Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Tøj ;D
Forfatter: 
Dato:  18-09-2008 18:46

Hej kender i nogle gode hjemmesider hvor man kan købe tøj som i kan anbefale?


eller ved i evt hvor man kan købe en top/t-shirt eller gemasher i mørkeblå?



©Hottentott©

Tab og vind med samme sind.

Jeg elsker dig Hotte <3'33

~Hottentott I©u~






0
0
Svar på denne tråd
 
 Netsider med tøj
Forfatter: 
Dato:  18-09-2008 19:00

Altså personligt, eeelsker jeg simpelthen:

www.smartgirl.dk ;)


Har noget tøj derfra, det er bare sindsygt dejligt at have på d:


SNIGE... SNUSE... KRYMP!!! :D <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 hehehe
Forfatter: 
Dato:  19-09-2008 21:02

www.zoovillage.com - har 2 par dieselbukser derfra <3 ush ush . mine blåmandags bukser er derfra, normalt koster de 1000,- men købte dem der for 750,-


AMANDA KARLSEN
klank efterskole 08/09

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  20-09-2008 08:50

www.smartgirl.dk :)

& zoovillage, som amanda har anbefalet.


Emmabemma.

0
0
Svar på denne tråd
 
 sggdsgdsg
Forfatter: 
Dato:  20-09-2008 16:56

Nok ikke noget tøj for dig.


Men jeg bruger:


www.rastaroots.com


www.allthingsrasta.com



Why yuh cya stay pon mi like di corna? And keep yuh lips pon mi like yuh marijuana? - FlavaBC


Reggae, Ragga, Rasta

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider