Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Hvad har du fået til morgenmad?
Forfatter: 
Dato:  29-09-2008 07:48

God morgen ;D


Sidder lige og er ved at tjekke nyt rundt om i verden mens jeg spiser morgenmad. En morgenmad, der ikke er som den plejer at være, da jeg ikke har været ude og handle endnu (er løbet tør for mælk).


Hvad har I fået at spise til morgenmad i dag?


Jeg har fået fuldkornsyoughurt med kirsebær og cornflakes, en hjemmebagt bolle med ost og dertil appelsinjuice. Tror jeg slutter af med en nektarin. Det lyder af meget, men når man arbejder hårdt, skal der jo også noget energi til ;) :P




"If you can dream it, you can do it!"


Walt Disney

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg er sej <3
Forfatter: 
Dato:  29-09-2008 07:56

Sidder og spiser 2 grovboller og et æble :)




~ EMMELIE ~
HINNERUP RIDECENTER

BECAUSE I AM SPECIAL! :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Julemand
Forfatter: 
Dato:  29-09-2008 08:50

Har lige spist en hjemmebagt bolle og drukket en kop the. Plejer at spise meget mere, men har hjemme-skrive-opgave-dag i dag, så har frit tag-selv bord hele dagen ;-)





Mvh. Rikke

Årets JHN springrytter 07


0
0
Svar på denne tråd
 
 Morgenmad.
Forfatter: 
Dato:  29-09-2008 09:18

En halv bolle. :)

- har bare ingen appetit grundet sygdom, men har da spist halvdelen af, hvad jeg plejer. (:



Ditte

- med May Ray



0
0
Svar på denne tråd
 
 hm........
Forfatter: 
Dato:  29-09-2008 09:19

En klat ylette blandet op med mine loppefrøskaller ( ), et knækbrød, et glas mælk og et glas vand.


Mvh Charlotte

Frej Strødam

- The Day I Will Stop Lovin You, Is The Day When I Close My Eyes Forever

©©©

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  29-09-2008 10:04

jeg fik det jeg næsten altid får... havregryn & cornflakes m. mælk.

men skal spise brunch om lidt :b


- min mening



fionabona

- med part på Frk. Olsen

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tralala
Forfatter: 
Dato:  29-09-2008 10:07

Har spist ristet krydderboller. Lækkert. :D
Dog ikke det sundeste, især ikke når man putter pålægchokolade på, som jeg gør. :P




Simone & Ja'thopa OX
og parten Santana
- Brøderup Ungdomsskole 06/07

Mail/msn - Hjemmeside - Hestegalleri

0
0
Svar på denne tråd
 
 xxx couture
Forfatter: 
Dato:  29-09-2008 10:21

1 stks krydderbolle med pålægschokolade, to små æbler og et glas milk ;D hah



Vildrose

nu med Tivall <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 hejhej
Forfatter: 
Dato:  29-09-2008 11:30

Cornflakes.


- Julie Salomonsen


Nu uden Durango 14, Évros Kærlund, Chemin & Naicon :'/


* Team JENSEN *


0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  29-09-2008 11:46

Yougurt :)



- Sofie.

† Chela †

24/5-95 - 17/10-07

Udstyr sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  29-09-2008 14:03

jeg fik bare det sædvanlige kedelige morgenmad, jeg får, når jeg skal i skole - havregryn d:

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  29-09-2008 14:04

cornflakes, mælk og 1 æble.

det sædvanlige :b


Emmabemma - bag skyerne er himlen altid blå.

0
0
Svar på denne tråd
 
 dfgdfgdfgdfg
Forfatter: 
Dato:  29-09-2008 14:36

1 ristet toast med smør haha d:

og en tår af noget saftevand jeg lavede som var for tykt i:


Pernille Skipper » what doesent kill you makes you stronger i;

0
0
Svar på denne tråd
 
 gshrrgjgfju
Forfatter: 
Dato:  29-09-2008 14:42

Havregryn .. (:

0
0
Svar på denne tråd
 
 hej hej
Forfatter: 
Dato:  29-09-2008 15:01

Jeg var på køreteknisk anlæg, så min kørelære gav et caribisk franskbrød og så smør og varm cacao til ;D

Men spiste også en banan hjemmefra!



Nu med Enekærs Ana-Bell

Tidligere Magic Bonnie


0
0
Svar på denne tråd
 
 lalalala
Forfatter: 
Dato:  29-09-2008 15:08

Eeeeh, for mig er morgenmaden der bare for at min mave ikke rumler i timen .. pinligt når det sker .. En kop the, og en pandekage fra igår


Rest In Peace Darwin!


Sadel Sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 lLlalala
Forfatter: 
Dato:  29-09-2008 16:31

Intet. Helt vildt usundt, men kan bare ikke spise morgenmad når det skal være så tidligt. Har sovet sammen med min kæreste i nat, og han ville bare give morgenmad, men jeg kunne bare ikke spise noget. Har først lige spist mit aller første måltid i dag. Det bestod af rugbrød med kryllingebryst på.


SOFIE DYBERG

Med Zobell og Lisa.

Der findes INGEN som jer.

True love without a end. <3

R.I.P Lisa! Du er elsket og savnet!!!<3 ;'(



0
0
Svar på denne tråd
 
 Tjaeh.,..
Forfatter: 
Dato:  29-09-2008 16:37

Et æbel og en banan. Jeg kan simpelthen ikke få mere ned om morgenen, desværre. Men jeg har så meget med i madpakken, og jeg starter tidligt med at fortære den :-D



Mvh. Line - stolt fuldblods rytter!

Fotografering tilbydes:LineFoto.dk
Flere ting købes og sælges - SADEL, BIL OG KAMERA TILBEHØR!


0
0
Svar på denne tråd
 
 Tooskesmoothie ...
Forfatter: 
Dato:  29-09-2008 17:15

Corn flakes! :)
Det spiser jeg hver morgen!


» Camilla Stormont «

How do we change the world?

By making one act of random kindness at the time!
Myspace - Arto - Facebook


- www.stald-stormont.dk -


0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmmmmmmmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  29-09-2008 17:38

Intet, @!#$ det havde ikke tid her til morges.



Ann-Sofie

// Jeg ved hvad jeg vil og jeg ved hvad der skal til. //

0
0
Svar på denne tråd
 
 tralala
Forfatter: 
Dato:  29-09-2008 17:54

Som altid, havregryn.. Smager okay og mætter godt..




TRINE BLOCH AGER

Hvert eneste sekund vi bruger på ikke at gøre noget,

kommer endnu flere problemer, som vi kunne have undgået.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  29-09-2008 17:56

Jeg er aldrig sulten om morgenen. Jeg spiser bare, så jeg ikke dør af sult inden spise frikvarteret. Jeg begynder allerede at blive sulten i skolen ved 10 tiden, rigtig irriterende!

0
0
Svar på denne tråd
 
 hejhej
Forfatter: 
Dato:  29-09-2008 18:00

cornflakes med mælk på, en banan og et stor glas appelsin juice


Hilsen
Annecathrine


0
0
Svar på denne tråd
 
 Thor'mus
Forfatter: 
Dato:  29-09-2008 18:09

en skål frugt - med forskellige frugter og et glas vand (:



Cecilie & Thor


- til døden os skiller (L)






0
0
Svar på denne tråd
 
 blalalla
Forfatter: 
Dato:  29-09-2008 18:35

Min morgenmad var min aftensmad, som bestod af noget fisk med pasta, weeeee..



Hilsen Camilla

0
0
Svar på denne tråd
 
 tra-la-la
Forfatter: 
Dato:  29-09-2008 20:04

Jeg har spist en ristet bolle med pålægschokolade og et glas vand til :b


Michaela :'] .

- Med Patrizia min skønne haffer <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  29-09-2008 20:06

eeeehm. Jeg har spist noget youghurt med Bran flakes, en bolle i skolen, og salat + lasagne til aften. Og så vand og cola light. d:


mvh Anna
og Topas

Stævnefotografering i Nordsjælland
0
0
Svar på denne tråd
 
 petiyjioaejioe
Forfatter: 
Dato:  29-09-2008 20:11

Ristet rugbrød med smør og en banan + vand


Sagde Kat.

- nu uden Harald -



Alt er muligt - udover at stå på ski gennem en svingdør!

og op på hesten igen!

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmm...
Forfatter: 
Dato:  29-09-2008 20:29

Intet, men spiser kl 10 i skolen, så det er jo næsten morgenmad :b


~ Odbjergs Isabell

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  29-09-2008 20:31

Jeg har fået rugbrød med kyllingebryst. Det mætter, er fedtfattigt, tager ingen tid at lave og smager godt :)


Emilie Watson
mit liv . mine regler . mine konsekvenser .
0
0
Svar på denne tråd
 
 morgenmad
Forfatter: 
Dato:  29-09-2008 22:52

spiste ikke noget imorges.


mvh. ida

Rosenborg dressage

vi gir' den gas!


nu med Sambuca

¤BNSLLS¤




0
0
Svar på denne tråd
 
 egregtrg
Forfatter: 
Dato:  30-09-2008 00:06

jeg får havre/hirse grød med vanilie i, og selvf. sukker på :D

og et glas juice, plus nogle multivitaminer :) så tror jeg da nok jeg har fået en god start på dagen ;)


Mvh.
Anne Sofie Krøyer
0
0
Svar på denne tråd
 
 Morgenmad
Forfatter: 
Dato:  30-09-2008 06:30

Jeg er sådan nogenlunde ved at lære at spise morgenmad, - er jeg rigtig dårlig til, for får ofte kvalme af at indtage noget om morgenen :-(


Men i dag har jeg fået en skål cornflakes og et glas the :-)




Mvh. Julie Rollo


SÆLGES
Sadler, grimer og andet hestegrej...

Stübben Rex Kombi 16"

1000,-

Hubertus Kombi 16"

400,-


| Marsvineopdræt - Mange avlsdyr og unger sælges pga. ophør |

0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  30-09-2008 14:57

1½ rugbolle (;


LINE & LUKAS
You are always on my mind.

0
0
Svar på denne tråd
 
 *Overskrift*
Forfatter: 
Dato:  30-09-2008 15:22

Havregryn :)



- Med "krikkerne" Zaco&Flicka!

Det er menneskeligt at fejle..



Rest in Peace


0
0
Svar på denne tråd
 
 *en overskrift*
Forfatter: 
Dato:  30-09-2008 21:46

Det BEDSTE måltid på dagen - 2/3 havregryn, med en 1/3 cornfalkes (De gode, nye nogle i sådan en hvid pakke!)


Damn det er godt

(Selvom jeg måtte SLUGE de cornflages pga tandsmerte - men spises skulle det sgu!! :P )


. ;D Line & Danielle ;D
Hvis en harefod bringer held, hvad skete der så med haren?
If you can't catch a wave then your'e never gonna ride it.

0
0
Svar på denne tråd
 
 jegermigogikkedig(:
Forfatter: 
Dato:  30-09-2008 21:54

Rundstykker (;

Men det var fordi vi var løbet tør for andet morgenmad, men plejer at spise rugflakes, eller yogurt ((:)) ;D



» Malene §

* med stjernen Alexandra ©
* & Frederik ©

0
0
Svar på denne tråd
 
 Morgenmad :)
Forfatter: 
Dato:  01-10-2008 10:22

Jeg har fået Et stykke Banan Kage Og 2 stykker Fransbrød(hjemmebagt).

Og så tog jeg lige et glas mælk



Hende Med Ponyen Der Ligner Et Æsel.


0
0
Svar på denne tråd
 
 ddddddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  01-10-2008 12:01

fedtfattige conflakes xD men havde ikke nogen appetit så spiste kun 4-5 spsk. s;


Isabella

© Med superspringeren Amadeus ©

Årets springrytter kat. 1, & Årets tærrenrytter 2007!


0
0
Svar på denne tråd
 
 Morgenmad
Forfatter: 
Dato:  01-10-2008 15:57

En skål havregryn med banan : D



Kalløøh

- med skønne Jaargt



0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  01-10-2008 17:26

Jeg prøver at få noget inspiration, jeg glæder mig aldrig til morgen maden. Det er som sagt bare noget, jeg spiser, for ikke at dø af sult inden frokost.


Havregryn er så kedeligt. Kender I ikke noget nemt, som tager meget kort tid at lave? :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 Wunderpferd <3
Forfatter: 
Dato:  02-10-2008 19:38

Ehm... intet, spiser aldrig morgenmad..

Spiser kl. 12.30 i skolen, hvor det i dag var en salat :P


Men jeg kan simpelthen ikk få noget ned om morgenen.. Hatten a for Jer der kan..


- Heidi Elkjær


Stadil Arab

Avl af Show-, Avls- og Ridearabere!
~ Man bliver Aldrig træt af en Araber ~

~ © ~



SÆLGES! Smuk 2-års XX/DV hoppe - BILLIG!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift.
Forfatter: 
Dato:  02-10-2008 19:41

Jeg fik havregryn, som jeg får hver morgen... Og jeg TVINGER morgenmaden ned, for jeg kan bare næsten ikke spise noget om morgnen, men det er jeg nødtil ellers bliver jeg alt for sulten til pausen fra kl. 09:00-09:30 på arbejde.


Hilsen Helene


- Som er afhænig af Heste-Nettet!

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider