Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 TØØJ :b
Forfatter: 
Dato:  04-10-2008 22:09

hej gutter d:


nu er det sådan at jeg seriøst er træt af alt mit tøj! :s virkelig. for det meste går jeg i sådan noget slim mærkebukser, lang top + mærkehættetrøje (sådan lag på lag agtigt) og det er bare såå kedeligt og originalt, så derfor søger jeg inspiration (; jeg har egentlig en del penge pt, så prisen er ikke så vigtig - men ænder, vis jeres yndlingstøj - helst ''vintertøj'', og sådan (; men beskriv jeres stil, hvad for noget tøj i godt kan lide, synes er fedt, noget i vil købe osv, helst med billeder (: mangler seriøst inspiration! :b

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tooskesmoothie ...
Forfatter: 
Dato:  04-10-2008 22:18

Jeg er ikke til mærketøj som sådan, jeg kigger på tøj og kan jeg lige det, så køber jeg det :P


Jeg elsker hættetrøjer... Og hue... og tørklæde :P

Her er da lidt billeder af min stil!



- Hue med mit navn (Stormont) Pris: 150kr..
- Partisaner tørkæde i sort/hvid Pris: 99kr..
- T-shirt, bestilt hjem fra USA Pris: 499kr..
- Hvide bukser (Kan ikke huske mærket) Pris: 599kr..



- T-shirt fra Newyork. Pris: 99kr.
- Selebukser fra Lee, pris: 699kr.



Ja jeg er rigtigt glad for "stormont" huer! :)
Det koster også kun 150kr. i tivoli!


» Camilla Stormont «

How do we change the world?

By making one act of random kindness at the time!
Myspace - Arto - Facebook


- www.stald-stormont.dk -


0
0
Svar på denne tråd
 
 lalala (:
Forfatter: 
Dato:  04-10-2008 22:29

Astrid P

Med Præsthøjens Nico-Light<3


BROMFIELD SPRINGSTØVLER SÆLGES

Skriv PB for information.

0
0
Svar på denne tråd
 
 julemand
Forfatter: 
Dato:  04-10-2008 22:37

Jeg eeelsker top-tunika-cardigan-lag-på-lag ;-D Og næsten ligeså meget hættetrøjer. Og kæmpe striktrøjer


Og det er alt sammen med cowboybukser til ;-)





Mvh. Rikke

Årets JHN springrytter 07


0
0
Svar på denne tråd
 
 bla, bla, bla <3
Forfatter: 
Dato:  05-10-2008 01:38

Køb nogle basic ting (: cardigan'er i neutrale farver (sort/grå/pudderfarvet), langærmet t-shirter osv. sæt farverige toppe, forskellige tørklæder, fede smykker osv. til neutrale ting. og vær ikke bange for at mixe farver. ikke sådan hippe agtigt, men sådan at det ikke bare er sort/gråt og sådan (: - så kommer der lidt mere variation. ellers så prøv noget som du ellers bare ville have gået forbi, nogle gange kan det faktisk se fedt ud på (: held&lykke!


har ikke lige pt. nogle gode billeder, men jeg hårber du forstår hvad jeg mener <3


Emma:b

R.I.P Stjernen

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  05-10-2008 08:48

Jeg ville sige lidt som Emzelemselamsebamsen (Nice navn forresten ) - Varrier lidt hvad du går med. Tag en sort cardigan på og tag en feks. lilla t-shirt indenunder. Så an du altid pifte det endnu mere op med noget tilbehør (Smykker, Halstørklæde)


» EMILIE P - What doesn't kill you make your strongere <3 «

0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  05-10-2008 10:20

Halstørklæder er bare my precious ( er det stavet rigtigt?) uha det er lækkert. har mange som jeg selv syer, køber bare noget billigt stof, det er herre let d:

kan bedst lide slim busker med en kjole/top-agtig en og så en cardigan. tit strømper uden på bukserne. det jo så dejligt! d:


LINE & LUKAS
You are always on my mind.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  05-10-2008 14:18

Jeg mangler virkelig også inspiration. Jeg synes, at jeg går i det samme hver dag. Så kedeligt! Men mit normale tøj plejer altid at være noget lignende det her:


G-star/Killah bukser

Björkvin t-shirt

Papfarspige/Svea top

Trænings trøje udover

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmmm.....
Forfatter: 
Dato:  05-10-2008 14:28

I stedet for at købe tøj i f.eks. Deres, Sparkz eller lign. hver gang, så prøv at kig i butikker hvor de f.eks. sælger modeström.

Det er noget super flot tøj (det meste af det), specielt, og ikke noget som alle render rundt i ;)





Zig-Zag

I love you. I swear that's true.

0
0
Svar på denne tråd
 
 mickey<33
Forfatter: 
Dato:  05-10-2008 15:29

ALT OVERSIZE!


Alt fra kæmpe sweaters, og storeskjorter, til mega lange tørklæder og alt for mange armbånd !


Hvis det er oversize bukser så gå med en stram top, hvis det er oversize bluser, så tag starmme bukser til ..


Ellers bliver det(efter min mening)for poset :D


ps. tag lige en kigger i farmands klædeskab efter store sweaters og skjorter lige som her:


Dette billeder beskriver min stil enormt godt! casuel men fint.(lige en undtagelese med skoene, hvis det var mig var det converse)






M
iller C !

___________________


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider