Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Vores første dyrskue - kimbrerskue 2008
Forfatter: 
Dato:  05-10-2008 20:49

Efter lange overvejelser og mange piv, bestemte jeg mig for kun at afmelde Liva, og dermed tage Krønike med til kimbrerskue.


Det var første gang for os begge, hvilket de omkringstående hesteejere nok mærkede, når jeg gang på gang spurgte indtil hvad der nu skulle ske - tak Karina og Annette


Nå, men op kl.5 lørdag morgen, og ned for at vække Kamelen:



Klokken 7.30, netop ankommet til Aars:






Så gør vi klar til udendørs mønstring, og så igang:





Efter en træls mønstring i regnvejr, som gik rigtig dårligt, endte vi på fløjen med 23 point.






Efter at Krønike var kommet ind i tørvejr, måtte jeg ud og se hvordan det gik med Karinas to hopper. Kirstine og Gabbi fik begge 23 point, med Kirstine på fløjen - skønt!






Senere skulle hestene vises frem for publikum, og udtages til kampen om ærespræmierne.










Til min STORE overraskelse fik vi ærespræmie, og da alt kom til alt, endte vi som skuets 5. bedste hest på tværs af racer - jeg forstår det stadig ikke, og hold op hvor er jeg stolt af Krønike, som på trods af nervøsitet klarede det forrygende, især taget i betragtning af at hun måtte trækkes af en nybegynder som mig jeg er (næsten) tom for ord.





Dette var bare et glædes indlæg, tak for hjælpen alle jer som måtte bære over med 1000 spørgsmål



Nanna Hyllested



Stald Kiels Krønike

Liva Halsnæs

0
0
Svar på denne tråd
 
 blalallala
Forfatter: 
Dato:  05-10-2008 21:11

Ej, hvor skønt at hører det gik så godt!

Tillykke med det hele ;D


Og Krønike er bare så gude smuk :)



Hilsen Camilla

0
0
Svar på denne tråd
 
 ih altså
Forfatter: 
Dato:  06-10-2008 08:17

Camilla - 1000 tak for de søde ord



Nanna Hyllested



Stald Kiels Krønike

Liva Halsnæs

0
0
Svar på denne tråd
 
 Vores første dyrskue - kimbrerskue 2008
Forfatter: 
Dato:  06-10-2008 08:34

Tillykke, hvor var det super flot :)
Så får man modet til at prøve igen en anden gang hva? ;)


Jeg synes, at det ser ud som om både dig og hesten har prøvet det mange gange før ;) - Mig kunne I godt snyde.


Christina Buhl

.. Med Carlos og Rocky <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 feerfef
Forfatter: 
Dato:  06-10-2008 10:28

Eeeeeej man, øv jeg ikke kom med. ;D

Men ej hvor er hun altså køn! Det lyder virkelig som en god dag! Tillykke med de fine resultater. ;)


Næste gang tager jeg altså med! B-)



Kalløøh

- med skønne Jaargt



0
0
Svar på denne tråd
 
 ork hvor
Forfatter: 
Dato:  08-10-2008 10:18

er i altså søde, mange mange tak.


Og ja, blod på tanden - det er fedt, en rigtig feel-good-oplevelse



Nanna Hyllested



Stald Kiels Krønike

Liva Halsnæs

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider