|
|
| EPC heste |
|
|
Hejsa alle sammen, nu da jeg skal på epc, kunne jeg godt tænke mig at vide lidt om ponyerne/hestene. Jeg vil gerne have en der er lidt hurtig men til at styre så skriv bare løs...  hilsen cookie-hesten (Patricia) JUBIII SKRIV BARE LØS ALLE DER SKAL PÅ EPC I UGE 28-(29)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Der er 35-40 heste/ponyer |
| Forfatter:  |
Windstrup |
| Dato:  |
25-02-2006 12:42 |
|
Du vælger ikke selv din hest, Mirjam bruger mange timer på at matche hest/pony og rytterne udfra det indsendte skema, der hvor man skal udfylde hvor lang tid man har redet, alder, højde, vægt osv.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| enghøjs ponyclub |
#christina# |
25-02-2006 12:51 |
|
hej jeg skal på epc i 28 og 29.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Sebastian Sebastian . |
23SH00RTY |
31-05-2006 19:29 |
|
<3 Jeq red på Sebastian i slutningen af ugen. jeg er RIGTIG glad for at jeq skiftede hest <3 Håb du får ham (: Siri .
Jeg kender verdens bedste sted , hvor man kan møde Verdens Bedste Mennesker & Heste <3 EPC {DK'Z BEDSTE RIDELEJR <3 Før du udtaler diq Så taq et kiq - WWW.ENGHOEJS-PONYCLUB.DK Du vil blive glædeligt overrasket (: 32 DAGE TIL
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Felula |
Avana |
31-05-2006 19:51 |
|
Som Diana skriver bestemmer du ikke selv. Men måske Rosa! 
KH. Avana - Jeg er ikke negativt indstillet... Der er bare en masse, jeg hader!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| alle hestene er dejlige |
Windstrup |
31-05-2006 22:25 |
|
selvom min krudt pony nr 1 desværre ikke er der længere, dejlige Amanda... Alle hestene kan have krudt i måsen, jeg har redet fører på et galop hold på Sigurd - mr. tyksak him self det søde dyr, og jeg tror ski ikke nogen kedede sig den dag  Mirjam finder den hest som hun gennem sin store erfaring mener er rigtig for dig, du kan altid ønske en hest hvis du skal derud igen, så tager mirjam det med i sine overvejelser.
BOYCUT DYRENES"BESKYTTELSE" HJÆLP OS MED AT SAMLE UNDERSKRIFTER! skriv en besked til mig hvis du vil hjælpe
Støt de græske gadehunde www.graeskehunde.dk/ Mvh "Dolly"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Windstrup |
|
|
Haha d; Kan lige se for mig Sigurd styrte rundt på banen d: ' hende pigen som havde ham da jeg var der sidste år , hun var godt nok stiv til at ride ham d: hvis han kunne slippe gik han ikke ét skridt .. Hun var simpelthen så dårlig til at styre ham :b
ELSKER ENGHØJ <3 Det bedste sted nogensinde :} » søde hjælpere&ejere » søde ponyer/heste » & en vidunderlig natur d:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
Windstrup |
16-06-2006 21:28 |
|
Sigurd er på trods af hans str. IKKE sløv 
WWW.LIVINGSTONES.DK - SØBORG - SØBORG HOVEDGADE, lejlighed til salg!!!DV vallak og Hannoveraner vallak udlånes på ubestemt tid, dog minus sommerferierne, skriv.
Støt www.graeskehunde.dk Mvh D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Winstrup |
|
|
det vil jeg gerne tro  - Håber han får en rytter som kan få ham lidt mere op på dupperne d: Men kan da godt forstå man bliver træt af alle de underlige piger som kommer :b
ELSKER ENGHØJ <3 Det bedste sted nogensinde :} » søde hjælpere&ejere » søde ponyer/heste » & en vidunderlig natur d:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Snooork ' . |
23SH00RTY |
17-06-2006 11:56 |
|
Huhu . Jeg kan huske jeg red bag' ham i balanceridningen q: - Jeg fik ikke et eneste trav'skridt i damesaddel  ... For Sebatian går jo bagest den dejliige Pouniie 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| klgilf, |
|
|
Han kluntede bare afsted med den der ufattelige dårlige rytter han havde på ryggen :b
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hov hov |
Windstrup |
17-06-2006 19:54 |
|
Hov hov tøser jeg vil ikke have i skriver grimt om andre herinde det er ikke alle der er født med en OL rytter i maven, og alt har en spæd start... Alle kan blive gode ryttere med tiden, hun har måske bare ikke haft så meget erfaring... Aftale at vi er et godt eksempel og skriver og taler pænt om andre der har været på Enghøj 
WWW.LIVINGSTONES.DK - SØBORG - SØBORG HOVEDGADE, lejlighed til salg!!!DV vallak og Hannoveraner vallak udlånes på ubestemt tid, dog minus sommerferierne, skriv.
Støt www.graeskehunde.dk Mvh D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Windstrup |
|
|
Javel Boss d; <3 Hun havde nok bare en dårlig dag ' som alle kan have 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Huhu .. Windstrup . |
23SH00RTY |
17-06-2006 22:01 |
|
Jeg er ligeglad om hun var langsom  .. Jeg red jo på Sebastian <3 Bare ham & alt går godt 
2 uger & 1 DAG TILBAGE WWW.ENGHOEJS-PONYCLUB.DK De sejeste EPC Chikc's / Miilh', Dianse, Frumme & Miiq 8D ELSKER ENGHØJ <3 Ismuler <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| SIGURD |
|
|
sigurd emne: Efter hvad jeg har hørt, for 3 år siden eller også var det fire  første gang jeg var på enghøj, sov jeg i værelse med 3 piger, dte var deres sidste år på enghøj - De sagde sigurd var den bedste hest, de nogensinde havde prøvet på enghøj. Og hende der den ene var lige ved at tude fordi hun ikke kunne ride ham igen, men hun fik alligevel lov til at ride galop på ham.  ..
mvh amanda karlsen (L) snifferliffer <3 katrine - fra epc 'savner dig. :'/
jear' skal måske på ENGHØJS i efterferien <3 men vi ses helt sikker i uge 26 , hvis du os' skal på epc der !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|