Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 BILL Farvel Epirus
Forfatter: 
Dato:  01-10-2008 23:05

Ja, så kom dagen hvor det var farvel til Epirus og ridning. Beslutningen har jo været endeligt truffet i lidt over en måned nu, men det føles stadig ikke heeelt som om det virkelig sker, selv nu hvor alle mine ting er pakket i store sække og lagt i kælderen.


Først lidt tekst, billeder længere nede..


Det var en ufattelig mærkelig følelse at sidde på ryggen af ham for sidste gang mens han var 'min'. For selvom jeg selvfølgelig kan komme og få en tur på prinsen er det jo ikke det samme som det har været de sidste 4 år.


Epirus nåede at lære mig helt ubeskriveligt meget, og vi fik et helt utroligt bånd. Før jeg begyndte at ride ham havde han gået alle LA klasser for hest med placering. I min tid med ham fik vi ham målt, og søreme om han ikke gik som pony. Sammen har vi været klar til at starte LA, trænet alle ponyøvelser og lidt til (fx passage) hjemme. Desværre har vi været MEGET plaget af skader og sygdom, så vi har ikke nået ret mange stævner, og har derfor også kun startet LB. Det skal her nævnes at da jeg begyndte at ride Epirus vidste jeg intet om hvordan man samlede hesten, og kunne i det hele taget ikke ret meget. Vi har kun hånd.fået undervisning enkelte gange, vil tro den kan tælles på en


Hvad springning angår har han næsten ikke sprunget før jeg begyndte at ride ham, og han var sleet ikke til at styre på en springbane - ikke for mig i hvert fald. Det var ikke noget vi gjorde det store i, men nåede da at komme op på 110 cm og vi red et enkelt springstænvne sammen. Ikke en videre succes men vi hyggede os


Da jeg begyndte at ride Epirus turde jeg ikke galoppere i skoven, han stak af med mig. Nu skal jeg stort set bare tænke hvad han skal gøre, og rider ham rundt i grime hjemme.


Jeg kommer til at savne den lille tosse ufatteligt meget!


Her følger en masse billeder for vores tid sammen. Lige fra begyndelsen til slutningen.



Dette billede er taget en af de første gange jeg sad på ryggen af ham. Dvs. november 2004


24. december 2004



24. december 2004



efteråret 2005



22. marts 2006



10. maj 2006



Igen, leg på folden (: <3



29. maj 2006



28. august 2006



18. oktober 2006



20. oktober 2006



igen



23. oktober 2006, Epirus som vi kender ham bedst :') <3



16. november 2006, i et meget heldigt moment



4. januar 2007, igen - et heldigt moment



igen, 4. januar 2007 - verdens dejligste galop



15. marts 2007


Igen <3



12. maj 2007 - vores første stævne, LC2 til 69, et eller andet Taget fra video



Igen



igen



2. stævne, 2. juni 2007



12. august 2007



3. stævne, 18. august 2007, vi startede LB2 for første gang, her i en 8tals-øgning, taget fra video



I kæmpe grineflip, åh, det billede vækker minder



23. september 2007


30. september 2007



14. oktober 2007



Min kortryggede pony til sit og mit aller første springstævne 26. oktober 2007



igen - undskylder kvali, taget fra video



Min smukke knægt og jeg, december 2007



og igen



Lallen uden grime - med rygmærke og det hele (;



Genoptræning mellem jul og nytår 2007



skovtur 30. december 2007



Igen



Og et sidste



20. januar 2008



Hygge, 7. februar 2008



igen



Det billede siger alt



puttegøj, noget han ellers ikke er meget til normalt



24. februar 2008



6. marts 2008



Stævne, 8. marts 2008. Vores dårligste ridt, men han blev syg kort efter, så det har nok siddet lidt i ham.




smukkesen



Knægten og jeg, 4. april 2008



Min dreng <3



Lidt hop, 20. april 2008



10. juni 2008



15. juli 2008, vores springrekord på 110 cm



og et lille hop



såå dygtig min lille dressurhest



17. juli 2008, smukkedrengen i passage



22. juli 2008


Det var så det sidste indlæg mens drengen stadig er 'min'. Håber i vil lægge en lille kommentar, for det har taget lang tid. Undskylder selvfølgelig for mængden af billeder, men 4 år er lang tid.


Epirus, du vil altid have en plads i mit hjerte min dreng <3



... Sofie Støjko

- snart uden årets JHN vallak for kat. I 2007 Epirus OX /':

Uden den fantastiske FA Estipona OX love you girl <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tralala
Forfatter: 
Dato:  01-10-2008 23:37

Øv, bliver helt trist over at vi måske aldrig kommer til at se billeder af jer mere. :(

Håber vi kommer til at se dig til hest (araber) igen om nogle år, når du er færdig med skolen. :)




Simone & Ja'thopa OX
og parten Santana
- Brøderup Ungdomsskole 06/07

Mail/msn - Hjemmeside - Hestegalleri

0
0
Svar på denne tråd
 
 billeder..
Forfatter: 
Dato:  02-10-2008 07:13

Så ærgeligt ikke at skulle se flere billeder af dig og Epirus mere:( Men jeg forstår dit valg. Det er ikke nemt både at have fuldtids skole og hest.



Jeg håber at se dig igen til Epirus igen om et par år:)

0
0
Svar på denne tråd
 
 bbbbbbbbbbbbbbbbb
Forfatter: 
Dato:  02-10-2008 09:43

Man kan se i er nået langt sammen sys jg, i har virkelig udviklet jer i dressuren:) Har ikke forstand på spring

Synd du stopper,´men sådan er det jo med skole






© Marko & Evald ©

©©©©
>> Der er kun eét svar på nederlag, og det er sejr! <<

.. Hun sagde sin mening og .. Ruller væk igen ..





0
0
Svar på denne tråd
 
 Torskesmoothie ...
Forfatter: 
Dato:  02-10-2008 10:28

Årh bliver helt trist ved tanken om det :)
Hvorfor har jeg ikke din MSN mere?


Må jeg ikke lave en video om dig og Epius?
Jeg har lige den perfekte sang! :D


» Camilla Stormont «

How do we change the world?

By making one act of random kindness at the time!
Myspace - Arto - Facebook


- www.stald-stormont.dk -


0
0
Svar på denne tråd
 
 tjaøhm
Forfatter: 
Dato:  02-10-2008 11:53

Arh, det er sørgerligt, altså :-( Nu har man set så meget til jer to, og fulgt jeres udvikling gennem tiden - det er jo som sagt helt vildt så meget du har udviklet dig som rytter fra den første video jeg så af jer, og så til nu!

Håber du bliver glad for det valg, du har truffet, og at interessen for heste stadig vil være der efter gymnasiet :-)





Mvh. Zandie&Hymnia

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  02-10-2008 13:44

i er så søde sammen det er altså rigtig trist.. men i er godt nok nået langt sammen ö er SÅ imponeret over at i næsten ikke har fået undervisning, det ville jeg seriøst ikke kunne klare mig uden.


Håber Catrine også vil vise nogle billeder af ham fremover så han ikke forsviner helt :)


- min mening



fionabona

- med part på Frk. Olsen

0
0
Svar på denne tråd
 
 gggggggg
Forfatter: 
Dato:  02-10-2008 13:46

i er godt nok nået langt (;
vil savne billederne fra jer. :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  02-10-2008 14:07

Vil også savne billeder og bliver helt trist ved tanken :(

Han er godt nok smuk!


© .. skrev Sille - min Sylle ©

> Tro kan flytte bjerge,

men almindelig fornuft,

får folk til at gå uden om.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Dapoll OX
Forfatter: 
Dato:  02-10-2008 19:40

Fiona: Det gør jeg nok ikke, da jeg flytter d.1/11.


Arg Smukke, u tuder jeg næsten igen /:


Men i har bare udviklet jer så meget !!

Og du ville være savnet, selvom jeg ikke er der så længe mere /: :D



Catrine Nalepa

Med Fantastiske CA Dapoll OX

Uden Prinsesse hesten Zasha OX


Hg Hjemmeside Facebook

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  02-10-2008 21:54

Catrine: nå æææv... hvor flytter du hen og hvorfor?


- min mening



fionabona

- med part på Frk. Olsen

0
0
Svar på denne tråd
 
 Epirus
Forfatter: 
Dato:  02-10-2008 22:10

Åha, mange tak for de mange søde kommentarer. Årh, hvor jeg bliver helt trist igen..


Simi: Det gør i forhåbentlig.. Om det lige bliver en araber er ikke til at sige - de dumme kræ er jo for små altså!


Camilla: det ved jeg sørme ikke, men den er stojko92@live.dk, du tilføjer bare. Og jo, du skal være velkommen.


Fiona: tjah, jeg har haft verdens bedste læremester Ellers havde det heller ikke kunnet lade sig gøre..


Cecilie: tusind tak. jeg synes jo også han er noget af det smukkeste, selv med sine 17 år og prikker





... Sofie Støjko

- snart uden årets JHN vallak for kat. I 2007 Epirus OX /':

Uden den fantastiske FA Estipona OX love you girl <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  02-10-2008 22:13

jeg bliver helt trist af at se alle de billeder, I var virkelig et perfekt par. det bånd I har haft til hinanden, tror jeg virkelig, har været helt utroligt. det bliver rigtig, rigtig mærkeligt ikke at se billeder af jer mere, det har vi jo gjort i en evighed.


jeg synes virkelig, det har været en fantastisk flot beslutning, du har taget. sådan én er der ikke mange, der kan tage. jeg håber, at når du bliver færdig med skolen, igen vil ride arabere.


han er bare helt ubeskrivelig smuk, det er helt vildt! <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Baltazar
Forfatter: 
Dato:  03-10-2008 14:37

Gud, hvor må det være underligt. Men jeg kan stadig godt forstå dig søde. :)



<3 Lizette & Baltazar <3

Baltazar, du er min øjesten <3

Silver? du er savnet /:


0
0
Svar på denne tråd
 
 Tralala
Forfatter: 
Dato:  03-10-2008 21:21

Så må du bare finde dig en stor araber. :D Der findes jo nogle som er næsten 160. ;)




Simone & Ja'thopa OX
og parten Santana
- Brøderup Ungdomsskole 06/07

Mail/msn - Hjemmeside - Hestegalleri

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  03-10-2008 22:25

virkelig nogen dejlige billeder!

men super trist at du opgiver ridningen, det tror jeg aldrig nogensinde jeg kunne få mig selv til.. og slet ikke hvis jeg havde sådan en der hest


0
0
Svar på denne tråd
 
 Epirus
Forfatter: 
Dato:  04-10-2008 19:27

Igen, tusind tak..


Simi: Der findes skam også massere som er over 160 Men jeg skal ha en på 165-170, og den skal ha' noget mere fylde end en araber. Altså jeg kan jo sagtens ride de små, men min mor vil også skulle ride den, og det kan hun ikke.


iglasia: neej, det har jeg også altid sagt at jeg aaaaldrig ville hverken ville eller kunne men tjah, things changes..



... Sofie Støjko

- snart uden årets JHN vallak for kat. I 2007 Epirus OX /':

Uden den fantastiske FA Estipona OX love you girl <3

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider