Ja, så kom dagen hvor det var farvel til Epirus og ridning. Beslutningen har jo været endeligt truffet i lidt over en måned nu, men det føles stadig ikke heeelt som om det virkelig sker, selv nu hvor alle mine ting er pakket i store sække og lagt i kælderen.
Først lidt tekst, billeder længere nede..
Det var en ufattelig mærkelig følelse at sidde på ryggen af ham for sidste gang mens han var 'min'. For selvom jeg selvfølgelig kan komme og få en tur på prinsen er det jo ikke det samme som det har været de sidste 4 år.
Epirus nåede at lære mig helt ubeskriveligt meget, og vi fik et helt utroligt bånd. Før jeg begyndte at ride ham havde han gået alle LA klasser for hest med placering. I min tid med ham fik vi ham målt, og søreme om han ikke gik som pony. Sammen har vi været klar til at starte LA, trænet alle ponyøvelser og lidt til (fx passage) hjemme. Desværre har vi været MEGET plaget af skader og sygdom, så vi har ikke nået ret mange stævner, og har derfor også kun startet LB. Det skal her nævnes at da jeg begyndte at ride Epirus vidste jeg intet om hvordan man samlede hesten, og kunne i det hele taget ikke ret meget. Vi har kun hånd.fået undervisning enkelte gange, vil tro den kan tælles på en
Hvad springning angår har han næsten ikke sprunget før jeg begyndte at ride ham, og han var sleet ikke til at styre på en springbane - ikke for mig i hvert fald. Det var ikke noget vi gjorde det store i, men nåede da at komme op på 110 cm og vi red et enkelt springstænvne sammen. Ikke en videre succes men vi hyggede os 
Da jeg begyndte at ride Epirus turde jeg ikke galoppere i skoven, han stak af med mig. Nu skal jeg stort set bare tænke hvad han skal gøre, og rider ham rundt i grime hjemme.
Jeg kommer til at savne den lille tosse ufatteligt meget!
Her følger en masse billeder for vores tid sammen. Lige fra begyndelsen til slutningen.

Dette billede er taget en af de første gange jeg sad på ryggen af ham. Dvs. november 2004

24. december 2004

24. december 2004

efteråret 2005

22. marts 2006

10. maj 2006

Igen, leg på folden (: <3

29. maj 2006

28. august 2006

18. oktober 2006

20. oktober 2006

igen

23. oktober 2006, Epirus som vi kender ham bedst :') <3

16. november 2006, i et meget heldigt moment

4. januar 2007, igen - et heldigt moment

igen, 4. januar 2007 - verdens dejligste galop

15. marts 2007

Igen <3

12. maj 2007 - vores første stævne, LC2 til 69, et eller andet
Taget fra video

Igen

igen

2. stævne, 2. juni 2007

12. august 2007

3. stævne, 18. august 2007, vi startede LB2 for første gang, her i en 8tals-øgning, taget fra video

I kæmpe grineflip, åh, det billede vækker minder

23. september 2007

30. september 2007

14. oktober 2007

Min kortryggede pony til sit og mit aller første springstævne
26. oktober 2007

igen - undskylder kvali, taget fra video

Min smukke knægt og jeg, december 2007

og igen

Lallen uden grime - med rygmærke og det hele (;

Genoptræning mellem jul og nytår 2007

skovtur 30. december 2007

Igen

Og et sidste

20. januar 2008

Hygge, 7. februar 2008

igen

Det billede siger alt

puttegøj, noget han ellers ikke er meget til normalt

24. februar 2008

6. marts 2008

Stævne, 8. marts 2008. Vores dårligste ridt, men han blev syg kort efter, så det har nok siddet lidt i ham.


smukkesen

Knægten og jeg, 4. april 2008

Min dreng <3

Lidt hop, 20. april 2008

10. juni 2008

15. juli 2008, vores springrekord på 110 cm

og et lille hop

såå dygtig min lille dressurhest

17. juli 2008, smukkedrengen i passage

22. juli 2008
Det var så det sidste indlæg mens drengen stadig er 'min'. Håber i vil lægge en lille kommentar, for det har taget lang tid. Undskylder selvfølgelig for mængden af billeder, men 4 år er lang tid.
Epirus, du vil altid have en plads i mit hjerte min dreng <3