Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

dér troede jeg lige!
Forfatter: 
Dato:  03-10-2008 12:43

igår skulle jeg farve mit hår lysere vil gerne ha' meget blond hår. Mere end det jeg har i forvejen.

Fik farvet mit hår for lidt over 1 måned siden, så synes det var på tide at gøre det igen. Denne gang med et andet mærke. Så mutti hjalp lige med at proppe det i osv. - og f'ck hvor blev jeg forskrækket! det farve gjorde så jeg havde "rødt" hår. Havde ikke fået det skyllet ud, så kunne jo ikk se det helt. Men det lignede at det blev KNALD rødt.

Så efter at ha' farvet hele håret (blev vi jo nød til?). skyllede vi det ud, og nu har jeg den samme farve som før dvs. ikke lysere og -heldigvis- heller ikke rødt.

Men, hvad gør i når i vil have det lysere. For ved godt at den sidste udvej er meget stærk afblegning men det ødelægger som regelt håret fuldstændig (ikke at farve ikke også gør det), men altså.

Har lagt mærke til at nogen af jer har været mørkhåret, men er blevet farvet helt blond - hvordan gjorde i? hvilket mærke brugte i?

Mvh.Tine
you are, what you wanna be

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  03-10-2008 13:49

Jeg ville vælge at gå til frisøren og få det gjort. ;)

0
0
Svar på denne tråd

Hårfarvning
Forfatter: 
Dato:  03-10-2008 16:56

Jeg er naturlig blond, men farvede mit hår askebrunt på et tidspunkt ( Rettere sagt, min elskede frisør gjorde det), og hun farvede mig på én gang tilbage til meget blond hår, med striber.

Pointen - Gå til din frisør, hun kan hjælpe dig.

Og så kan du jo bede om den farve der hedder noget med aske/blond/grå/hvid - det er den absolut lyseste tone.

Zazs '
Tro på dit instinkt - stol på dine følelser.
Springer til salg
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider