Heej Folkens.
Nu har de fleste herinde jo haft hest rigtig lang tid efterhånden, men men men?
Hvordan er det nu man lukker sin hest ind? Det er jo det store spørgsmål vi alle gerne vil have svar på her i disse dage! - Et af livets store spørgsmål!
Så her kommer en nem guide i 9 gode trin, på: "Hvordan man lukker hesten ind!"
- Jeg ved det! Jeg har reddet jeres liv! 

Trin 1: Sørg for at have en god boks klar, gerne med halm og hø. ADVARSEL: Husk at flytte hunden, inden hesten bliver lukket ind.

Trin 2: Er det fodrings tid så husk at have foder til hesten i kryppen når den kommer ind. I dette eksempelt er foderblandingen: Luserne, músli, havre og speciel foder til heste i fol!

Trin 3: Find hesten!

Trin 4: Sæt garbinhagen fra torvet, i hestens grime. OBS: Husk at sætte den i den rigtige ring!
(Og husk evt at vaske hænder selv om man netop er kommet hjem fra en stand-up optræden så ens sætliste ikke stadig står på ens hånd?)

Trin 5: Træk hesten ud af folden, og ind i stalden.

Trin 6: Tag grimen af hesten.

Trin 7: Ros hesten, og lad den derefter spise i fred.

Trin 8: Husk at lukke boksdøren!

Trin 9: Smil grimt til kameraet, se dum ud, og hvis thumps up tegn, som hentydning til at du er en idiot.