Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Ridelejre

Gode erfaringer?
Forfatter: 
Dato:  10-10-2007 19:36

Hej. er der nogen der har gode erfaringer med petersminde ridelejer? Hvis i har ville jeg meget gerne høre fra jer:)

hehe... Ses

Flicka og Karo - Here we come<3<3<3:)

0
0
Svar på denne tråd

Petersminde
Forfatter: 
Dato:  12-10-2007 22:42

Jeg har da lidt erfaring?

0
0
Svar på denne tråd

hej:D!
Forfatter: 
Dato:  15-10-2007 19:37

jeg har lige været på den i år er der noget du ville vide??

hilsen Eaponyen <33

det var vist det helle!!

0
0
Svar på denne tråd

Gode erfaringer?
Forfatter: 
Dato:  19-10-2007 14:45

Hej. Ville bare vide om det var pengene værd, om det er god undervisning, gode ponyer o.s.v?

0
0
Svar på denne tråd

lige et tillæg:P
Forfatter: 
Dato:  19-10-2007 15:29

Springer man meget? er(stævne)SPRINGRYTTER

0
0
Svar på denne tråd

heej !!
Forfatter: 
Dato:  23-10-2007 13:17

altså jeg syntes ikk det er så god undervisning mig og min veninde var der i år og vi kom på det "bedste" hold men de første dage skulle vi ride på række og man måtte ikk galopere den første dag og anden dag fik vi lov at galopere en runde, men skoven er rigtig fed men jeg fik bare at vide at jeg havde fået en rigtig frisk hest som jeg skulle passe på ikk over hælede ridelæren men da vi så skulle i skoven kunne jeg slet ikk få den frem udandset hva jeg gjorde!!! man springer ikk så meget til at starte med satte han sådan en kavaleti op som de selv havde lavet tror den var omkring 10cm eller sådan noget og så til sidst fik vi lov(efter at have plaget i LANG tid) at springe højere men der holdt han den bare i den ene side så springet blev omkring 50 cm... til spring stævnet var der en lille klasse hvor springet max var 20 cm og der var kun 2 spring og i den "høje" klasse skulle det vidst være 60 men tror spingene var ca. 50 eller sådan noget og der var kun 4 spring!! så vis du er spring rytter og elsker at springe højdt så er det måske ikk lige stedet det syntes mig og min veninde i vært fald ikk for vi elsker os og springe højdt bare min menning om stedet!! men det er altså hygligt nok og de voksne er søde nok!

skriv vis du ville vide mere

hilsen Eaponyen <33

det var vist det helle!!

0
0
Svar på denne tråd

Mange tak
Forfatter: 
Dato:  23-10-2007 20:08

Mange tak!!! Det var noget jeg kunne bruge. Så er det vist ikke noget for en der springer 90-100 Har du/i et forslag til en anden("spring") ridelejer( der må også gerne være lidt millitary/turridning... På forhånd tak!

Hilsen Karo & Flicka

- Du er den bedste Flicka!

0
0
Svar på denne tråd

hej---
Forfatter: 
Dato:  26-10-2007 23:43

mange af mine veninder har været på søborggård og det er sådan en millitary ridelejer og de syntes at det er den bedste ridelejer i hele verden

hilsen Eaponyen <33

det var vist det helle!!

0
0
Svar på denne tråd

ellers tak:)
Forfatter: 
Dato:  27-10-2007 18:23

Jeg har gået på søborggård (som rideskoleelev i 3 år), og har været på ridelejer der et par gange. Det er et helt ok sted, ville bare ikk på ridelejr der mer´, da jeg ikke har det så godt med hende der ejer stedet(men det betyder ikke at andre ikke kan lide hende)

Hilsen Karo & Flicka

- Du er den bedste Flicka!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider