Hej heeej ænder.
Det er efterhånden sjældent man hører fra mig, men jeg kan da lige komme med en lille opdatering. Fra i morgen af arbejder jeg nemlig ikke længere hos Stald Kyhl, hvor jeg startede med at arbejde i juli. Her arbejdede jeg med at træne islandske heste
.
Det har været en udemærket tid hernede, jeg har da helt sikkert lært en masse og det har været rigtig godt - specielt også i min træning af Björk.
Men der var lidt vrøvl med nogle ting, som fik mig til at sige op herude og i morgen er det min aller sidste dag.
Så gik tankerne jo - hvad skulle jeg så?
Og jeg blev enig med mig selv om at jeg egentlig aller helst ville forsætte med at arbejde med heste på den måde jeg gør nu, så jeg søgte et nyt job her på HN. Og sikke mange opkald man fik 
I lørdags var jeg så til samtale på et westernstutteri (yesyes, western!). Og jeg skal på prøve her på mandag
Håber det bliver til noget.
Så ja.. Amanda her som startede som springrytter - blev så til militaryrytter - så islænderrytter og nu.. Skal jeg træne westernheste! hahahaha =D Det bliver sjovt. Kom ikke her og sig jeg ikke kan lidt af hvert :b
Men ønsk mig lige held og lykke med at være på prøve derude 
Og nu til billederne, som er taget af Stinky herinde fra
. (Jeg tog også maaange billeder af hende og Feykir, men dem må hun selv lægge ind =D ) De blev herre dårlige, men giv Sab skylden for det :b
Skridt

Tölt - hun stressede totalt
Hun plejer ellers at være totalt rolig. Tsk.

Et bevis for hvor meget jeg går ind for Anky's metoder 
(Forklaringen ligger i at hun ind i mellem har svært ved at trave og her kan man så 'tvinge' hende i trav ved at samle hende sammen - her dog i en noget overdrevet form - og JO, jeg giver efter i det splitsekund hun laver et skridt der minder om trav.)

Bamsehest.

igen forsøg på trav.
Vind i håret =D

Parade. (Som hun har lært for stemmen nu)

Endelig hendes lækre trav <3

Bevis på at hun ka tölte uden tøjlekontakt
Dog et uheldigt moment uden løft overhovedet.

Weee ='D
Her i weekenden skal både Björk og jeg til stævne. Men jeg skal ride Sneggla - min søsters hest - og min søster skal så ride Björk. Det skal nok blive vildt sjovt. Jeg har redet Sneggla 2 gange. Den ene gang faldt jeg af. Og Sandra har prøvet Björk 1 gang, da hun var i gang med tilridningen. Great 
Men forhåbentlig tager min kusine, Annae, billeder til stævnet, så i hører nok fra os igen om ikke så længe. 