|
|
| Hvad har du fået til morgenmad? |
|
|
God morgen  Sidder lige og er ved at tjekke nyt rundt om i verden mens jeg spiser morgenmad. En morgenmad, der ikke er som den plejer at være, da jeg ikke har været ude og handle endnu (er løbet tør for mælk). Hvad har I fået at spise til morgenmad i dag? Jeg har fået fuldkornsyoughurt med kirsebær og cornflakes, en hjemmebagt bolle med ost og dertil appelsinjuice. Tror jeg slutter af med en nektarin. Det lyder af meget, men når man arbejder hårdt, skal der jo også noget energi til 
"If you can dream it, you can do it!"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er sej <3 |
|
|
Sidder og spiser 2 grovboller og et æble 
~ EMMELIE ~ HINNERUP RIDECENTER BECAUSE I AM SPECIAL! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julemand |
|
|
Har lige spist en hjemmebagt bolle og drukket en kop the. Plejer at spise meget mere, men har hjemme-skrive-opgave-dag i dag, så har frit tag-selv bord hele dagen 
Mvh. Rikke Årets JHN springrytter 07
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Morgenmad. |
|
|
En halv bolle.  - har bare ingen appetit grundet sygdom, men har da spist halvdelen af, hvad jeg plejer. (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hm........ |
|
|
En klat ylette blandet op med mine loppefrøskaller ( ), et knækbrød, et glas mælk og et glas vand.
Mvh Charlotte Frej Strødam - The Day I Will Stop Lovin You, Is The Day When I Close My Eyes Forever ©©©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
| Forfatter:  |
Fionabona |
| Dato:  |
29-09-2008 10:04 |
|
jeg fik det jeg næsten altid får... havregryn & cornflakes m. mælk. men skal spise brunch om lidt :b
- min mening fionabona - med part på Frk. Olsen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala |
|
|
Har spist ristet krydderboller. Lækkert.  Dog ikke det sundeste, især ikke når man putter pålægchokolade på, som jeg gør. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| xxx couture |
| Forfatter:  |
Vildrose |
| Dato:  |
29-09-2008 10:21 |
|
1 stks krydderbolle med pålægschokolade, to små æbler og et glas milk hah
Vildrose nu med Tivall <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
- Julie Salomonsen Nu uden Durango 14, Évros Kærlund, Chemin & Naicon :'/ * Team JENSEN *
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
jeg fik bare det sædvanlige kedelige morgenmad, jeg får, når jeg skal i skole - havregryn d:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
| Forfatter:  |
Emmabemma xD |
| Dato:  |
29-09-2008 14:04 |
|
cornflakes, mælk og 1 æble. det sædvanlige :b
Emmabemma - bag skyerne er himlen altid blå.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfgdfgdfgdfg |
| Forfatter:  |
Pernille Skipper |
| Dato:  |
29-09-2008 14:36 |
|
1 ristet toast med smør haha d: og en tår af noget saftevand jeg lavede som var for tykt i:
Pernille Skipper » what doesent kill you makes you stronger i;
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hej hej |
|
|
Jeg var på køreteknisk anlæg, så min kørelære gav et caribisk franskbrød og så smør og varm cacao til  Men spiste også en banan hjemmefra!
Nu med Enekærs Ana-Bell Tidligere Magic Bonnie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalala |
| Forfatter:  |
Liwa |
| Dato:  |
29-09-2008 15:08 |
|
Rest In Peace Darwin! Sadel Sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lLlalala |
|
|
Intet. Helt vildt usundt, men kan bare ikke spise morgenmad når det skal være så tidligt. Har sovet sammen med min kæreste i nat, og han ville bare give morgenmad, men jeg kunne bare ikke spise noget. Har først lige spist mit aller første måltid i dag. Det bestod af rugbrød med kryllingebryst på.
SOFIE DYBERG Med Zobell og Lisa. Der findes INGEN som jer. True love without a end. <3 R.I.P Lisa! Du er elsket og savnet!!!<3 ;'(
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjaeh.,.. |
|
|
Et æbel og en banan. Jeg kan simpelthen ikke få mere ned om morgenen, desværre. Men jeg har så meget med i madpakken, og jeg starter tidligt med at fortære den 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tooskesmoothie ... |
| Forfatter:  |
Camilla Stormont |
| Dato:  |
29-09-2008 17:15 |
|
Corn flakes!  Det spiser jeg hver morgen!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmmmmmmmmmmmm |
|
|
Intet, @!#$ det havde ikke tid her til morges.
Ann-Sofie // Jeg ved hvad jeg vil og jeg ved hvad der skal til. //
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralala |
| Forfatter:  |
Trine »uden Hannibal« |
| Dato:  |
29-09-2008 17:54 |
|
Som altid, havregryn.. Smager okay og mætter godt..
TRINE BLOCH AGER Hvert eneste sekund vi bruger på ikke at gøre noget, kommer endnu flere problemer, som vi kunne have undgået.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Jeg er aldrig sulten om morgenen. Jeg spiser bare, så jeg ikke dør af sult inden spise frikvarteret. Jeg begynder allerede at blive sulten i skolen ved 10 tiden, rigtig irriterende!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Thor'mus |
|
|
en skål frugt - med forskellige frugter og et glas vand (:
♥ Cecilie & Thor ♥
- til døden os skiller (L)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| blalalla |
|
|
Min morgenmad var min aftensmad, som bestod af noget fisk med pasta, weeeee..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tra-la-la |
|
|
Jeg har spist en ristet bolle med pålægschokolade og et glas vand til :b
Michaela :'] . - Med Patrizia min skønne haffer <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
eeeehm. Jeg har spist noget youghurt med Bran flakes, en bolle i skolen, og salat + lasagne til aften. Og så vand og cola light. d:
mvh Anna og Topas
Stævnefotografering i Nordsjælland
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| petiyjioaejioe |
|
|
Ristet rugbrød med smør og en banan + vand
Sagde Kat. ♥ - nu uden Harald - Alt er muligt - udover at stå på ski gennem en svingdør! og op på hesten igen!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm... |
| Forfatter:  |
Nanna (Sina) |
| Dato:  |
29-09-2008 20:29 |
|
Intet, men spiser kl 10 i skolen, så det er jo næsten morgenmad :b
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Jeg har fået rugbrød med kyllingebryst. Det mætter, er fedtfattigt, tager ingen tid at lave og smager godt 
Emilie Watson mit liv . mine regler . mine konsekvenser .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| morgenmad |
|
|
spiste ikke noget imorges.
mvh. ida Rosenborg dressage vi gir' den gas! nu med Sambuca ¤BNSLLS¤
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| egregtrg |
|
|
jeg får havre/hirse grød med vanilie i, og selvf. sukker på  og et glas juice, plus nogle multivitaminer så tror jeg da nok jeg har fået en god start på dagen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Morgenmad |
|
|
Jeg er sådan nogenlunde ved at lære at spise morgenmad, - er jeg rigtig dårlig til, for får ofte kvalme af at indtage noget om morgenen  Men i dag har jeg fået en skål cornflakes og et glas the 
Mvh. Julie Rollo SÆLGES Sadler, grimer og andet hestegrej... Stübben Rex Kombi 16" 1000,- Hubertus Kombi 16" 400,- | Marsvineopdræt - Mange avlsdyr og unger sælges pga. ophør |
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
| Forfatter:  |
Line Henriksen |
| Dato:  |
30-09-2008 14:57 |
|
LINE & LUKAS You are always on my mind.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *Overskrift* |
|
|
Havregryn 
- Med "krikkerne" Zaco&Flicka! Det er menneskeligt at fejle..
† Rest in Peace †
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *en overskrift* |
|
|
Det BEDSTE måltid på dagen - 2/3 havregryn, med en 1/3 cornfalkes (De gode, nye nogle i sådan en hvid pakke!) Damn det er godt  (Selvom jeg måtte SLUGE de cornflages pga tandsmerte - men spises skulle det sgu!! )
. Line & Danielle  Hvis en harefod bringer held, hvad skete der så med haren? If you can't catch a wave then your'e never gonna ride it.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jegermigogikkedig(: |
| Forfatter:  |
MaleneD ♥AlexandraOgFrederik |
| Dato:  |
30-09-2008 21:54 |
|
Rundstykker (; Men det var fordi vi var løbet tør for andet morgenmad, men plejer at spise rugflakes, eller yogurt ((:)) 
» Malene § * med stjernen Alexandra © * & Frederik ©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Morgenmad :) |
| Forfatter:  |
Krullermyg ♥Coysen♥ |
| Dato:  |
01-10-2008 10:22 |
|
Jeg har fået Et stykke Banan Kage Og 2 stykker Fransbrød(hjemmebagt). Og så tog jeg lige et glas mælk 
Hende Med Ponyen Der Ligner Et Æsel.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddddddddddddddd |
| Forfatter:  |
Bella |
| Dato:  |
01-10-2008 12:01 |
|
fedtfattige conflakes xD men havde ikke nogen appetit så spiste kun 4-5 spsk. s;
Isabella © Med superspringeren Amadeus © Årets springrytter kat. 1, & Årets tærrenrytter 2007!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Jeg prøver at få noget inspiration, jeg glæder mig aldrig til morgen maden. Det er som sagt bare noget, jeg spiser, for ikke at dø af sult inden frokost. Havregryn er så kedeligt. Kender I ikke noget nemt, som tager meget kort tid at lave? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Wunderpferd <3 |
|
|
Ehm... intet, spiser aldrig morgenmad.. Spiser kl. 12.30 i skolen, hvor det i dag var en salat  Men jeg kan simpelthen ikk få noget ned om morgenen.. Hatten a for Jer der kan..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift. |
| Forfatter:  |
Hestlund |
| Dato:  |
02-10-2008 19:41 |
|
Jeg fik havregryn, som jeg får hver morgen... Og jeg TVINGER morgenmaden ned, for jeg kan bare næsten ikke spise noget om morgnen, men det er jeg nødtil ellers bliver jeg alt for sulten til pausen fra kl. 09:00-09:30 på arbejde.
Hilsen Helene
- Som er afhænig af Heste-Nettet!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|