|
|
| MGP 2008 |
|
|
Hej Så er der MGP i aften, og som sædvanlig SKAL jeg se det. Men skal i se det? Desuden har jeg lige fundet ud af man kan se ALLE de gamle mgp på hjemmesiden, åårh lykke.
JEGMIG'HEDVIGLAERKE bombing for peace is like f*cking for virginity
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| santos |
| Forfatter:  |
Frederikke og Santos (L) |
| Dato:  |
20-09-2008 09:32 |
|
skal nok hen til en veninde og se det. Hahah mgp junior er da bare total yndlings haha.
» Mvh. Frederikke & Santos. (L) - et team der kan og vil! (se vores hjemmeside & HG)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
| Forfatter:  |
Emmabemma xD |
| Dato:  |
20-09-2008 09:32 |
|
skal til fødselsdag, men ved ikke om vi skal se det  haha, tror ikke.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
| Forfatter:  |
Emmabemma xD |
| Dato:  |
20-09-2008 09:43 |
|
genudsenelsen fra 2007 er der på dr1 ligenu hahah.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| MGP Junior. |
|
|
Jeg skal  Synes dog standarden de seneste år er faldet, og især programmet er ikke noget specielt. Men jeg er også ved at være over aldersgruppen. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| MGP 2008 |
| Forfatter:  |
Josefine S |
| Dato:  |
20-09-2008 10:02 |
|
Jeg skal ikke se det, jeg skal til fest . Men ja, jeg saa ogsaa lige at det fra 2007 var paa DR1, og taenkte lige "hmm, hvornaar kommer den fra 2008".
Josefine Søndergaard med Dressurponyerne Wild Rose og Chico nu uden Sukema & Oeps. www.JosefineS.org
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julemand |
|
|
Jeg skal hjem til min mormor og se det sammen med min lillesøster. Rigtig børnehygge 
Mvh. Rikke med Nadim Årets JHN springrytter 07
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Torskesmoothie ... |
| Forfatter:  |
Camilla Stormont |
| Dato:  |
20-09-2008 10:41 |
|
Syntes måske jeg er blevet lidt for gammel til det xD. Så nej 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
ja, selvfølgelig skal jeg da det Ü
jeg har inviteret én masse med hjem til mgp party (det skulle forestille en party smiley)
» EMILIE P - What doesn't kill you make your strongere <3 «
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| zzzzzzzzzzzzz |
| Forfatter:  |
Jennifer Nielsen |
| Dato:  |
20-09-2008 13:57 |
|
Jeg ser det ALTID! Og det skal jeg også denne gang men på efterskolen. Ellers plejer jeg at se det med min familie men jeg har kontaktgruppe weekend.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfggdfdfgfgfg |
| Forfatter:  |
Pernille Skipper |
| Dato:  |
20-09-2008 13:58 |
|
ja hvis jeg er hjemme & det ikke er altalt for kedeligt i:
Pernille Skipper » what doesent kill you makes you stronger i;
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kkkfg.q |
|
|
Kommer nok an på om mine tømmermænd er væk.. For kan seriøst ikke klare det skrigeri hvis mit hoved stadig er som nu 
Thea - Nu med Chameur . 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Anede jeg ikke. |
| Forfatter:  |
Katla fra Hála |
| Dato:  |
20-09-2008 14:58 |
|
♥ Elsker min ismule Una <3 , Du er ALT ♥ - Nu med China House Donatello I'm Cool ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| r ista |
| Forfatter:  |
Sarah (Rista) |
| Dato:  |
20-09-2008 15:42 |
|
mig og en veninde skal sove sammen og stene det for groft. - tradition d;
◦ Sarah Krog' - med vidunderdyret Rista :)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift.' |
| Forfatter:  |
Line »Rhapsody« |
| Dato:  |
20-09-2008 16:16 |
|
Yaaay det regner jeg da med 8D Jeg kan simpelthen sidde og grine over det :b'
Line Rhapsody my soulmate
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| blabla |
| Forfatter:  |
Nathalia *Browny star* |
| Dato:  |
20-09-2008 16:21 |
|
Jeg skal ikke se det ( synes jeg er lidt for gammel til det ), så jeg må bare finde på noget andet 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg skal følge en neger til svømning.. |
|
|
Det godt jeg ikke er den eneste, har følt mig en anelse lonely når jeg snakker om det - ingen skal se det. Men det altså SÅ skod det er jacob riising der skal være vært - han er så irriterende.
JEGMIG'HEDVIGLAERKE bombing for peace is like f*cking for virginity
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gsdgdsgdsgds |
|
|
Nøh, skal ikke se det. Men jeg har faktisk lige pakket og sendt diplomerne til DR igår, grinern nok.
Why yuh cya stay pon mi like di corna? And keep yuh lips pon mi like yuh marijuana? - FlavaBC Reggae, Ragga, Rasta
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ffffffffffffff |
| Forfatter:  |
Bella |
| Dato:  |
20-09-2008 16:43 |
|
org hvad. så skal jeg se det sammen med min kæreste : DD
Isabella © Med superspringeren Amadeus © Årets springrytter kat. 1, & Årets tærrenrytter 2007!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Overskrift.' |
| Forfatter:  |
Line »Rhapsody« |
| Dato:  |
20-09-2008 17:02 |
|
hedviglaerke: Jeg giver dig så'så meget ret han er så irreterene, jeg kunne slå ham ned :b
Line Rhapsody my soulmate
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| MGP Junior. |
|
|
Ja, der var jo engang, hvor der var lidt mere stil over MGP - fx for 5 år siden, hvor de fik Busted til DK: www.youtube.com/watch?v=uKdscL4NDrc Det var tider!  (At det var play- og singback er en anden sag - de var her! ) Der var scenen også mere professionel, hvis man spørger efter min mening.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
| Forfatter:  |
Fionabona |
| Dato:  |
20-09-2008 18:08 |
|
jaer sguda! det blevet ret så nedern, men skal se det alligevel..
- min mening fionabona - med part på Frk. Olsen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| MGP... |
|
|
Det er såsåså nedern, men jeg vil se det 
- Egentlig var det planen jeg ville se det med en veninde men hun kunne ikke. Desuden er jeg prettymuch smadret, så jeg ender nok med at se det med min søster - og slik, wuuuw. MEN, min veninde har optaget det, så jeg ved ikke om vi skal stene det på et tidspunkt.
Man er aldrig for gammel til MGP!
Kalløøh - med skønne Jaargt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| svar svar |
|
|
Don't imitate, innovate ! "Venner er som stille engle, der løfter os op, når vores vinger har problemer med at flyve"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jegergud |
|
|
Ja, det starter nuu! ...  Kan godt lide at høre dem synge <3
Sara & SaraL-Foto ♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Jada, selvom det ikke er det samme uden Chrille ö Men skal da se det, og tv'et kører også for fulde drøn i baggrunden nu xD
© .. skrev Sille - min Sylle © > Tro kan flytte bjerge, men almindelig fornuft, får folk til at gå uden om.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
| Forfatter:  |
Fionabona |
| Dato:  |
20-09-2008 21:25 |
|
ej hvor er det dog ringe.. "kazt ik mæ sten når du sel bor i e glazhuzz"
- min mening fionabona - med part på Frk. Olsen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg skal følge en neger til svømning.. |
|
|
Fiona: æææj du er sgu lidt neder i aften. Synes faktisk de OK, men de gamle MGP børn er nu de bedste - de havde lidt mere musikalsk talent. Desuden synes jeg Dr er blevet herre voldelige :b
JEGMIG'HEDVIGLAERKE bombing for peace is like f*cking for virginity
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jegergud |
|
|
Får tinituuuuuus! , ... ARG!!!  " Lige meget hvad, så er vi venner ... " arrrrrrhg man! .. De er godt nok skingre!!  DE ALLE DÅRLIGE I ÅR!!  undskyld hn, .. 
Sara & SaraL-Foto ♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg skal følge en neger til svømning.. |
|
|
De der piger har altså nogle najs gamacher. Sara: noooo det er guf for ørerne du  Ham der mobberen i zigi er fandme sej "du lugter af ost", han er en slem mobber 
JEGMIG'HEDVIGLAERKE bombing for peace is like f*cking for virginity
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| MGP Junior. |
|
|
Synes kvaliteten bliver ringere år for år. Ikke nok med, at deltagerne ikke er helt på det niveau, nogle tidligere har været (ikke at alle er dårlige, der er bare ikke én der overgår nogle af de tidligere bedste), så er scenen opbygget med et børnehave-tema/tema til de yngre (okay, det er bedre end det med køer og spejlæg..), og værten er bare ikke lige min kop te. Og alle de dukker - altså.. Måske KAN man blive for gammel til MGP Junior. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
please ikke lad skrigeungen fra spanien vinde xD ö
MEN DERIMOD MINE LÆKRE NAVNESØSTRE!
THE EMILIES THE EMILIES THE EMILIES XD kun pågrund af deres navne.
» EMILIE P - What doesn't kill you make your strongere <3 «
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ovferkhbre |
|
|
drengene har afgjordt vundet s: så dårligt man.
» EMILIE P - What doesn't kill you make your strongere <3 «
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg skal følge en neger til svømning.. |
|
|
Arj de der drenge er sgu da herre fancy med deres guldklude ud af bukserne. Og som fiona sagde så fint, det godt de har deres mobbesang for de bliver afgjordt mobbet efter det der.
JEGMIG'HEDVIGLAERKE bombing for peace is like f*cking for virginity
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
haha, lærke og fiona - ja! de bliver for groft mobbet.
"vi to seje drenge xD"
» EMILIE P - What doesn't kill you make your strongere <3 «
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
| Forfatter:  |
Fionabona |
| Dato:  |
20-09-2008 22:04 |
|
præcis, lærke. "kom så københavn, vi kan næsten ikke holde spændingen ud" ja forhelved hvor er det dog spændende. nu har de fået 12 point 4x i træk, hmmm hvem mon vinder?
- min mening fionabona - med part på Frk. Olsen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| jeg skal følge en neger til svømning.. |
|
|
Men de der piger der mente de styrede hele showet, og så præsentede de mest livløse ansigter, og den mest stillestående dans var simpelthen så griner. "VI STYYYRER SHOWEET" ..og ham der jacob var så skummel
JEGMIG'HEDVIGLAERKE bombing for peace is like f*cking for virginity
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
| Forfatter:  |
Fionabona |
| Dato:  |
20-09-2008 22:20 |
|
haha ja, eller dem der sang om mobning: "du lugter af ost og din mor er en kost" - hardcore mobber vi har gang i her alligevel..
- min mening fionabona - med part på Frk. Olsen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| verskrift' . |
|
|
ja, fiona! det er jo bare så så grov mobning vi har gang i her - altså dog xD
» EMILIE P - What doesn't kill you make your strongere <3 «
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
| Forfatter:  |
Fionabona |
| Dato:  |
20-09-2008 22:29 |
|
- min mening fionabona - med part på Frk. Olsen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jegerguvd |
|
|
De var alle rigtigrigtig dårlige! ... Aaaad! ..  Men Bruno er über niiice 
Sara & SaraL-Foto ♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| MGP Junior. |
|
|
Og så gik de direkte fra MGP-idyllen til at vise døde folk på tv. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Jeg undrede mig lidt over, hvordan hende spanskerdamens lidt kæresteven lærte hende, at sige hej og tak på spansk når hun liige for 1 sek. siden havde sagt at hun ikke forstod, et ord af hvad han sagde :L
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
jeg er rent faktisk allerede pinlig berørt over at skulle have den spanskerdame med i nordisk melodi granprix - og endelig også dem der vandt. 
» EMILIE P - What doesn't kill you make your strongere <3 «
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
| Forfatter:  |
Emmabemma xD |
| Dato:  |
20-09-2008 23:07 |
|
det var nedern iår d: vi sad 11 piger og stenede det, men endte med at slukke  "kast ik me sten når du selv bor i glashuz" , "du lugter af ost, og din mor ligner en kost" , "venner er venner i nutid og datid, men vi 2 er venner for evigt og altid" , "vi er to seje drenge" blablablalblalba. "HOLLA CHICKA" =D min venindes støresøster går på efterskole med ham der steffon eller hva han hed fra årgang 93 d; og the emilies gemacher var da seje .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Svaret: |
| Forfatter:  |
Nunnih ♥Moi♥ |
| Dato:  |
21-09-2008 11:05 |
|
Haha.. Det bliver ringere for hvert år, synes jeg?.. Mindes de gamle dage.. Turbofluen .. Hehe xD..
Nunni'h Skrev ^^, Ej gjorde hun? Vær mod andre som de skal være mod dig.
Har fået part! På dejlige Coco <3♥ 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| blær blær blær- |
| Forfatter:  |
Natalie ♥Desteny sunshine♥ |
| Dato:  |
21-09-2008 15:20 |
|
OPMÆRKSOMHED! jeg har gået i klasse med ham der vandt!!
ηαтαlιє lιη∂ jєηsєη med superstjernen ∂єтєηу ѕυηѕнιηє.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift.' |
| Forfatter:  |
Line »Rhapsody« |
| Dato:  |
21-09-2008 16:34 |
|
hedviglaerke: Jeg tænkte meget på dig da jeg så deres gamacher 8D
Line Rhapsody my soulmate
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gggggggggg |
| Forfatter:  |
miss chanel |
| Dato:  |
21-09-2008 17:45 |
|
hhahhaha de der årgang 93, seriøst var flad af grin hahahha. ''DU ER SÅ UBESKRIVELIG KØN .... og mega skøn!!!!!'' hahha ja det flot rimet gutter havde nok vundet hvis jeg havde stillet op de var jo fu.cktup allesammen haha
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|