|
|
| Ben&Jerry is - hvilken slags er bedst?(; |
| Forfatter:  |
Line Henriksen |
| Dato:  |
13-09-2008 19:28 |
|
årh, har fundet ud af at man kan købe det i Vildbjerg, jeg er ovenud lykkelig : D
Nu kan jeg endelig teste om det virkelig er Verdens Bedste Is 8D
menmenmen. Nu ligger det sådan at jeg bare INGEN penge har, så derfor når jeg jo absolut SKAL have en bøtte, skal det jo helst være den allerbedste.
Anbefal en variant for en god sag : D
LINE & LUKAS You are allways on my mind.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| fgdfgdfgdfgdgf |
| Forfatter:  |
Pernille Skipper |
| Dato:  |
13-09-2008 19:35 |
|
 ^ den eller den med chokolade stykker m. karamel i <3
Pernille Skipper » what doesent kill you makes you stronger i;
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Yihaaah |
|
|
Helt klart Cookie Dough eller Min-Chocolate-Chip [x *savle*
a picture is a fragment of reality stolen from the eternal glide of time
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalala |
|
|
Du behøver ikke at teste den - det er verdens bedste is : D Jeg eeeeeelsker det. Jeg elsker også Cookie Dough, den er seriøst genial (L)
Sofie & Cappuccino - you'll never walk alone!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tra-la-la |
|
|
. hvor kan man egentlig købe de is henne?
Michaela :'] . - Med Patrizia min skønne haffer <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ben&Jerrys |
|
|
Årh den is er amazing!<3
- Jeg kan næsten ikke bestemme mig! Men Cookie Dough er genial. Og Chocolate Fudge Brownie. Åååh jeg kan ikke bestemme mig. Men den nye is fra 7/11 er også genial : DD
Kalløøh - med skønne Jaargt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
| Forfatter:  |
Line Henriksen |
| Dato:  |
13-09-2008 20:27 |
|
ISO, Irma, Føtex, 7-eleven, Bilka og i den der på frederiksberg, og udvalgte tankstationer (min HYYYYYYYDRO! (L) )
LINE & LUKAS You are allways on my mind.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
| Forfatter:  |
Line Henriksen |
| Dato:  |
13-09-2008 20:31 |
|
Kalløøøh og jagt: hvilken mener du ? den der wichting, eller en hel anden? d:
LINE & LUKAS You are allways on my mind.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Isssssssss |
|
|
Line Henriksen: Altså hvilken ny is ved 7/11?
Hvertfald den her så:  - Den smager også såsåså godt 
Kalløøh - med skønne Jaargt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålål |
| Forfatter:  |
Line Henriksen |
| Dato:  |
13-09-2008 20:40 |
|
okay, der er bare noooo 7/11 I vildbjerg og omegn s;
LINE & LUKAS You are allways on my mind.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Is <3333 |
|
|
Ej noget crabbb, du går virkelig glip af noget så 
Kalløøh - med skønne Jaargt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
| Forfatter:  |
Line Henriksen |
| Dato:  |
13-09-2008 20:50 |
|
LINE & LUKAS You are allways on my mind.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejhej |
|
|
Chocolate Fugde Brownie er min B&J-favorit, selvom jeg personligt er mere til Häagen-Dazs  Cookie Dough er slet, slet ikke mig.
"If you can dream it, you can do it!" Walt Disney Hestepasser søges til dressurstald i Luxembourg - skriv for mere info!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ldkjjfbhnmd |
| Forfatter:  |
Ericalinde ♥magic khidara♥ |
| Dato:  |
13-09-2008 22:18 |
|
har ikk smagt det men hvor køber man det henne 
Magic Khidara<3 elsker min lille ox'er. smukke<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
| Forfatter:  |
Line Henriksen |
| Dato:  |
13-09-2008 22:20 |
|
LINE & LUKAS You are allways on my mind.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Chunky Monkey<3 Det der cookie noget er det værste @!#$ de har lavet s:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
| Forfatter:  |
Ericalinde ♥magic khidara♥ |
| Dato:  |
13-09-2008 22:36 |
|
smager det der is egentligt godt?? 
Magic Khidara<3 elsker min lille ox'er. smukke<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| lålålå |
| Forfatter:  |
Line Henriksen |
| Dato:  |
13-09-2008 23:02 |
|
LINE & LUKAS You are allways on my mind.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalala |
|
|
Erica Linde: Det smager ikke godt, det er himmelsk. <3
Sofie & Cappuccino - you'll never walk alone!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
| Forfatter:  |
Emmabemma xD |
| Dato:  |
14-09-2008 08:50 |
|
ben & jerrys (L) jeg eeeelsker ben&jerrys, for det altid når jeg er i københavn d; man kan ikke få det ret mange steder her. men jeg har ikke en yndlings, har mange. cookie dough, vanilla, blaked alaska, phisk food, cherry carcia, mango berry swirl og bohemain rasberry er mine yndlings d: hold jer fra den med brownie og chokolade, den smager mærkeligt.
Emmabemma what goes around, comes around i;
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
| Forfatter:  |
Emmabemma xD |
| Dato:  |
14-09-2008 08:55 |
|
ej, der er kommet ben&jerrys milkshake q; 
Emmabemma what goes around, comes around i;
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
| Forfatter:  |
Line Henriksen |
| Dato:  |
14-09-2008 13:27 |
|
LINE & LUKAS You are allways on my mind.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| jeg skal følge en neger til svømning.. |
|
|
Line Kopp - 52 kr eller sådan sygo noget
JEGMIG'HEDVIGLAERKE bombing for peace is like f*cking for virginity
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| lålålå |
| Forfatter:  |
Line Henriksen |
| Dato:  |
14-09-2008 15:21 |
|
Haha, det har jeg heller ikke d:
LINE & LUKAS You are allways on my mind.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| lålålå |
| Forfatter:  |
Line Henriksen |
| Dato:  |
14-09-2008 16:19 |
|
I've never tasted Cold Stone. I'm a baaaad person d:
LINE & LUKAS You are allways on my mind.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalala |
|
|
De penge er godt givet ud : D Det er jo himlen at få sådan noget.
Sofie & Cappuccino - you'll never walk alone!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
| Forfatter:  |
Fionabona |
| Dato:  |
14-09-2008 21:34 |
|
COOKIE DOUGH & BOHEMIAN RASPBERRY for evaarh seriøst de er SÅ gode.. emma: HVORHVORHVOR kan man købe dem henne???
- min mening fionabona - med part på Frk. Olsen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalala |
|
|
Okay, nu har Line og jeg været på Hydro og kigge på is : D De havde ikke ret mange, så vi valgte Caramel Chew Chew. Vi går til kassen og Line hiver en 50 op ad lommen. "53, tak!" SHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT! Vi havde ikke nok penge, så vi cyklede over på min fars arbejde og fik de sidste og så købte vi Chew Chew. Det var det bedste vi nogensinde har gjort   DU ER GUD, GUD, GUD! VI EEEEEELSKER DIG! : D
Sofie & Cappuccino - you'll never walk alone!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gggggggggg |
| Forfatter:  |
miss chanel |
| Dato:  |
15-09-2008 16:08 |
|
fedt folk kan huske alle de der is i hovedet
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Jeg syntes Caramel Chew chew er riigtig god. Også den eneste jeg har smagt, godt nok. men den er god.
mvh Anna og Topas
Stævnefotografering i Nordsjælland
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
| Forfatter:  |
Emmabemma xD |
| Dato:  |
15-09-2008 18:40 |
|
så dem i ben&jerrys butikken på strøget, altså ikke den ben&jerrsy 'pølsevogn' - men den rigtige butik men ved ikk om de stadig har dem d;
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bumb um |
|
|
Det er bare på tide resten af verdens befolkning får lov til at opleve Ben & Jerrys, ColdStone, Basket Robins og alle de andre fantastisk amerikanske mærker  Jeg har boet i USA som barn og er der noget jeg har savnet, så er det ting som dem her!! Men den bedste B&J is er - Brownie Choclate Fudge! Derudover må Cookie Dough og Piece of Cake ligge med mm. op til BCF!!
Karen "Gestüt Pallerhaff" "Don´t cry because it´s over - smile because it happened!" .: Dressurundervisning tilbydes i Odense og omegn - skriv PB for info :.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| arkimedes |
|
|
Chocolate Fugde Brownie - så er den vidst i skabet! 
____________________________ Kia; It's hard to give up the one you never thought you'd leave.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
ColdStone er bare fantastisk!! Jeg fik af vide af ham manden, som lavede min, at hvis ikke jeg kunne lide min is måtte jeg komme og bytte den. Luksus var?  Hvis nogen ikke ved, hvad ColdStone er så er det det her.  KLIK Du designer selv din egen is! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fdhfdhdfhdf |
|
|
ALT med Ben&Jerry er lige til at komme i bukserne over!!!
Why yuh cya stay pon mi like di corna? And keep yuh lips pon mi like yuh marijuana? - FlavaBC Reggae, Ragga, Rasta
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
| Forfatter:  |
Emmabemma xD |
| Dato:  |
16-09-2008 19:25 |
|
har lille vildbjerg nu fået ben&jerrys?  det er jo perfekt d; - er det på hydro?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalala |
|
|
De har vist haft det i noget tid, vi har bare ikke lagt mærke til det. Jep, det er hydro 
Sofie & Cappuccino - you'll never walk alone!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lal....... |
| Forfatter:  |
linnes ♥linnea♥ |
| Dato:  |
16-09-2008 20:32 |
|
Chunky Monkey og Caramel Chew Chew , mums !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
| Forfatter:  |
Line Henriksen |
| Dato:  |
18-09-2008 13:42 |
|
Har nu smagt New York Super Fudge Chunk. Good, men ikk lige så meget gud som caramel chewchew d:
LINE & LUKAS You are always on my mind.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
|
|
Min bror og jeg er is fantatikere. Det er heeeelt vildt.
Kværnede en Cookie så sent som i forgårs. 53 kr væk på en halv time.. mmh..
Men men men, jo - B&J's er GENIALT - MEEEEEN Cold stone  Cold Stone er det bedste i hele verden. Specielt a la Kristina - de HADER mig inde i rosengårdcenteret fordi jeg altid skal være så besværlig.
KRISTINA OUTZEN .. Med hendes lille stykke himmel; ©©LINSE AUNSBJERG©© Demokrati, er 3 ulve og 1 får, der stemmer om hvad de skal have til frokost...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ben & Jerry is |
| Forfatter:  |
Joey11 |
| Dato:  |
18-09-2008 22:16 |
|
Jeg spiser S'mores fra B&J lige nu - og nyder at bo i USA hvor et bæger koster ca. 20 kr Det er lige til at overkomme! Jeg synes, der er rigtig mange af dem, der er gode - har ingen favorit!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
xxxxx, det siger jeg også. gaaal mand 
One World - One Dream Every end is a new beginning!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
| Forfatter:  |
Emmabemma xD |
| Dato:  |
20-09-2008 10:10 |
|
årh så har jeg lige lokket min mor til at købe caramel chew chew med hjem! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|