Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Ridelejre

Søbogård
Forfatter: 
Dato:  25-12-2006 14:44

Er der nogle der kender den?? Skal ¨måske der ned i uge 27 med min ejen pony. Hvis du gør, hvad for nogle faciliteter har de, hvordan kommer privathestene til at bo, og andre ting ville være dejligt:) Håber i kan hjælpe! (Hved ikk om det er stavet ordenligt)

Hilsen Sassi
-
Med den elskede Bowie<'33-
-Den halve parade er den alle taler om,
men ingen ved hvad er-
0
0
Svar på denne tråd

Haloo:?
Forfatter: 
Dato:  25-12-2006 18:22

Er der slet ingen?? Aarg, kom ooone!!! Trixy ikk?;b

Arg, gas, xD

Men,, er der ingen): *Hulk*

Hilsen Sassi
-
men ingen ved hvad er-
0
0
Svar på denne tråd

Haej :D
Forfatter: 
Dato:  25-12-2006 18:33
Mener duuh Søborggård ?
0
0
Svar på denne tråd

Jeps ;b
Forfatter: 
Dato:  26-12-2006 13:30

Det gør jeg

Hilsen Sassi
-
men ingen ved hvad er-
0
0
Svar på denne tråd

Søborggård
Forfatter: 
Dato:  29-12-2006 20:50

Heej

Ja jeg var på søborggård sidste sommer med min pony og det var bare rigtig godt. Privat hestene kommer til at stå i en dejlig stald det meste af dagen og sidst på eftermiddagen bliver de lukket ud og bliver hele natten (der er også mulighed for at have dem inde om natten). Faciliteterne er også god en fed military bane (synes jeg selvom jeg ik har set andre baner HEEH) ridehus, dressur, bane og fed græs springbane. og man bor selv alle sammen oppe på et stort "loft" ( det er hyggeligt når alle sover sammen)!!. J

Jeg skal muligvis selv der hen igen i år og jeg synes helt klart du skal prøve det!!!

Hilsen Annabel

0
0
Svar på denne tråd

Søborggård
Forfatter: 
Dato:  25-01-2007 21:12
det er et ret godt sted! stor fold til hestene. Var der i en millitary uge (jeg var ikke så god til at ride der) men jeg havde det herligt! blev ikke placeret til stævnet men jeg gennemførte og jeg var over stolt! Sally (ejeren) var ret sur, men ellers er den rigitg hyggelig! Den bedste ridelejr indtil videre! hehe håber du får en lige så god tur som jeg havde! :D
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider