Efter lange overvejelser og mange piv, bestemte jeg mig for kun at afmelde Liva, og dermed tage Krønike med til kimbrerskue.
Det var første gang for os begge, hvilket de omkringstående hesteejere nok mærkede, når jeg gang på gang spurgte indtil hvad der nu skulle ske - tak Karina og Annette

Nå, men op kl.5 lørdag morgen, og ned for at vække Kamelen:

Klokken 7.30, netop ankommet til Aars:


Så gør vi klar til udendørs mønstring, og så igang:


Efter en træls mønstring i regnvejr, som gik rigtig dårligt, endte vi på fløjen med 23 point.


Efter at Krønike var kommet ind i tørvejr, måtte jeg ud og se hvordan det gik med Karinas to hopper. Kirstine og Gabbi fik begge 23 point, med Kirstine på fløjen - skønt!


Senere skulle hestene vises frem for publikum, og udtages til kampen om ærespræmierne.




Til min STORE overraskelse fik vi ærespræmie, og da alt kom til alt, endte vi som skuets 5. bedste hest på tværs af racer - jeg forstår det stadig ikke, og hold op hvor er jeg stolt af Krønike, som på trods af nervøsitet klarede det forrygende, især taget i betragtning af at hun måtte trækkes af en nybegynder som mig
jeg er (næsten) tom for ord.

Dette var bare et glædes indlæg, tak for hjælpen alle jer som måtte bære over med 1000 spørgsmål 