Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Yndlings ride musik (:
Forfatter: 
Dato:  19-09-2008 23:00

Ja som overskriften siger, hvad er jeres yndlings musik at ride til?


Kom gerne med flere forslag.




-Sabrina :)


Jeg rider Fjordboller, & Haffelaffer..

-Og jeg er Stolt af det..!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Yndlings ride musik (:
Forfatter: 
Dato:  20-09-2008 07:54

Jeg rider ikke med musik, altsaa paa min ipod, saa kan jeg simpelthen ikke koncentrere mig.

Men der spiller tit musik, som andre har puttet paa, saa lytter jeg bare til det der kommer i Radio'en.


Josefine Søndergaard

med Dressurponyerne Wild Rose og Chico

nu uden Sukema & Oeps.

www.JosefineS.org


0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  20-09-2008 08:55

jeg rider heller ikke med musik. ;)


Emmabemma.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg er sej <3
Forfatter: 
Dato:  20-09-2008 09:14

noget der er gang i . - koncentre mig nemlig 100 gange bedre med musik ;)


men altså.


colur of the rainbow

the way you are

castle in the sky


^de er yndlings fordi de hjælper mig til at holde tempoet:)


~ Emmelie ~

Emmelie Max før i tiden



Nu som friskolebarn


0
0
Svar på denne tråd
 
 svar svar
Forfatter: 
Dato:  20-09-2008 19:22

I øjeblikket rider jeg oftest til lyden af Jason Mraz eller Jack Johnson. Førhen var det ellers primært Vertical Horison, men de to andre har ligesom taget over på det sidste ;) Ellers er The Ark også super herlige at ride til !




Don't imitate, innovate !
"Venner er som stille engle, der løfter os op,
når vores vinger har problemer med at flyve"
0
0
Svar på denne tråd
 
 jjjjfjfjfjfjf
Forfatter: 
Dato:  20-09-2008 19:36


Jeg rider til The Voice.. den kører bare i højtalerne i Ridehallen :D det er dejligt !


Det øger min koncentration og "gejst" til at arbejde rigtig meget :)



Mathilde Fryba

» nu med vidunderhesten ♥Aggiore T♥
They say: "A picture is worth thousand words" but when I saw yours, I was speechless

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider