Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Jeg elsker min hest!
Forfatter: 
Dato:  05-10-2008 18:43

Når alt andet svigter, så er den der fandme altid med vrinsk og varme puf!

Jeg har ikke lige de fedeste tider pt, men jeg bliver sgu altid i så godt humør, når jeg er ude hos Nathi ;)


F.eks. idag, skide dårligt regnvejr, så jeg afsted på cyklen, pakket ind i North Eastern regntøj, op til Nathi. Jeg muger ud og skråler med på Sys Bjerres Malene :D Da jeg er færdig med alt det praktiske, stopper regnen, så jeg ser muligheden og går ned og henter Nathi ;)

Hun kom da jeg kaldte, så jeg ikke skulle vade ud i mudderet ( ) og var sød på staldgangen. Så red jeg 30 min, fordi jeg ikke liiiige er i den bedste dressurform (de sidste 3 uger har jeg kun sprunget! Og så min mor, der lige har sagt til en af hendes veninder, at jeg er dressurrytter) men den var skide sød og da jeg var færdig med at ride, fik hun en omgang massage og tilsidst stod vi i 5 min og hyggede. Stod og krammede hende og hun nussede mig i håret med mulen - iih, hvor var det hyggeligt og der kommer bare en masse gode tanker og minder frem, når der sker sådan noget.

Jeg er lykkelig og jeg elsker min hest!


Sascha & Natalie
keep getting better

sn-foto.dk - stævnefotografering

Lewis Saskibard efterlyses

JHNs Championatlister!

0
0
Svar på denne tråd
 
 bummelum
Forfatter: 
Dato:  05-10-2008 19:04

Nat ser også rigtig sød ud !

Og der er sket Så meget med jer mens du har haft Nat...


Bella :-D
0
0
Svar på denne tråd
 
 Heste 8D
Forfatter: 
Dato:  05-10-2008 19:06

Eeeeij hvor herligt! : DD

- Hesten kan bare redde hele ens dag!



Kalløøh

- med skønne Jaargt



0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  05-10-2008 19:07

årh, hvor dejligt. hun er også bare så sød skat <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Brando:
Forfatter: 
Dato:  05-10-2008 19:11

Ja, der er virkelig sket meget - og vi har mange stævner foran os nu, den er simpelthen blevet så (s)køn! ;) I starten ville hun jo ingenting - idag vil hun alt ;)

Kalløh & Jagt og Emma Thomson: Tusind tak :D


Sascha & Natalie
keep getting better

sn-foto.dk - stævnefotografering

Lewis Saskibard efterlyses

JHNs Championatlister!

0
0
Svar på denne tråd
 
 tamtam
Forfatter: 
Dato:  05-10-2008 19:12

Har selv liiige oplevet.

Har haft skinnebensbetændelse - så kom efter en uge, og mon ikke ponyen så snart den hørte min stemme gav det HØJESTE vrinsk? :) <3


Men ja - de dyr er ski dejlige.


- Lone H. Myrtue


Med Camilla og pt. Jackpot
* DISTRIKT 11/13 *


MEGET SÆLGES: www.hestegalleri.dk/html/ mar_vis.asp?MarID=185091

0
0
Svar på denne tråd
 
 Browny
Forfatter: 
Dato:  05-10-2008 19:15

nårh hvor sødt.. Kender det bare så godt

Det er bare dejligt med en der altid er der, hehe









Nathalia & Browny star*

Stald Vesterskov<3

0
0
Svar på denne tråd
 
 blallalal
Forfatter: 
Dato:  05-10-2008 19:16

Jeg elsker også mine heste ;D


De er min optur hver dag B-)



Hilsen Camilla

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider