altså jeg syntes ikk det er så god undervisning mig og min veninde var der i år og vi kom på det "bedste" hold men de første dage skulle vi ride på række og man måtte ikk galopere den første dag og anden dag fik vi lov at galopere en runde, men skoven er rigtig fed men jeg fik bare at vide at jeg havde fået en rigtig frisk hest som jeg skulle passe på ikk over hælede ridelæren men da vi så skulle i skoven kunne jeg slet ikk få den frem udandset hva jeg gjorde!!! man springer ikk så meget til at starte med satte han sådan en kavaleti op som de selv havde lavet tror den var omkring 10cm eller sådan noget og så til sidst fik vi lov(efter at have plaget i LANG tid) at springe højere men der holdt han den bare i den ene side så springet blev omkring 50 cm... til spring stævnet var der en lille klasse hvor springet max var 20 cm og der var kun 2 spring og i den "høje" klasse skulle det vidst være 60 men tror spingene var ca. 50 eller sådan noget og der var kun 4 spring!! så vis du er spring rytter og elsker at springe højdt så er det måske ikk lige stedet det syntes mig og min veninde i vært fald ikk for vi elsker os og springe højdt bare min menning om stedet!! men det er altså hygligt nok og de voksne er søde nok!
skriv vis du ville vide mere