Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Se vores fine hjemmelavede spring xD
Forfatter: 
Dato:  29-09-2008 01:03

Faciliteterne nede ved os er efterhånden ved at være i toppen, og når ridehuset bliver færdig her om et par dage bliver det først hellt kanon


Men på trods af vi har en springbane, her der ikke rigtig været mulighed for at springe andet end f. eks serier her hjemme, da vi kun har haft 6 støtter, 10 bomme og nogen cavalettier. Men det ændrede vi på i dag. Der har i mange år stået noget ældre springmateriale hjemme hos min bedste veninde, som vi besluttede os for at renorvere idag.


Først skulle de flyttes, så støves af, skrues sammen, fjerne gamle rustne søm, og enkelte bræder skulle også udskiftes. Vi blev langt fra færdige i dag, men prøv at se hvor lang vi nåede:


Mon ikke noget af dette kan bruges ?


"Jamen hvordan får vi det med hjem ?" På knallerten selvfølgelig - på den kan man have ALT


Hmm, hvor bliver de sidste af ?


Wee...


"Hvorfor tog det så lang tid ?!"


.. (Pinlig tavshed)


Så havde vi lidt fyld til et af de gamle spring - en falsk vandgrav :D


Heldigvis fik vi lov at låne staldkatten - der kunne være lidt mere på :)


Sofie kører af sted med massere af læs på :P


Jeg hentede anden omgang (Total stolt over at kunne køre 'sådan-en')


Så blev der ellers ordnet.


Og ENDELIG kunne vi starte med at male :)


Male male male..


Male male male..


Så langt, så godt.


Krølle prøver at rede et hegn :P


Og Corvette følger interesseret med fra sygefolden af :)


------------

Det var det vi nåede i dag, blev det ikke meget flot eller er vi bare frygtelig stolte af vores egen kreativitet ?





Katja med Corvetten.

Tidligere med Boy og Nimble Guy <3


Tingeltangel sælges!!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 svar svar
Forfatter: 
Dato:  29-09-2008 01:15

Det ser super godt ud :D

Godt initiativ ! Og fede farver ;)




Don't imitate, innovate !
"Venner er som stille engle, der løfter os op,
når vores vinger har problemer med at flyve"
0
0
Svar på denne tråd
 
 alalaalla
Forfatter: 
Dato:  29-09-2008 01:43

Fede spring! ;D


Kommer I ikke også lige hjem til mig? B-)



Hilsen Camilla

0
0
Svar på denne tråd
 
 ewtyjeiryrey
Forfatter: 
Dato:  29-09-2008 21:49

Aj hvor sejt!

Det er da også en vildt god idé!


Sagde Kat.

- nu uden Harald -



Alt er muligt - udover at stå på ski gennem en svingdør!

og op på hesten igen!

0
0
Svar på denne tråd
 
 :D:D:D:D:D:D:D
Forfatter: 
Dato:  30-09-2008 11:07

Fedt !!


Er det på Kastaniely?





Cecilie J .

- Søger part ..


0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  04-10-2008 23:39

Jo, det er på Kastanjely :)



Katja med Corvetten.

Tidligere med Boy og Nimble Guy <3


Tingeltangel sælges!!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 :D:D:D:D:D:D:D
Forfatter: 
Dato:  05-10-2008 19:15

Der er godt nok blevet lavet meget om siden jeg red derude .





Cecilie J .

- Søger part ..


0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  05-10-2008 20:38

neeej hvor er i kreative :b sygt lavet :)


- min mening



fionabona

- med part på Frk. Olsen

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jepser
Forfatter: 
Dato:  06-10-2008 21:51

Ja, vi har fået lavet total om her nede. Det er blevet rigtig godt :)


Nyt 20*40 ridehus der blev færdigt i forgårs.

Ny 20*60 dressurbane der er lavet til helårsbrug

Ny springbane

Bedre foldopdeling med automatisk vand

Vandspiltov

Og så har vi fået sten/grus(??) ud over det hele, så der er blevet super flot.


Nu mangler vi bare den nye stald, så er det ved at være kanon! :)




Katja med Corvetten.

Tidligere med Boy og Nimble Guy <3


Tingeltangel sælges!!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nathalie <3
Forfatter: 
Dato:  06-10-2008 21:55

Hahaha, ham der jeg ikke kan huske hvad hedder, som jeg har snakket med før, børster fandme springet med en strigle, hahahha jeg er flad af grin :D


Sascha & Natalie
keep getting better

sn-foto.dk - stævnefotografering

Lewis Saskibard efterlyses

JHNs Championatlister!

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider