Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Første ordenlige schenkelvining :)
Forfatter: 
Dato:  25-09-2008 21:01

Hej Ænder


Vil lige fortælle jer om min dejlige tur her i dag.

Jeg havde aftalt med min træner at vi skulle ride tur sammen, og da vi kom lidt hen af vejen og begyndte at trave sagde hun at når han selv søgte så meget frem kunne jeg jo prøve at lave lidt schenkelvining, og lige pludselig fungerede det sådan rigtigt for første gang :) Er bare så STOLT, hehe.. Skal øve det en masse til undervisning imorgen (:


Skulle lige ud med glæden..


Ps. Der kommer nok snart ride billeder af den hest jeg har prøvet hvor jeg rider den :)..



Sagde:

»Line (LappePude)


Hjemmeside - msn - Bambi



0
0
Svar på denne tråd
 
 ææææææææææ
Forfatter: 
Dato:  25-09-2008 21:05

Stort tillykke Dejligt med fremskridt.






© Marko & Evald ©

©©©©
>> Der er kun eét svar på nederlag, og det er sejr! <<

.. Hun sagde sin mening og .. Ruller væk igen ..





0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  25-09-2008 21:19

Det er altid dejligt med fremskridt, tillykke. :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nathalie <3
Forfatter: 
Dato:  27-09-2008 10:36

Tillykke! Man kan blive helt høj af sådan noget ;)


Sascha & Natalie
keep getting better

sn-foto.dk - stævnefotografering

Lewis Saskibard efterlyses

JHNs Championatlister!

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalle & chloé <3
Forfatter: 
Dato:  27-09-2008 11:54

tillykke (;



»Cecilie C «

Lalle og Chloé

i love you

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider