Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 SUK! Sygdom...
Forfatter: 
Dato:  18-09-2008 09:28

Godmorgen ænder..

Ja, jeg kan nu konstatere, at jeg også er blevet ejer af en omgang med halspine ( ) og forkølelse...

Hvorfor nu?! Jeg skal op til Sylle i dag og træne til stævnet på lørdag! Samt pudse sadel, støvler, hovedtøj, gøre alt klar mm. i morgen! Hulk..

Vil ikke være syg nu! Har glædet mig til min første stævne siden jeg fandt ud af det blev afholdt..


Og det værste er, at jeg ikke har feber -.-' (ved det lyder underligt, at jeg er ked af det!) Men sådan er det altid når jeg bliver syg.. det ligger bare i overfladen hele tiden så jeg har det ret så dårlig i flere uger i stedet for bare at have det vildt dårligt et par dage..


Oh gud, jeg er irriteret lige nu..


Sorry duckies.. et klynke indlæg fra mig..

Og til alle jer andre, der er syge: god bedring..

- der er godt nok mange syge i øjeblikket!


© .. skrev Sille - min Sylle ©

> Tro kan flytte bjerge,

men almindelig fornuft,

får folk til at gå uden om.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  26-09-2008 21:30

fedt.. 65 læst og ingen svaret..


© .. skrev Sille - min Sylle ©

> Tro kan flytte bjerge,

men almindelig fornuft,

får folk til at gå uden om.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Super træls
Forfatter: 
Dato:  26-09-2008 21:42

at være syg Men tænk positivt - så skal du nok blive klar til stævnet


Ejer af den skønne hest Face The Feat.

Selv om du er traver med stort T - er du den hest der har lært mig mest.


Practice makes perfect

0
0
Svar på denne tråd
 
 mickey<33
Forfatter: 
Dato:  26-09-2008 22:26

Jeg bliver også altid forkølet i fleeeere uger!!!


Grr, hader det :D


Men god bedring :P




M
iller C !

___________________

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  03-10-2008 21:53

Tak begge to ;)

og stævnet gik jo godt alligevel.


© .. skrev Sille - min Sylle ©

> Tro kan flytte bjerge,

men almindelig fornuft,

får folk til at gå uden om.


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider