Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Ny hund :) Billeder.
Forfatter: 
Dato:  05-10-2008 18:13

Nu har jeg haft min nye hvalp i 2 uger, og hun bliver skønnere og skønnere for hver dag der går. :) Ville lige vise hende frem herinde, så i kan se hvor dejlig hun er.


Hun er en Chinese Crested Powder Puff på 10 uger. :)




Er hun ikke bare skøn? :) Og hun er bare rigtig lille! :o

Smid gerne en kommentar.



Mona Stenseth

.. alt jeg siger passer.


0
0
Svar på denne tråd
 
 dsfsdfsdfsd
Forfatter: 
Dato:  05-10-2008 18:17

ooooorg, hvor er den dog dejlig! :D

Minder meget om min hund da hun var hvalp.





Stine Rosendahl [:

0
0
Svar på denne tråd
 
 sød vuffer
Forfatter: 
Dato:  05-10-2008 18:17

kæft hvor er hun kær.


har du fundet et navn til hende.

Hun er i hvertfald sød vil gerne have sådan en vuffer.



Sagde Maria


Tro på det du vil, det gør jeg


Miss you Ohiyo:(

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  05-10-2008 18:42

Taak skal i have. :D


Hun er blevet døbt Vimse. :b


smukke mig: Kan kun anbefale dig at anskaffe dig sådan en, de har det skønneste temperament!



Mona Stenseth

.. alt jeg siger passer.


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider