Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Kan du hjælp mig hurtigt???! :)
Forfatter: 
Dato:  27-09-2008 20:23

Hejsa (: er der nogen kloge ænder som kan hjælpe mig med noget billedhalløj?? Jeg overvejer at farve mit hår mørkebrunt, men aner ik om det vil være grimt til mig. Så er der nogen der kan sætte brunt hår på et billed af mig??

På dette billed :) :






Lunde (:

- med Suze & Bennett

Vinder af søhøjlandets mini cup 2006

nr. 2 til dm i mixkvadrille 2008

0
0
Svar på denne tråd
 
 Mørkebrunt hår ..
Forfatter: 
Dato:  27-09-2008 20:43

Desværre søde, er ikke god til computer og billeder xD Desværre :P


Men jeg tror HELT bestemt det vil passe kanon til dig ;) <3



,,Something From Nothing''

0
0
Svar på denne tråd
 
 billede
Forfatter: 
Dato:  27-09-2008 20:48

Kan heller ikke finde ud af sådan noget, men tror det vil være rigtig pænt til dig!





Nu med Lammegårdens Roxy Music

- Før med Soulmaten Sasha


Sælger den nye serie til dyr fra Aloe Vera. Skriv!


0
0
Svar på denne tråd
 
 lalallalala
Forfatter: 
Dato:  27-09-2008 20:55

Flødebollen: Okay hvor ærgeligt - men tak :)


Nynne : Øv :( Men også tak til dig ;D






Lunde (:

- med Suze & Bennett

Vinder af søhøjlandets mini cup 2006

nr. 2 til dm i mixkvadrille 2008

0
0
Svar på denne tråd
 
 Og forresten ...
Forfatter: 
Dato:  27-09-2008 20:56

^^, du er rigtig pæn! :D



,,Something From Nothing''

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  27-09-2008 21:22

Nej, desværre. Sådan noget har jeg slet ikke forstand på, haha. Men jeg tror, at det ville være super flot til dig!

0
0
Svar på denne tråd
 
 *en overskrift*
Forfatter: 
Dato:  28-09-2008 17:31

Desværre - men tror helt klart det vil klæ dig!!

- Bare pas på med ikke at få det ALT for mørkt


. ;D Line & Danielle ;D
Hvis en harefod bringer held, hvad skete der så med haren?
If you can't catch a wave then your'e never gonna ride it.

0
0
Svar på denne tråd
 
 6teeegn
Forfatter: 
Dato:  28-09-2008 17:43

tror du kunne være super flot med mørkebrunt hår :)


Emmabemma - bag skyerne er himlen altid blå.

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalalalalall
Forfatter: 
Dato:  01-10-2008 20:47

Tak allesammen (:


men ingen der kan hjælpe mig? :s





Lunde (:

- med Suze & Bennett

Vinder af søhøjlandets mini cup 2006

nr. 2 til dm i mixkvadrille 2008

0
0
Svar på denne tråd
 
 kfgkf.
Forfatter: 
Dato:  01-10-2008 20:54

Jeg prøver lige.. :)


Thea

- Nu med Chameur . :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  01-10-2008 20:57

Prøvede lige, men det gik rent ud sagt af helved til xD


Desværre... :(


© .. skrev Sille - min Sylle ©

> Tro kan flytte bjerge,

men almindelig fornuft,

får folk til at gå uden om.


0
0
Svar på denne tråd
 
 jkujkjk
Forfatter: 
Dato:  01-10-2008 21:22


- Hvis du kniber øjnene sammen, ser du ikke de hårde kanter ;D

orkede ikke lige at gøre det mere detaljeret.


Thea

- Nu med Chameur . :)

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider