Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Så er det sket.. Columbus er solgt :'/
Forfatter: 
Dato:  14-09-2008 15:32

^ Ja overskriften siger jo sig selv ^

Igår (lørdag) blev Columbus hentet, han er blevet solgt til en 8 årig pige, forældrene er hestekyndige, så det er jo godt, jeg håber virkelig han får det godt, det fortjener han (:

Han er kommet til frederikshavn, det vil sige ca. 200 km væk fra mig, så chancerne for at se ham igen er ikk særlig store :/


Åhh jeg er bare virkelig kommet til at holde af ham, jeg nåede at ride ham 1½ år, vi har oplevet rigtig mange fede ting sammen!

Pony-games, ringridning, skovture, point to point, spring-kursus, dressur-kursus, fastelavn + meget mere !


Her kommer der lige lidt billeder fra vores tid sammen <'3






^Vores sidste minutter sammen^ :/



















Jeg vil savne den pony :S



- Skulle lige ud med det (:


Line

Rhapsody my soulmate

0
0
Svar på denne tråd
 
 Så er det sket.. Columbus er solgt :'/
Forfatter: 
Dato:  14-09-2008 15:35

ja du fortalte det jo godt paa msn, soede!

det er saa syndt for dig, for du holder jo virkelig at den pony.

Jeg foeler med dig, og haaber at du kan se ham igen paa et eller andet tidspunkt!


Josefine Søndergaard

med Dressurponyerne Wild Rose og Chico

nu uden Sukema & Oeps.

www.JosefineS.org


0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  14-09-2008 15:35

Øv, hvor ærgeligt. Men han får det sikkert godt det nye sted. Rigtig søde billeder. :)



One World - One Dream

Every end is a new beginning!

0
0
Svar på denne tråd
 
 LouiseA
Forfatter: 
Dato:  14-09-2008 15:41

Årh /:

Han er da godt nok sød .

Trist du skulle af med ham /:

Men han får det garanteret rigtig godt

det andet sted også.




Louise <3

Veneration (;


0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  14-09-2008 19:09

han er virkelig smuk!

trist han blev solgt.

men håber han for det godt :)


Emmabemma.

0
0
Svar på denne tråd
 
 hahahahahhaha
Forfatter: 
Dato:  14-09-2008 19:18

årh, hvor synd for jer begge :/

havde du ham ikke opstaldet på digelsgård :)?


-Jux
0
0
Svar på denne tråd
 
 kijhyfs
Forfatter: 
Dato:  14-09-2008 19:21

øv altså =(


det skrev du jo godt til mig, den lille lille Bob pony !


men vi må jo håbe du kan få lov at se ham engang :D


LouIse Frandsen

"Maybe you forgotten, I'm a timecop from the future, should be taken very seriously!"


O d e n s e F a g s k o l e !

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift.'
Forfatter: 
Dato:  14-09-2008 19:24

Josefine S: Tak søde.

Det ville være utrolig dejlig hvis jeg kunne se ham igen, nu må vi jo se (:


Emma Thomson: Tak (;


Louise (Muzze): Tak (;


Emmabemma: Tak (;


Jux: Tak, nej det har jeg ikk? Måske den gamle ejer havde det?

Har du set ham før? (:


Line

Rhapsody my soulmate

0
0
Svar på denne tråd
 
 Dapoll OX
Forfatter: 
Dato:  14-09-2008 19:35

Puha/: Det må være hårdt /:

Har selv prøvet det, godt nok en låne pony, som ejeren ville have igen /:


Men tænkt tilbage på alle de gode tider i har haft søde (:


Catrine Nalepa

Med Fantastiske CA Dapoll OX

Uden Prinsesse hesten Zasha OX


Hg Hjemmeside Facebook

0
0
Svar på denne tråd
 
 hahahehruehg
Forfatter: 
Dato:  14-09-2008 19:37

jeg synes bare, han lignede en pony jeg engang kendte, men det er vidst ikke ham :)


-Jux
0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift.'
Forfatter: 
Dato:  14-09-2008 19:43

oo2-Pirat: Haha ja det er en lille Bob pony 8D


Catrine: Ja sådan noget er bare hårdt :/

Ja jeg vil tænke på alle de fede ting jeg har oplevet med ham (;


Jux: Okay (:


Line

Rhapsody my soulmate

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  14-09-2008 21:29

så det lige du havde skrevet det på msn til mig imens jeg spiste :/ det seriøst trist

godt forældrene er hestekyndige.


- min mening



fionabona

- med part på Frk. Olsen

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift.'
Forfatter: 
Dato:  15-09-2008 19:58

Ja det er trist :/

Ja det er heldig at forældrene har kendskab til heste (:


Line

Rhapsody my soulmate

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider