Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Hvad skal I i weekenden? (:
Forfatter: 
Dato:  12-09-2008 09:21

Godmorgen ænder :D


Lige et lille nysgerrigheds- og kedsomheds indlæg fra min side af :D


Hvad skal I lave i weekenden? (:


Jeg skal i praktik igen i dag og op at ride.

I morgen, lørdag, skal jeg ride Sylle, da hans mor skulle en tur til Oslo :D

Søndag skal jeg i frederiksberg have på skovtur med forældre, nogle af deres venner og muligvis Chrille :D (Flødebollen)


Men hvad med jer ænder? Skal I noget spændende eller bare slappe af? :D


© .. skrev Sille - min Sylle ©

> Tro kan flytte bjerge,

men almindelig fornuft,

får folk til at gå uden om.


0
0
Svar på denne tråd
 
 is med fløde
Forfatter: 
Dato:  12-09-2008 09:57

Min weekend starter i dag fredag :P

Fredag: Skal ud til hestene og ride 2 af dem. Derefter skal jeg vaske Trigger så godt som muligt, og pakke stævneskabet. Samt pudse hovedetøj og stølver, og evt fortøj - vis han kan passe det.


Lørdag: Skal jeg til stævne med Trigger, hans første, i distance skal ride 24 km på ham. (Det skal lige siges at vi idag fredag skal ud og ride i skoven for første gang )

Og derefter skal jeg hjem til kæresten


Søndag: Er hos kæresten og skal ud til mine små pruheste igen og derefter hjem og slappe af.



TheÆblemos

Det handler ikke om hvordan verden ser på dig,
Men om hvordan du ser på verden.
....
,,,,
Sponseret af: AT HorseCare
0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  12-09-2008 10:00

Æblemos: Det lyder fedt :D

Held og lykke med stævnet, husk at skrive hvordan det går og lige hvad han siger til skoven (;


© .. skrev Sille - min Sylle ©

> Tro kan flytte bjerge,

men almindelig fornuft,

får folk til at gå uden om.


0
0
Svar på denne tråd
 
 is med fløde
Forfatter: 
Dato:  12-09-2008 10:11

Cecilie: Han er blevet redet meget i skov inden jeg fik ham, faktisk var han kun blevet redet i skov. Så tror ikke at der vil være de helt store problemer :) Men jo jeg laver et indlæg om stævnet så snart jeg er ved min computer igen, det vil sige på søndag.



TheÆblemos

Det handler ikke om hvordan verden ser på dig,
Men om hvordan du ser på verden.
....
,,,,
Sponseret af: AT HorseCare
0
0
Svar på denne tråd
 
 brumbrumbrum
Forfatter: 
Dato:  12-09-2008 10:39

idag skal jeg party all night (;

lørdag + søndag måske bedsteveninden <3 håber.


odin/rikke
- uden hest

vsrk. always in my heart <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  12-09-2008 10:42

Øhm.. Jeg skal op og gå med aviser i morgen :/

Og så skal jeg muligvis til Sydsjælland en af dagene i weekenden for at se på hest til min mor.


-Skal selvfølgelig ride både i dag, i morgen og i overmorgen :)






>> Isabella & Mr. Malle <<

Dressurrytter med stort D

**Med dressurponyen Mr. Malle**

0
0
Svar på denne tråd
 
  Jeg er kun Chelle <3
Forfatter: 
Dato:  12-09-2008 10:43


.. Jeg er lige kommet hjem fra fitness -
hvor jeg har været nede i næsten 2 timer.

^Så skal jeg lige i bad, og så går turen ud til svigermor,
også skal jeg vente på kæresten får fri fra skole :p <33

- den står på kærestehygge fra idag, og hele dagen imorgen.

Søndag, skal jeg i fitness og slappe af :p
for kæresten skal arbejde hele dagen.

»Jeg er kun Chelle«

¬ Nu uden Pøjka !

^Tidligere med Vestergaards In-zeit

Linka R.I.P

Tobias - Cathrine - Nathalie - Sabrina

^I betyder alt !


Jakob Buhl Kloster

Du er drømmen jeg drømte om

^^ du er livet !

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tooskesmoothie ...
Forfatter: 
Dato:  12-09-2008 10:47

Idag skal jeg bare slappe af.
Og imorgen det samme, også træne hestene selvfølgelig og passe stalden :)

Søndag skal jeg ud til BBCC hedder det, hvor Anders Matthesen og Henrik Bruhn skal optage til "comedy kuren" så der skal jeg ud og optræde med nogle andre :) Det bliver hyl!


» Camilla Maria Stormont «

How do we change the world?

By making one act of random kindness at the time!
Myspace - Arto - Facebook


- www.stald-stormont.dk -


0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  12-09-2008 10:56

I dag skal jeg til introfest på min skole og senere sikkert på Staden med nogle venner.


I morgen skal jeg til releaseparty på Loppen, og derefter sandsynligvis hjem til kæresten.

Og søndag skal jeg vaske tøj, rydde op og lave lektier.


- Marie
nu uden Zhehena


0
0
Svar på denne tråd
 
 blalblaa
Forfatter: 
Dato:  12-09-2008 11:07

Min weekend vil sandsynligvis bestå af at være trist, og så skal jeg i Ikea i morgen.



Hilsen Camilla

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hmmm ...
Forfatter: 
Dato:  12-09-2008 11:17

I morgen skal jeg til distange stævne og ride 40 km, i skov hastrup.


og søndag skal jeg til voltige og hjælpe på ridrskolen


Mvh Jeanett



Rediger billeder så bare sig til ;D


Se et fantastisk menneske: www.nevzorov-haute-ecole.com/

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  12-09-2008 11:34

fredag: hente blomster til lørdag & arbejde

lørdag: vi holder stor 15-års fødselsdag for mig

søndag: ingen planer


- min mening



fionabona

- med part på Frk. Olsen

0
0
Svar på denne tråd
 
 tjaeh..
Forfatter: 
Dato:  12-09-2008 11:46

Byen med Maj2 i aften - bliver SÅ fedt!!!


Lørdag skal jeg til fødselsdag for en rideveninde, det bliver sikkert også super sjovt!

Ellers står den på at ride Hediuc og Alfredo og lave alle mine afleveringer.


Rhea & Don Alfredo

- Tidligere med Amiro



0
0
Svar på denne tråd
 
 37890r367829093ty89
Forfatter: 
Dato:  12-09-2008 11:55

Lørdag - Skal jeg til stævne hele dagen :D

Søndag, no idea :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 villiza
Forfatter: 
Dato:  12-09-2008 12:20

Har stald og så lave en masse Lektier :(


Mvh. Tine

med dressurponyen Villiza Royal <3.



0
0
Svar på denne tråd
 
 weekenden .
Forfatter: 
Dato:  12-09-2008 12:23

Heey min d:


I dag har jeg kun været i skole to timer, - fra 10-12 :D

Nu sidder jeg bare og slapper foran com d:


om en time skal jeg hjem til mine elskede bedsteforædre :D

Dér skal jeg sove til i morgen, og i morgen tidlig skal jeg ride på rideskole, og derefter på min partpony Prins.. Som jeg kommer til at savne helt vildt !! ( Sille, du ved hvorfor <3 ) .


Søndag skal jeg jo muligvis med dig til Frederiksberg Have :D

men er ikke sikkert jeg kan min, for har fået flere lektier for :/ .


men som sagt, skal jeg ellers bare lave LEKTIER ..


kommer til at savne rideskolen :'/ <3

- men det er et skridt videre ..

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalala
Forfatter: 
Dato:  12-09-2008 12:52

Fredag: Jeg skal til undervisning, dog ikke på Cappu :s & så skal jeg i aften hygge med Line & Pernille, som er mine bedste veninder :*


Lørdag: Jeg skal lave lektier og slappe af.


Søndag: Med Pernille til springstævne : D



Sofie & Cappuccino

- you'll never walk alone!


0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  12-09-2008 12:56

Idag skal jeg først på rideskolen og derefter hjem til Pernille sammen med Sofie, hvor vi skal se film og hygge (; <3

Lørdag skal jeg spille fodboldkamp (L) elskelsk d:
og lave leeeektier! jeg har sygt meget for. Tysk, Matematik & engelsk. årrrg, nedern.

Søndag skal jeg slappe af hjemme ved min far, og evt. spise hos min farmor, og så har jeg en skummel plan med, et lille besøg hos en fra min framor&farfars by d:


LINE & LUKAS
You are allways on my mind.

0
0
Svar på denne tråd
 
 hejhej
Forfatter: 
Dato:  12-09-2008 13:12


Ej gud jeg troede det var torsdag xD


Men jeg tror bare jeg skal hjem til nogen venner og sove, jeg ved ikke om der bliver holdt nogen fester eller noget :L



»Natazzcha.


0
0
Svar på denne tråd
 
 hejsa.
Forfatter: 
Dato:  12-09-2008 13:14

Fredag - Være sammen med kæresten indtil jeg klokken 17 skal på arbejde.

Klokken 22.30 henter kæresten mig så igen :-)


Lørdag skal jeg tidligt op og til førstehjælpskursus kl.8.30-14.30 Derefter skal jeg møde på arbejde kl. 15 til 22.30, hvor kæresten henter mig igen.


Søndag skal jeg forhåbenligt bare slappe af - og så bør jeg lave nogle lektier også Træls weekend.


Casual

~*You can knock me down - But I ain't staying there*~

0
0
Svar på denne tråd
 
 Julemand
Forfatter: 
Dato:  12-09-2008 13:21

I dag skal jeg til frisøren og senere skal jeg ud med nogle venner :-)


I morgen skal jeg sove tømmermænd ud og på arbejde og søndag skal jeg spise frokost hos min mormor og morfar og forsøge at komme lidt i bund med lektierne.





Mvh. Rikke med Nadim

Årets JHN springrytter 07


0
0
Svar på denne tråd
 
 Bum bum
Forfatter: 
Dato:  12-09-2008 14:05

Fredag: Ud og ride og i byen med tøserne i aften/nat :D

Lørdag: Sove tømmermænd ud, ud til hesten og burde nok også få læst lidt KLM.

Søndag: Med Camilla til stævne i Bogø, ud til heste og læse dansk og KLM.


Suuuuuuuperspændende :P




Karen
"Gestüt Pallerhaff"
"Don´t cry because it´s over - smile because it happened!"
.: Dressurundervisning tilbydes i Odense og omegn - skriv PB for info :.
0
0
Svar på denne tråd
 
 hej hej
Forfatter: 
Dato:  12-09-2008 14:17

Fredag : Jeg skal på arbejde i lufthavnen her fra 16-22, og så hjem og sove. Går desværre glip af gym-fest da ingen kan tage min vagt, æv!!!


Lørdag : Tidlig morgen går turen til Ikea, hvor jeg skal have mig en ny seng. En tur på gågaden i Århus, ride hesten, og få lavet lektier osv.


Søndag : Arbejde i Legoland fra 11-19, hest og lektier.


En af dagene, skal jeg mødes med min "ekskæreste" og tale tingene igennem.. hmmm.





Nu med Enekærs Ana-Bell

Tidligere Magic Bonnie


0
0
Svar på denne tråd
 
 fghfghghfghfghfgh
Forfatter: 
Dato:  12-09-2008 14:22

Optursindlæg

- i aften skal jeg bare hygge med tøserne&bedsteveninde sover hos mig.

- i morgen skal jeg måske til party? ved ikke endnu.

- søndag skal jeg bare slappe af i think? (;


Pernille Skipper » what doesent kill you makes you stronger i;

0
0
Svar på denne tråd
 
 LouiseA
Forfatter: 
Dato:  12-09-2008 14:23

Fredag , i aften ; Skal jeg nok være sammen med en af mine venner.


Lørdag ; Måske være sammen med min bedsteveninde (:


Søndag ; Lektier, slappe af osv.


Tror jeg nok xD



Louise <3

Veneration (;


0
0
Svar på denne tråd
 
 eheeeeeeeeeeej
Forfatter: 
Dato:  12-09-2008 15:34

Iaften : Paarty .. :D:D


Lørdag , sove tømmermændende ud . :P Og evt 18 års om aften .

Søndag : Slappe af .


Min mening !

Lev med den , eller lad være ! ;)

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  12-09-2008 15:39

@!#$


Emmabemma

what goes around, comes around i;

0
0
Svar på denne tråd
 
 min weekend
Forfatter: 
Dato:  12-09-2008 16:03

Fredag: ud til markus, som måske skal rides? ellers bare slappe af æde slik, se tv, og stene på HN!


Lørdag: undervise klokken et, ordne markus + til cow-boy/cow-girl party på gården!


søndag: SLAPPE AF! + ud til markus selfølgelig!


Jeg elsker dig Markus,

du er mit stykke af paradis!


25/3 2008 sorgens dag - R.I.P Lucky, du vil altid være i mit hjerte!



0
0
Svar på denne tråd
 
 asdfghjkl
Forfatter: 
Dato:  12-09-2008 16:08

I Dag: kl. 18:00 = opvarmning hos en fra min klasse. kl. 20:00 = fest på gymnasiet :D


I morgen: hjælpe min moster med at holde børnefødselsdag for min fætter. Så skal med hende og ti 8-årige drenge i biffen og se wall-E og derefter ud at ride med min moster.

Om aftenen skal jeg muligvis til fest.


Søndag: Lave fysikrapport, kemi rapport, blækregning, dansk fordrag og samfundsfag.




&& Whatever &&
¤ www.bricksite.com/ITD-foto ¤
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jemmen så må jeg da også svare hvad jeg-
Forfatter: 
Dato:  12-09-2008 16:45

.. Skal i weekenden.


Min weekend startede/starter i dag. Fik fri kl 11.15. Super dejligt at have så tidligt fri om fredagen .

Jeg har bagt en drømmekage (MUMS!), til i morgen. Jeg køre - eller det ville sige min far køre, jeg sidder bare i bilen - til Jylland i aften, for min veninde og jeg skal ro et stævne her i weekenden (kajak), 87 km, puha det bliver en lang tur. Men idag køre vi op til min faster og sover, da hun bor i nærheden, så skal jeg ro 40 km i morgen, på nogle søer hvor der kan blive rigtige høje bølger, og vejrudsigten gør det ikke lige bedre pt. . Når men når vi kommer i mål for 1. dagen, skal vi sove på en skole sammen med de andre fra min ro klub, og tidligt op igen næste morgen for at ro de sidste 47 km på å. Det bliver super hårdt, men også smader skægt tror jeg . Så skal vi lige forbi min faster igen, da hun har fødselsdag om søndagen, TILLYKKE, og så går turen ellers hjem til Amager igen


FRIGG+PAN

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  12-09-2008 16:48

I aften skal jeg i biografen og se den nye Anja og Viktor. Efter det står den nok bare på lektier, for jeg skal på arbejde i morgen kl.8. Jeg får så fri kl. 17.15, hvorefter jeg skal se om jeg kan nå at sove en time (hvilket jeg ikke kan), jeg skal nemlig til en forholdsvis stor 2x17 års om aftenen, hvor jeg gerne skulle være vildt frisk :)

Søndag skal jeg sove tømmermænd ud og lave flere lektier.


Emilie Watson
mit liv . mine regler . mine konsekvenser .
0
0
Svar på denne tråd
 
 dfhhfhdfhdf
Forfatter: 
Dato:  12-09-2008 16:48

Har tusinde ting at lave, men det er ret svært, når man er syg oveni.


Idag skal jeg i biffen for at se Blå Mænd med Mette, Maria og Camilla.

Efter det skal jeg se Strictly Ini på Gyngen, hvorefter der er reggae.

Så er der Latino night på Club Toro, så der skal jeg også et smut forbi.

Og så vil en hvis person meget gerne se mig, så der skal jeg vel sove.


I morgen skal jeg til firmafest hos Damgaard-Jensen i Horsens Statsfængsel. Dvs. jeg går glip af Mc Fight Night, selvom jeg har købt billet. Øv!

Når jeg kommer hjem, tager jeg til Trommer for Fred i Åbyhøj.


Why yuh cya stay pon mi like di corna? And keep yuh lips pon mi like yuh marijuana? - FlavaBC


Reggae, Ragga, Rasta

0
0
Svar på denne tråd
 
 juhgyyyy
Forfatter: 
Dato:  12-09-2008 17:09

idag, fredag skal jeg nok på Skoven (diskotek) med en masse andre tøser! ;D


lørdag skal jeg være sammen med Odin herinde fra <3 til søndag :)

og skal os lige op på gården lørdag, tidligt om morgenen ;-)



Vildrose

nu med Tivall <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvad skal I, i weekenden?
Forfatter: 
Dato:  12-09-2008 17:42

Søndag skal jeg ride på Benton, og så skal jeg fotografere til stævnet i KRK :b



Siff og Benton


Pony dressur ekvipage fra Kongelundens Rideklub

(KRK, Amager)

Amatør fotograf, www.siff-ronja.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 fjkdsahflksdhfskjhl
Forfatter: 
Dato:  12-09-2008 17:47



Skal arbejde fra kl. 05:30-13:00 hele weekenden ;)




NUMSEFISKEN
Med Equito's Litote
Roots reggae, come smoke your herbs
www.123hjemmeside.dk/equitoslitote
0
0
Svar på denne tråd
 
 Epirus
Forfatter: 
Dato:  12-09-2008 18:06

Well, der kommer en 10 stykker fra klassen her kl 20 og giver den gas med guitar hero Senere smutter vi en tur i byen


I morgen er der elevrådskongres (hurra! ) med efterfølgende spisning og fest, men ved endnu ikke heelt om jeg skal det


Søndag står i hestens tegn, og min gamle lærers datter skal med ud og ha en tur



... Sofie Støjko

- med årets JHN vallak for kat. I 2007 Epirus OX

Nu også med den fantastiske F.A. Estipona OX

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  12-09-2008 18:09

I dag, fredag, skal jeg være hjemme hos min mor :)


I morgen tidlig skal jeg, forhåbentlig, op og ride Beauty og fra kl. 14 skal vi til fætter kusine fest ;) Efter det skal jeg med min kæreste over til hans mor.


Søndag skal vi være hos min kærestes mor, og senere hjem ;)



- Sandra Skøtt

Bakkegårdens Beauty Star.

.. nobody will ever take your place girl <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 lfdlldf-.
Forfatter: 
Dato:  12-09-2008 19:00

Fredag: I dag har jeg ikke rigtig nogle planer, desværre. :(

Lørdag: Skal jeg op og træne dressur, evt. lektier? Og så skal jeg også have pudset stævneting til søndag. :)

Søndag: Skal jeg til stævne i KRK! :D - og starte 2 springklasser på Chameur <3


Thea:

- Nu med Chameur

0
0
Svar på denne tråd
 
 **************
Forfatter: 
Dato:  12-09-2008 19:21

Skal i byen lørdag, og plejer tømmermænd og skriftlig matematik aflevering søndag ;)



- Mvh. Cecilie -

Did anyone say something?

www.ChaosPhoto.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 gggggggggg
Forfatter: 
Dato:  12-09-2008 20:29

fredag: skole, arbejde fra 15-20, og slappe af.

lørdag: finde praktik sted, skaffe frikort, + lave herre maneg lektier! og om aftnen skal jeg ud med nogle venner.

søndag skal jeg til stævne med nannababyyy <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  12-09-2008 20:39

Æblemos: Nå, okay. Ville vel også være lige vovet nok at melde til langdistance stævne hvis første gang han skulle i skoven var i dag xD


Odin, Isabella, lilleChelle, Camilla og Marie: Lyder hyggeligt alt sammen (:


Camilla: Hvorfor skal du være trist?


Kaiser: Fedt! Giv lige en melding om hvordan det går (;


Fionabona: Tillykke med fødselsdagen så! Håber du får en god fest :D


Rhea og Cæcilie: Nice begge to . Lyder som en fed weekend!


Thinkpink: Neder, men der skal nok dukke noget sjovt op, plejer der altid i en weekend (;


Flødebollen: Årh ja... rid den længste rute du kan! Håber du får en rigtig god tur :') <3

Og håber det bliver til noget søndag xD


Emmabemma: - ?



Lyder virkelig fedt alt sammen

God weekend xD




© .. skrev Sille - min Sylle ©

> Tro kan flytte bjerge,

men almindelig fornuft,

får folk til at gå uden om.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  12-09-2008 20:52

Jeg skal spille håndbold kampe hele weekenden. Ajax H20 Cup. :D



One World - One Dream

Every end is a new beginning!

0
0
Svar på denne tråd
 
 zzzzzzzzzzzzzzzz
Forfatter: 
Dato:  12-09-2008 22:05

Jeg er hjemmme denne weekend fra efterskolen. I morgen skal jeg på arbejde kl. 12 være sammen med min veninde fra min gamle skole og hygge med min familie om aftenen. Søndag skal jeg på arbejde og være sammen med min familie inden jeg skal op på skolen igen.

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  12-09-2008 22:12

Her i aften har jeg chillet med en veninde ;D
I morgen skal jeg til stævne på rideskolen d:
Søndag skal jeg... skrive stil tror jeg? ;D


» ANNE (:

0
0
Svar på denne tråd
 
 hvad skal jeg?
Forfatter: 
Dato:  12-09-2008 22:15

I morgen står på ridning, og hygge med rideveninderne

Søndag - tidligt op og ud og se en lille pige ride stævne (lovede at komme inden jeg vidste hvornår på dagen det var :D)


- Nu med Parten Flicka

Friends we are, Friends we be, Friends forever you and me <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 is med fløde
Forfatter: 
Dato:  12-09-2008 22:31

Kaiser: Det er jo samme sted som jeg skal starte med den lille gule, skal dog kun starte sølle 20 km på ham Det er lige 100km mindre end hvad jeg pjeler.


Cecilie: Narh? Det skal jo prøves, også måtte jeg tage den derfra. Skal formodenlig starte en 60km i tyskland på en hest jeg aldrig har redet. Den har dog gået lidt, men stadigvæk, det bliver nok så første eller anden gang jeg sider på den også skal man lige ride 60km.
Det skal tages med en stivarm, ryger man af, ja så er det op på hesten igen og videre.



TheÆblemos

Det handler ikke om hvordan verden ser på dig,
Men om hvordan du ser på verden.
....
,,,,
Sponseret af: AT HorseCare
0
0
Svar på denne tråd
 
 Thor'mus
Forfatter: 
Dato:  13-09-2008 02:19

fredag: været i skole, hos hestene og sove sammen med Nanna/Fersken (:


lørdag: ride med Nanna, og til fest (:


søndag: slappe af, ride og lektier :/



Cecilie & Thor


- til døden os skiller (L)






0
0
Svar på denne tråd
 
 Min weekend
Forfatter: 
Dato:  13-09-2008 02:48

Tja herover er klokken jo kun kvart i ni, så jeg har lidt fredag aften endnu. Jeg skal lave aflevering og så måske i byen i aften...


I morgen skal jeg læse til eksamen og kl et skal jeg ud og se universitets ridehold og se om jeg kan få en plads. Det bliver lidt spændende - og skønt at se heste igen!!

Lørdag aften skal jeg til tøsehygge med pigerne fra mit hold.


Søndag skal jeg til Six Flags i Maryland sammen med to veninder - alt betalt, så det bliver super fedt.


God weekend til alle...

0
0
Svar på denne tråd
 
 fsdfsdfsd
Forfatter: 
Dato:  13-09-2008 07:21

Lige om lidt skal jeg på arbejde indtil k. 17.30. Derefter hjem og lave mad (er alene hjemme indtil søndag eftermiddag/aften) og slappe af. Tidligt i seng så jeg kan få sovet lidt ud efter en uge hvor jeg har været sent i seng alle dagene pga. alt for mange lektier.

Søndag skal jeg tidligt op igen, så jeg kan nå ud til hesten og ride den inden den skal på fold kl. 11, og derefter være sammen med to af tøserne fra klassen, hvor vi skal spise pizza og lave geo-rapport. Når jeg kommer hjem har jeg en masse andre lektier jeg kan gå i gang med...


TRI NE

**~**~**~**~**~**~**~**~**~**

med kæmpedyret Sonny <33

0
0
Svar på denne tråd
 
 Max er sød <3
Forfatter: 
Dato:  13-09-2008 08:48

Har haft weekend siden i torsdags :P Men ja, ride ride ride ride og så skal jeg op og ride xD


~ Emmelie ~

Emmelie Max før i tiden


Jeg er den SEJESTE !


"Hvad du ikke dør af gør dig stærkere"


0
0
Svar på denne tråd
 
 weekend..
Forfatter: 
Dato:  13-09-2008 10:18

ja. igår fredag: fest

og idag lørdag: fest, over til en veninde og ride.

og søndag: slappe af, ovs. og ride. + få lavet lektier.




Camilla Christensen

- og stjerneponyen Lady ! <3333



- Flot og velholdt dressur sadel sælges, skriv evt. Pb ..


0
0
Svar på denne tråd
 
 o0ihp9ijsea
Forfatter: 
Dato:  13-09-2008 18:11

Igår fredag: Der var jeg på efterskolen og slappede ellers bare af.

Idag lørdag: Har været i århus og shoppe + får gæster i aften.

Søndag: Over på skolen igen :D yay.


Kamilla

hey unloving, i will love you.

0
0
Svar på denne tråd
 
 hvad skal du i weekenden?
Forfatter: 
Dato:  13-09-2008 19:08

have ondt af mig selv..


mvh. ida

Rosenborg dressage

vi gir' den gas!


nu med Sambuca

¤BNSLLS¤




0
0
Svar på denne tråd
 
 Dapoll OX
Forfatter: 
Dato:  13-09-2008 21:55

Ehmm, i dag har jeg undervist 5 piger(eller den ene red jeg en tur i skoven med Det er godt når man blir betalt for det )så har jeg pudste trense haha. redet polle. og nu sidder jeg og høre musik

Og og har farvet hår xD

Imorgen skal jeg så ud til den røde, og være der hele dagen :b


Catrine Nalepa

Med Fantastiske CA Dapoll OX

Uden Prinsesse hesten Zasha OX


Hg Hjemmeside Facebook

0
0
Svar på denne tråd
 
 hejhej
Forfatter: 
Dato:  13-09-2008 23:32

Her kommer det lige præcist:


Fredag var jeg hjemme ved.. forskellige mennesker og i skole, kom hjem klokken 23.30 og faldt i søvn rimelig hurtigt efter (;

Lørdag har jeg sovet længe, set lidt friends og ryddet op i 4 timer. Her til aften kom en en mine bedste veninder over og så så vi peter pedal og spiste rittersport ;D og nu ligger jeg i min seng og høre en heerlig sang der får mig til at smile :)

Søndag står den på rengøring, tager nok hjem til nogen venner når det er gjort.


Afslappende weekend må man sige ;D



»Natazzcha.


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider