Hej Ænder 
Vil lige fortælle jer om min dejlige tur her i dag.
Jeg havde aftalt med min træner at vi skulle ride tur sammen, og da vi kom lidt hen af vejen og begyndte at trave sagde hun at når han selv søgte så meget frem kunne jeg jo prøve at lave lidt schenkelvining, og lige pludselig fungerede det sådan rigtigt for første gang
Er bare så STOLT, hehe.. Skal øve det en masse til undervisning imorgen (:
Skulle lige ud med glæden..
Ps. Der kommer nok snart ride billeder af den hest jeg har prøvet hvor jeg rider den
..