaske hår i stedet for at ride undervisning

*** Så var det så lige at Rikkea ***
var pist væk igen'igen !

*savner prins og max ubeskriveligt meget ! *

0
0
Svar på denne tråd

Pinligt!
Forfatter: 
Dato:  09-12-2007 20:40

Ej hvor pinligt for hende.. Men godt det ikke var værre, med at hun fx blev sparket i hovedet :D

Venlig hilsen
Yamit

" Horses are just like potatochips - one isn't enough" ;)

0
0
Svar på denne tråd

upsiiiiiii
Forfatter: 
Dato:  18-01-2008 20:28

det mest pinlige jeg har prøvet var at jeg var på fortunens ponycenter og så skulle jeg i bad men havde selvfølgelig glemt at låse døren (typisk mig) og så kom HAM der ejer stedet og åbnede døren og selvfølgelig skriger jeg i vilden sky og han får sådan et chok at han stivner og bare står og glor på mig

SUPERKOLOFANTALISTIEXPIALISOFISK

ENGHØJ UGE 30 - 08 .. SES VI ?
SKAL VI BYTTE MSN? : D
0
0
Svar på denne tråd

miiiiiig
Forfatter: 
Dato:  17-03-2008 15:45

Min pinligste ridelejr historie:

Vi skulle en tur i skoven (nok 2-3 timer) og efter en times tid skulle jeg bare tisse men jeg holdt mig men da vi var 1 kilometer fra rideskolen kunne jeg ikke mere såjeg råbte til de andre at jeg skulle tisse... Så jeg hoppede af hesten og slap den(den gav sig bare til at græsse) og satte mig og alle de andre (ca. 10) sad bare oppe på deres heste og kiggede ned på mig der sad der uden bukser på og tissede... Men når man skal skal man jo

ÅHH JAMAICA DIN SKØNNE PONY ! :D

0
0
Svar på denne tråd

haha!!
Forfatter: 
Dato:  17-03-2008 18:14

ååhh

hvor pinligt

men ja når man skal skal man jo

ses vi på petersminde i uge 27?

skuld du er så sød!!

vignir du er så sød!!

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har en
Forfatter: 
Dato:  04-05-2008 22:42

Altser jeg var på en ridelejer hvor vi boede i hytter og hjælperene skulle så gå i bad i vores hytter da det varme vand skulle bruges til at vaske op i.

En af hjælperne gik så i bad på vores toilet og hun havde så barberet arme. (vi jokede med at hun havde bareberet i der nede!)

Det gik så lidt for vidt og til sidst var alle hjælperene sure på os.

Vi kommer nok ikke der ned de næste år!!!!!!

Team cabe <<<<3

UGE 27,

I må meget gerne skrive hvis i skal meed

0
0
Svar på denne tråd

bla bla bla
Forfatter: 
Dato:  15-05-2008 12:32

Jeg var Hjælper i Ponyland sidste år

Mig og Kalle(Den anden hjælper) Skulle så spille hestefodbold finale mod to af ridelejr gæsterne, og vi havde selvf to heste de brugte til konkurrencer i hestefodbold..

Alle De "små" piger stod og kiggede på os, og heppede, og selvf, falder jeg af Hesten stod og kiggede på mig imens jeg trillede rundt på jorden flad a grin :D

Ihj det var sjovt, men samtidig pinligt, da de hersens piger jo så op til den der underviste dem :D

Puha jeg kommer til at savne Ponyland <3

Sandra nu uden hest
Tilhænger af duerne <3
Danske mestre - 2006/2007
F.C.København
PONYLAND KAN ANBEFALES
Part søges på amager :)

0
0
Svar på denne tråd

Pinligt !!
Forfatter: 
Dato:  28-05-2008 15:51

Sidste sommer var jeg & 7 andre på Søborggård sammen. Vi skulle så ligge i telt og da vi er rigtig gode veninder var det jo rigtig hyggeligt (: Vi lå så en aften og snakkede om drenge, dem fra ridelejren vi ikke kunne lide´og pinlige historier om os selv. Så råber en af vores ridelære så, hun lå også i telt (det havde vi liige glemt), "Vi kan altså høre jer!" og vi fik bare grineflip. Næste morgen siger ejeren så, "jer piger i teltet, I skal altså være stille, mit soveværelsesvindue er lige over jeg, og jeg kan høre ALT".

Senere på ugen gjorde vi det samme, men det var inden alle var gået i seng, så kommer en af vores veninder ind, "øhm, man kan altså høre jer på hele gårdspladsen.."

Elisabeth - Lisbeth - EE - Ælsi
Anne, Astrid, Cecilie, Helene, Karen, Matilde, Nikoline, Ronja & Zenia- I er de bedste <3

Maybe, Tarok, Ravell, Tapall, Aude, Futti & Herodes - I har været/er de bedste heste!

Suså Hestecenter i uge 27 <3

0
0
Svar på denne tråd

Faldt af
Forfatter: 
Dato:  24-06-2008 00:03

Da jeg var hjælper på Ridepension Møns Klint sidste sommer, lavede vi også lidt hestefodbold. Det var dog kun med 3 heste fordi det var noget nyt vi afprøvede på lejren, så hestene var heller ikke vant til det. Jeg hopper op på en New Forrest hoppe for at prøve det, men de 2 andre ledere hopper op på hver deres pony. Det skal lige siges at min pony var meget lidt glad for den der kæmpe badebold vi brugte. Bolden bliver trillet ind i mellem os og min pony trækker sig væk med det samme, men vi tager det stille og roligt og prøver at nærme os den. Ind i mellem må bolden trilles hen mod os igen og på et tidspunkt kommer der altså lidt hurtigere end ponyerne havde regnet med, så Marie og jeg må begge en tur i gruset. Vi falder af nærmest synkront og lander også lige ved siden af hinanden. Men det var der jo ikke noget at gøre ved, så vi hopper op og prøver igen. Det begynder at gå lidt vildere for sig og bolden kommer med god fart mod mig og Tulle, så hun sætter i galop og halvvejs nede af ridebanen bukker hun et par gange, så jeg kommer til at sidde skævt og så kommer nådesstødet, så jeg må af igen.

Vi grinede ret meget af det, men det var nu lidt pinligt

Forhåbentlig fik vi lært pigerne, at når man falder af, er der ingen anden vej end direkte op igen

Det gik selvfølgelig lidt mere roligt for sig, da eleverne kom op og prøvede, og ingen andre end os ledere faldt af :)

Pentagon - Alias Jette
Savner min Ninette! :(
Ridepension Møns Klint

- Stedet for mig!

0
0
Svar på denne tråd

Haha Jeg er såå klog!
Forfatter: 
Dato:  24-06-2008 18:47

Sidste år i navnsø skulle jeg li vise jeg kunne stå på Lady (min hest). Og Marianne (ejer af navnsø) Havde li nået at tage billede af jeg stod og holdte Karen i håden oppe på Lady. Ja.. Hva tror i så Lady gør? Hun bukker da og hopper rundt så jeg falder! Haha det var så sjovt xD I skulle virkelig ha' været der! :)

Lady

- Care Bear & Karen

www.Navnsoe.dk Uge 27,28 & 29:) Ses vi?

0
0
Svar på denne tråd

Bzz Bzz
Forfatter: 
Dato:  28-07-2008 00:34

Jeg har MANGE pinlige oplevelser fra Molger ;D

Vi skulle ride kvadrilie den sidste dag for forældre osv., - da jeg steg op på STOR Blackie sprækkede mine ridebukser, så jeg sad i bare rø'v Skyndte mig at hoppe af og måtte ride i hvide ridebukser ;) Ja rigtig fikst. HAHA!

Mvh.
Mia-musen
0
0
Svar på denne tråd

Yup -w-
Forfatter: 
Dato:  01-08-2008 21:23

Jeg synes selv det er en nedern, pinlig, men alligevel sjov historie.

Vi havde orienteringsløb på Østerlund Ridelejr, og den næstsidste opgave var; Drik så mange glas saftevand som muligt. Oooog, det skulle jeg så gøre. Og man kan ikke påstå at jeg IKKE fik ondt i maven af det, for det gjorde jeg.

Og som den ENESTE blev jeg filmet mens jeg drak den kolde ulækdre FUN-væske. Og her er en sjov detalje; vi måtte gerne knække os og så drikke videre bagefter. Ja, jeg prøvede så på dethver gang, for det var pokkers ulækkert. Og husk, jeg blev filmet -w-

Og så under aftensmaden kom en af hjælperne hen, Lasse, og viste mig videoen, og ALLE i hele rytteren kunne høre det .. ulækkert, men sjovt alligevel. - Det værste var nu, at de har truet mig med at lægge det ud på YouTube. Og så må i sgu sige, hvis det gælder eller ej d:

a picture is a fragment of reality stolen from the eternal glide of time

and then there's the horses who just makes you happy<3

0
0
Svar på denne tråd

12345678
Forfatter: 
Dato:  31-08-2008 21:12

HAHA Marie Louise xD Han har også billeder af mig hvor jeg brækker mig ;p

» Sisse ! <3

Gør livet til en fest rid western på din pony ;b

ØSTERLUND UGE 27 - 08 SES VI ?

ALADDIN

DAISY

MAJLIN

0
0
Svar på denne tråd

Sisse'sen
Forfatter: 
Dato:  01-09-2008 21:45

.. ja, men i det mindste ikke en video -w- Kan du ikke huske han kom og viste den? Han havde skruet helt op for lyden, så alle bare kunne høre det .. Man mistede helt appetitten [x

0
0
Svar på denne tråd

½123456789
Forfatter: 
Dato:  05-09-2008 20:57

Ja det var såå godt :D @!#$ han skal overtales til aat lægge den på youtube :p

» Sisse ! <3

Gør livet til en fest rid western på din pony ;b

ØSTERLUND UGE 27 - 08 SES VI ?

ALADDIN

DAISY

MAJLIN

0
0
Svar på denne tråd

NAHAIJ!
Forfatter: 
Dato:  06-09-2008 00:17

Det skal han i hvert fald ikke! Folk synes jo, at jeg dum nok i forvejen xD

0
0
Svar på denne tråd

hihihahahohotihitihi
Forfatter: 
Dato:  07-01-2009 18:28

Jeg var på ridepenision møns klint som var super sjovt!

Og jeg skulle op på Basse en fordhest ( hesten jeg red på) og så havde vi lidt travlt for vi var kommet lidt sendt ud så jeg skyndte mig bare at sadle hurtigt op og så havde jeg self glemt at stramme gjorden! Så da jeg hoppede op gled sadlen ned og så skulle jeg have den af igen og lægge den på. Alle kikkede på mig og man kunne se at de var ret trætte af at de skulle vente på mig. Men det blev en vidunderlig tur og jeg savner sådan Basse.

ridelejr møns klint uge 32 ses vi?

0
0
Svar på denne tråd

gider ikke den overskrift mer' nu bliver
Forfatter: 
Dato:  19-01-2009 19:27

haha fun man!

kokkedal uge 32 hm? skal du?

farvel!:)

0
0
Svar på denne tråd

arrrhj:D
Forfatter: 
Dato:  07-02-2009 17:36

til 'Lea XD' haha skide synd for din veninde! klamt;D hils din veninde og sig,til hende at jeg håber at tyndskiden ville komme ud af hendes hår ..

'EMMA $KREV DETTE'*

verdens smukkeste Fantasiiie..

3N6H8J$ 09, ses vi snuske?:D

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider