Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Opdatering + billeder af Björk.
Forfatter: 
Dato:  02-10-2008 20:24

Hej heeej ænder.


Det er efterhånden sjældent man hører fra mig, men jeg kan da lige komme med en lille opdatering. Fra i morgen af arbejder jeg nemlig ikke længere hos Stald Kyhl, hvor jeg startede med at arbejde i juli. Her arbejdede jeg med at træne islandske heste :).


Det har været en udemærket tid hernede, jeg har da helt sikkert lært en masse og det har været rigtig godt - specielt også i min træning af Björk.


Men der var lidt vrøvl med nogle ting, som fik mig til at sige op herude og i morgen er det min aller sidste dag.


Så gik tankerne jo - hvad skulle jeg så?

Og jeg blev enig med mig selv om at jeg egentlig aller helst ville forsætte med at arbejde med heste på den måde jeg gør nu, så jeg søgte et nyt job her på HN. Og sikke mange opkald man fik


I lørdags var jeg så til samtale på et westernstutteri (yesyes, western!). Og jeg skal på prøve her på mandag :) Håber det bliver til noget.


Så ja.. Amanda her som startede som springrytter - blev så til militaryrytter - så islænderrytter og nu.. Skal jeg træne westernheste! hahahaha =D Det bliver sjovt. Kom ikke her og sig jeg ikke kan lidt af hvert :b


Men ønsk mig lige held og lykke med at være på prøve derude ;)


Og nu til billederne, som er taget af Stinky herinde fra :). (Jeg tog også maaange billeder af hende og Feykir, men dem må hun selv lægge ind =D ) De blev herre dårlige, men giv Sab skylden for det :b


Skridt

Tölt - hun stressede totalt :( Hun plejer ellers at være totalt rolig. Tsk.


Et bevis for hvor meget jeg går ind for Anky's metoder ;)

(Forklaringen ligger i at hun ind i mellem har svært ved at trave og her kan man så 'tvinge' hende i trav ved at samle hende sammen - her dog i en noget overdrevet form - og JO, jeg giver efter i det splitsekund hun laver et skridt der minder om trav.)

Bamsehest.

igen forsøg på trav.

Vind i håret =D

Parade. (Som hun har lært for stemmen nu)

Endelig hendes lækre trav <3

Bevis på at hun ka tölte uden tøjlekontakt :) Dog et uheldigt moment uden løft overhovedet.

Weee ='D



Her i weekenden skal både Björk og jeg til stævne. Men jeg skal ride Sneggla - min søsters hest - og min søster skal så ride Björk. Det skal nok blive vildt sjovt. Jeg har redet Sneggla 2 gange. Den ene gang faldt jeg af. Og Sandra har prøvet Björk 1 gang, da hun var i gang med tilridningen. Great ;)



Men forhåbentlig tager min kusine, Annae, billeder til stævnet, så i hører nok fra os igen om ikke så længe. :)








Amanda&Björk

Team Korshøje


0
0
Svar på denne tråd
 
 Torskesmoothie ...
Forfatter: 
Dato:  02-10-2008 20:37

Årrh små ismuldere!

Lyder dejligt med jobbet! :)


» Camilla Stormont «

How do we change the world?

By making one act of random kindness at the time!
Myspace - Arto - Facebook


- www.stald-stormont.dk -


0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  02-10-2008 21:45

Hun er altså søde hende Björk synes jeg :)

og held & lykke med et western job :D


- min mening



fionabona

- med part på Frk. Olsen

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  02-10-2008 21:50

Hun har godt nok fået en lidt pænere facon, end da du fik hende derover. :D

Jeg syntes det et lidt snyd at du skal ride western. ;D
Held og lykke med det!


mvh Anna
og Topas

Stævnefotografering i Nordsjælland
0
0
Svar på denne tråd
 
 Opdatering + billeder af Björk.
Forfatter: 
Dato:  02-10-2008 22:04

hahahah flad af grin. jeg styrede det kamera med hård hånd! ;)

ej jeg kommer virkelig til at savner dig på Stald Kyhl, din lille mongol! :(



Sab&Frigear

0
0
Svar på denne tråd
 
 Held og lykke
Forfatter: 
Dato:  03-10-2008 07:07

med samtalen :)

Har du overvejet at læse til dyrepasser med heste som speciale?
Björk er skøn.



- Sofie.

† Chela †

24/5-95 - 17/10-07

Udstyr sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kommentar
Forfatter: 
Dato:  03-10-2008 09:15

Har ikke forstand på Is-heste ridning, så har lidt svært med at kommentere det. Men det ser udmisbart fint ud :)


Spændende at du skal prøve et western sted, det gad jeg egentlig også godt prøve en dag. Så ville jeg også lære at kaste med lasso samtidig



Katja med Corvetten.

Tidligere med Boy og Nimble Guy <3


Tingeltangel sælges!!!

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider