Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Billeder af Rap'anden (;
Forfatter: 
Dato:  17-09-2008 21:06

Idag var jeg så ude at ride på Rap'anden, han er begyndte at drille mig lidt, men altså man kan jo ikk altid få optur? (':


(':


Galop, løse tøjler. Mit ben er langt tilbage :S


^Klap, klap, god dreng^.


Min lille Rap'and ;'D


^Kys, kys^.


^Udstrækning^.


^Udstrækning^.


^Haha ham følger efter mig, hvor der er mad er der jo godt^



- Meget gerne kommenter :b


Line

Rhapsody my soulmate

0
0
Svar på denne tråd
 
 dækken?
Forfatter: 
Dato:  17-09-2008 22:21

Hvorfor står den med dækken allerede?


Det er ellers en flot hest, for altid sådan lidt til at ride "rigtig" hest frem for min egen pony når jeg ser på billeder..


¨Har han slet ingen aftegn?


Cille

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift.'
Forfatter: 
Dato:  17-09-2008 22:30

Cille: Han er lige begyndt at gå med det i weekenden, det er fordi at han allerede er ved at sætte pels + han bruger energi på at holde varmen om natten hvilket gør han taber sig.

Men om 14 dage skal han stå inde om natten (':




Line

Rhapsody my soulmate

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  18-09-2008 09:18

Nååeh hvor er han sød (:




© .. skrev Sille - min Sylle ©

> Tro kan flytte bjerge,

men almindelig fornuft,

får folk til at gå uden om.


0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  18-09-2008 11:35

fine rhaposdy :D jeg synes i er rigtig søde sammen :)

ajj, jeg kunne altså godt tænke at du boede tættere på mig og lærke kommer ud og besøge jer, det' kunne være herre hygge :b


- min mening



fionabona

- med part på Frk. Olsen

0
0
Svar på denne tråd
 
 æonsæodnænv
Forfatter: 
Dato:  18-09-2008 11:38

Fin hest:) Min har også fået dækken på her for nogle dage sidden.. Da han også bruger for meget energi på at holde sig varm.






© Marko & Evald ©

©©©©
>> Der er kun eét svar på nederlag, og det er sejr! <<

.. Hun sagde sin mening og .. Ruller væk igen ..





0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift.'
Forfatter: 
Dato:  18-09-2008 20:03

Cille: Uhj glemte lige at skrive at han ingen aftegn har, kun 2 meget små hvide hår i panden (:


Cecilie: Tak (:


Fionabona: Haha tak, yaaay det kunne bare være så hygsomt! :b


Johannsen: Tak.



Line

Rhapsody my soulmate

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider