^ Ja overskriften siger jo sig selv ^
Igår (lørdag) blev Columbus hentet, han er blevet solgt til en 8 årig pige, forældrene er hestekyndige, så det er jo godt, jeg håber virkelig han får det godt, det fortjener han (:
Han er kommet til frederikshavn, det vil sige ca. 200 km væk fra mig, så chancerne for at se ham igen er ikk særlig store :/
Åhh jeg er bare virkelig kommet til at holde af ham, jeg nåede at ride ham 1½ år, vi har oplevet rigtig mange fede ting sammen!
Pony-games, ringridning, skovture, point to point, spring-kursus, dressur-kursus, fastelavn + meget mere !
Her kommer der lige lidt billeder fra vores tid sammen <'3






^Vores sidste minutter sammen^ :/

















Jeg vil savne den pony :S
- Skulle lige ud med det (: