Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Det hele virker så uoverskueligt..
Forfatter: 
Dato:  21-09-2008 19:42

Ja ænder, så er det altså lige min tur til at være ynkelig.. Plejer at være glad og fuld af overskud, men lige i øjeblikket går det hele bare skævt synes jeg :/

Det bliver nok langt..

Jeg er jo lige startet på en ny skole, og det er jeg rigtig glad for. Det svinger bare rigtig meget, hvad jeg synes om min klasse. Altså de er super søde, og vi har det da også sjovt nok, men der er bare ikke rigtigt nogle som sådan virkelig passer til mig. Synes enten det er sådan nogle stille piger, ellers er det sådan nogle umodne piger, som bare godt lige kunne have trængt til det efterskoleår jeg har haft. Men det er fint nok.

Derudover, så er min mobil til reperation lige nu, fordi den i sommerferien pludelig gik i smadder. Der fik jeg så slettet alle billederne fra de sidste to måneder nede på efterskolen, som jeg kun havde på min mobil. Som prikken over i'et er min computer i den her uge, så også lige gået i stykker. Pludselig kunne den ikke tændes. D.v.s. alle billeder, alt mit musik, alle mine dokumenter bliver slettet. Og det er altså en masse billeder, som ikke andre har :'/

Og jeg ved ikke hvad der sker, men lige i øjeblikket er jeg bare så ked af min krop. Jeg synes jeg er tyk, vejer for meget og at mit hår bare ligner tis. Jeg går i fitness flere gange om ugen, så jeg arbejder på det. Men jeg tænker bare hele tiden på det. Ikke fordi jeg reelt er tyk, men det synes jeg bare, hver gang jeg putter noget i munden.

Jeg har aldrig mangler penge, da jeg altid har haft et job, og altid har været god til at spare op. Men har jo fået nyt job her for to måneder siden, og de kan bare ikke finde ud af det med mit skattekort. Mit gamle arbejde vil ikke give mig det, jeg har afleveret, for de siger at det er noget man gør elektronisk nu. Mit nye arbejde siger at de skal have det på papir, og derfor blev jeg sidste måned trukket 50%. Ville så have skaffet det her til den her måned, men nu er det heller ikke kommet fra skat, selvom jeg har bedt om at få det sendt. Så bliver trukket igen. Så det er altså lige 5000 kr jeg ikke får udbetalt der.

Det er så ikke ret fedt, eftersom at jeg skal til at købe ny computer + at jeg skal til at købe vinterjakke, og vintersko osv. :s

Og til sidst er mine forældre lige blevet skilt, så skal flytte frem og tilbage og pakke mine ting hver uge, hvilket bare er så frustrerende og stressende. Synes det er svært, det med at jeg hele tiden skal tænke en uge frem mht. skema og bøger og sådan. Årh. Vågner hver nat og kan ikke sove pga alt det jeg går og fylder mit lille hovede med.

Sorry det blev så langt, men havde virkelig lige brug for at komme ud med det. Jeg ved ikke hvorfor jeg er sådan lige nu, plejer bare at være glad og frisk. Men alt går mig bare på lige i øjeblikket. :s

.. mvh. julie kronborg
KE 07/08 <3
never let the fear of striking out keep you from playing the game
0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  21-09-2008 19:46

Teenager! :D

Undskyld, men det er præcis sådan min mor plejer at sige til mig når jeg kommer med de nogenlunde samme bekymringer/brokkerier.

Man kan ikke være glad hele livet (:

Så synes bare du skal se det som en periode og så komme ud af den når muligheden er der.

© .. skrev Sille - min Sylle ©

> Tro kan flytte bjerge,

men almindelig fornuft,

får folk til at gå uden om.

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  21-09-2008 19:49

Årh, stakkels dig! Det lyder som om, det hele bare er imod dig lige nu. Jeg håber, at det løser sig! <3

One World - One Dream

Every end is a new beginning!

0
0
Svar på denne tråd

trghseffd
Forfatter: 
Dato:  21-09-2008 19:54

Cecilie: Jaaa, jeg ved det :D men det er bare så surt lige nu.

.. mvh. julie kronborg
KE 07/08 <3
0
0
Svar på denne tråd

Heeeeeeeeeeeeeej
Forfatter: 
Dato:  21-09-2008 19:54

Kender det aaalt for godt! Dog går det rimeligt lige nu, men det sidste år har bare været fyldt med op- og nedture :( Håber da snart der kommer en optur for dig for det lyder godt nok ikke rart

Er der ikke nogen fra de andre klasser du svinger godt med? :)

Carina

- Nu kun med Omira

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  21-09-2008 19:57

Livet er sgu noget @!#$, det opdager man før eller siden..

Der er nok ingen der kan komme med en fantastisk løsning til dig, og sådan en der desværre nok heller ikke.

Det eneste jeg vil sige er op med hovedet og keep on fighting!

Emilie Watson
mit liv . mine regler . mine konsekvenser .
0
0
Svar på denne tråd

llmfsl
Forfatter: 
Dato:  21-09-2008 19:57

Årrrrh, det er jeg ked af at høre. Du virker ellers altid så positiv og glad (at dømme efter dine indlæg på JHN).

Nettet virker så .. overfladisk, så det er lidt svært at hjælpe her og sætte sig ind i det. Men har du ikke nogle gode venner, som du kan lave en deal med, og så holde tøssehygge? ;) Det hele skal nok blive i orden, når det falder på plads.

Kalløøh

- med skønne Jaargt

0
0
Svar på denne tråd

regaefdd
Forfatter: 
Dato:  21-09-2008 20:12

Carina: Altså de er rigtig søde, og kan sagtens snakke med dem og sådan, men der er bare ikke rigtigt nogen der sådan lige er mine typer på en eller anden måde. Eller jo, men så alligevel ikke. Svært at forklare :)

Kalløøh: Jaer, det plejer jeg også at være sådan set, plejer ikke at være depri på nogen måde. Men alt stresser mig bare for tiden..

Var sammen med mine bedste veninder fra min efterskole her i weekenden, det var også bare alt for hyggeligt, men så lige så snart man kommer hjem, kommer det hele jo igen.. :/

.. mvh. julie kronborg
KE 07/08 <3
0
0
Svar på denne tråd

svar svar
Forfatter: 
Dato:  21-09-2008 20:36

Til tider går tingene bare mere skævt end andre.

Mht. skolen - så kender jeg udenmærket frustrationen over at der ikke lige er nogen man falder 100 procent i hak med. Sådan havde jeg det også da jeg begyndte på gym, og de to tøser som er endt op med at blive to af mine bedste veninder, og de eneste jeg satser på at holde kontakten med videre ud i livet, nu hvor gym er slut - ja det var slet ikke dem jeg ville have troet det ville blive, dengang jeg startede på gym. Så håb på at i falder bedre i hak, når i lige finder jeres "pladser" :) Ellers så prøv at søg over til de andre klasser også, evt ? Hvilken ungdomsuddannelse er du egentlig startet på, alm gym, hh, hg, eller hvad ? (jeg er nysgerrig :P)

Mht. til dine forældres skilsmisse, så er det noget rigtig øv sådan noget. Jeg har i flere år også levet på den måde, med en uge hos den ene og en uge hos den anden, men til sidst kunne jeg ikke holde til det, og valgte derfor at flytte fast op til min mor (der var også lidt andre grunde, men en af de større grunde, var netop at jeg ikke kunne holde til at flytte frem og tilbage på den måde, det giver for meget ustabilitet i livet, til mig i hvert fald).

Mht. til lønnen, ja så er det rigtig øv sådan noget :( Specielt når man står og skal bruge dem. Prøvede jeg også sidste sommer, der fik jeg heldigvis lov til at låne de 5 tusind af min far, så jeg kunne betale min kørerlærer. Men du må jo prøve at holde hovedet oppe med tanken om at du får dem tilbage i skat senere hen, så se på det som en opsaring, du ikke kan røre og får tilbage igen senere ;)

Det kan være svært, men i tider hvor tingene kører skævt, må man prøve at se det positive i de smp ting i hverdagen, og prøve at vende tingene til noget positivt :) Dog ikke sagt at det er nemt, men det giver bedre overskud, end når man kun tænker negativt :) Prøv

Don't imitate, innovate !
"Venner er som stille engle, der løfter os op,
når vores vinger har problemer med at flyve"
0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  21-09-2008 20:45

Hvis du kender en der er god til computere, kan du godt få piller billeder og alle dokumenter ud af den, min gik også i smadder da jeg var i USA, og jeg har fået reddet alle mine dokumenter, billeder og musik. Håber alt snart arter sig for dig igen :)

Hilsen

Louise

Luna og Snippe <3

0
0
Svar på denne tråd

Heeeeeeeeeeeeeeeeeej
Forfatter: 
Dato:  21-09-2008 20:51

Ja okay :) Jeg kender det selv rigtig godt - dog fra folkeskolen. Hele folkeskoletiden gik jeg fra veninde til veninde. Mange var søde osv. men ikke mere end det. Der var ligesom ikke det perfekte match til mig der. Jeg havde faktisk en veninde som jeg troede var en rigtig 'bedste veninde', men vi snakkede aldrig om 'de private emner' og jeg fandt først ud af at hun havde en kæreste 3 måneder efter de startede med at komme sammen Haha feed..

Sjovt nok viser det sig at det perfekte match var i parralelklassen i folkeskolen og hende går jeg nu i klasse med på gym. Hun er min første 'rigtige' bedste veninde :D Vi kan snakke om alt og det er bare skøønt.

Så mit råd til dig er: bliv ved med at lede! De rigtige skal nok dukke op! :)

Carina

- Nu kun med Omira

0
0
Svar på denne tråd

skattekort
Forfatter: 
Dato:  21-09-2008 21:17

Jeg tror jeg kan løse et af dine problemer..

Skattekort er tildels elektronisk nu, men det er bare ikke alle arbejdspladser der er med på noderne..

Men men du kan hente det elektronisk på skat.dk. Du skal bare enten have en tast-selv kode ( som du kan bestille på hjemmesiden) eller en elektronisk signatur.

Selv om det tager 2-3 dag at få tilsendt din tast-selv kode, så er det sikkert hurtigere end at kommunen skal sende skattekortet, og så har du os koden til en anden gang

Sagde Charlotte med springer spaniel hvalpen jack.

- Jeg tror altid det bedste om folk-

0
0
Svar på denne tråd

fhgdsrgfdg
Forfatter: 
Dato:  21-09-2008 21:34

Julie: Jeg går på stx, mat-kemi ;) Jeg kan også bare mærke at jeg synes den der uro ved at flytte frem og tilbage hver uge er rigtig stressende. Nu bor mine forældre rigtig tæt på hinanden (gåafstand), men det gør det også bare endnu mere flagrende. Jeg håber dog på at det hele falder lidt til ro, og at jeg finder ud af det med at være skilsmissebarn om nogle måneder :)

Louise: Det håber jeg også rigtig meget kan lade sig gøre! Min far han snakkede om at man kunne, så håber rigtig meget. (!!) ;)

.. mvh. julie kronborg
KE 07/08 <3
0
0
Svar på denne tråd

Hey...
Forfatter: 
Dato:  21-09-2008 21:51

Det lyder godt nok også uheldigt altsammen :(

Det med at flytte frem og tilbage kender jeg ALT til :/ Mine forældre blev jo også skilt i sommerferien, så bor pt. ca. en uge hvert sted. Det er SÅÅ besværligt med alt det der skal pakkes, og så har man altid glemt et eller andet. De snakker stadig rigtig godt sammen, og min far er faktisk ude og spise her hos min mor i dag :P

Mvh. Carina

0
0
Svar på denne tråd

svar svar
Forfatter: 
Dato:  21-09-2008 22:26

Julie - Stx mat-kem, hvor fornuftigt :D (jeg var selv mat-kem-fys :P) med den rigtige farve hue og det hele (Y) ;)

Mine forældre bor og i gåafstand ra hinanden,men det skaber alligevel en del uro. Men som du selv siger, så er den første tid den værste, så snart det bliver en vane, så tænker man ikke over det. På nogle punkter er det godt at skilsmissen først sker nu, hvor du er så gammel, idet du formodentlig nemmere kan forstå princippet i det, og forholde dig til det, men samtidig kan sådanne omstillinger være sværre at forholde sig til, når man er "gammel".

Men det hele skal nok gå :)

Don't imitate, innovate !
"Venner er som stille engle, der løfter os op,
når vores vinger har problemer med at flyve"
0
0
Svar på denne tråd

Mht. pengeproblemet....
Forfatter: 
Dato:  21-09-2008 23:41

Så kommer du til, at betale 50% af din løn til skat resten af livet, så vend dig til det. :)

Et par mdr. er ingenting.

Malle

- med Honeyburst/Raja :D

0
0
Svar på denne tråd

dfkjgkvvkbjgfj
Forfatter: 
Dato:  22-09-2008 12:49

Den første måned på gym syntes jeg også var rigtig uoverskuelig. Syntes ikke rigtigt, at de andre piger i klassen var noget for mig, og mest af alt havde jeg lyst til at komme tilbage til Klank.. men man finder ud af det.. og i sidste ende, så er jeg rigtig glad for min klasse nuu.

Charlotte

Rigtig sport er travsport!

KE 05/06

Mulle og Frida, R.I.P

0
0
Svar på denne tråd

dårlig periode
Forfatter: 
Dato:  22-09-2008 13:32

Da mine forældre blev skilt for 4 år siden, hed den første ordning også at jeg boede en uge skiftevis hvert sted. Det kunne jeg slet ikke med! jeg følte slet ikke rigtig at jeg boede fast noget sted, og det hele var bare meget forvirrende! Så blev det sådan at jeg hver anden uge tog ind til min far om torsdagen efter skole, og spiset aftensmad og sådan, og så kom hjem igen til min mor bagefter, og hver anden uge tog ind til min far igen om torsdagen, og blev der til søndag. Det har bare været en meget bedre ordning for mig, som jeg stadig kører med

- Nu med Lammegårdens Roxy Music

Tidligere med stjernen Sasha

''Always in my mind <3

0
0
Svar på denne tråd

LouiseA
Forfatter: 
Dato:  22-09-2008 15:26

Kender Det Så godt.

Selvom det måske i nogens ører lyder som Teenage Problemer,

så lyder det til at ligge langt fra.

Det er rigtig hårdt at ens forældre bliver skilt.

At så oveni du ikke har en du lige falder i 100% med, en du kan snakke med alt om, det er også bare træls!

Håber der snart kommer orden i pengesagerne, og

en masse optur for dig.

For det har du brug for.

Louise <3

Veneration (;

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  22-09-2008 15:27

Omg. Hvor er den skøn!!

One World - One Dream

Every end is a new beginning!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider