Godmorgen ænder..
Ja, jeg kan nu konstatere, at jeg også er blevet ejer af en omgang med halspine (
) og forkølelse...
Hvorfor nu?! Jeg skal op til Sylle i dag og træne til stævnet på lørdag! Samt pudse sadel, støvler, hovedtøj, gøre alt klar mm. i morgen! Hulk..
Vil ikke være syg nu! Har glædet mig til min første stævne siden jeg fandt ud af det blev afholdt..
Og det værste er, at jeg ikke har feber -.-' (ved det lyder underligt, at jeg er ked af det!) Men sådan er det altid når jeg bliver syg.. det ligger bare i overfladen hele tiden så jeg har det ret så dårlig i flere uger i stedet for bare at have det vildt dårligt et par dage..
Oh gud, jeg er irriteret lige nu..
Sorry duckies.. et klynke indlæg fra mig..
Og til alle jer andre, der er syge: god bedring..
- der er godt nok mange syge i øjeblikket! 