Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Hvordan man lukker ind?
Forfatter: 
Dato:  11-09-2008 18:58

Heej Folkens.


Nu har de fleste herinde jo haft hest rigtig lang tid efterhånden, men men men?
Hvordan er det nu man lukker sin hest ind? Det er jo det store spørgsmål vi alle gerne vil have svar på her i disse dage! - Et af livets store spørgsmål!


Så her kommer en nem guide i 9 gode trin, på: "Hvordan man lukker hesten ind!"


- Jeg ved det! Jeg har reddet jeres liv! :P



Trin 1: Sørg for at have en god boks klar, gerne med halm og hø. ADVARSEL: Husk at flytte hunden, inden hesten bliver lukket ind.



Trin 2: Er det fodrings tid så husk at have foder til hesten i kryppen når den kommer ind. I dette eksempelt er foderblandingen: Luserne, músli, havre og speciel foder til heste i fol!



Trin 3: Find hesten!



Trin 4: Sæt garbinhagen fra torvet, i hestens grime. OBS: Husk at sætte den i den rigtige ring!
(Og husk evt at vaske hænder selv om man netop er kommet hjem fra en stand-up optræden så ens sætliste ikke stadig står på ens hånd?)



Trin 5: Træk hesten ud af folden, og ind i stalden.



Trin 6: Tag grimen af hesten.



Trin 7: Ros hesten, og lad den derefter spise i fred.



Trin 8: Husk at lukke boksdøren!



Trin 9: Smil grimt til kameraet, se dum ud, og hvis thumps up tegn, som hentydning til at du er en idiot.






» Camilla Maria Stormont «

How do we change the world?

By making one act of random kindness at the time!
Myspace - Arto - Facebook


- www.stald-stormont.dk -


0
0
Svar på denne tråd
 
 Max er sød <3
Forfatter: 
Dato:  11-09-2008 19:01

Haha xD Det skal jeg huske ! Hvor er det genialt ! :P Elsker din humor !


~ Emmelie ~

EFTERLYSNING !!!!

www.heste-nettet.dk/forum/7/109344/ 109344/

2 2'ER EFTERLYSES!

0
0
Svar på denne tråd
 
 sdffsdfsdfsd
Forfatter: 
Dato:  11-09-2008 19:23

Det var godt du lavede et indlæg om det. Har ALTID problemer med det.



LOTTEPOTTE

-Nu med fantastiske Monique.

-Og ridning på en dejlig Gorba/Balou.

Gorba, you will always bee in my heart.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nathalie <3
Forfatter: 
Dato:  11-09-2008 19:56

HVAD SÅ MED FØLLEBØLLER :D


Sascha & Natalie

sn-foto.dk - stævnefotografering

Lewis Saskibard efterlyses

the best things in life are free

0
0
Svar på denne tråd
 
 we4t5ry67u8
Forfatter: 
Dato:  11-09-2008 20:27

hahahaha. :D man lærer jo nogen nyt hver dag :)



Mvh.
Anne Sofie Krøyer
0
0
Svar på denne tråd
 
 ggggggggg
Forfatter: 
Dato:  11-09-2008 20:45

synes så ik lige det var så sjovt, men sød hest

0
0
Svar på denne tråd
 
 billeder
Forfatter: 
Dato:  11-09-2008 21:05

haha xxxxx, du formår altid at lave en stemning




- Said, done and out.

'Nynne tidligere med Sasha'

Den bedste, og den eneste

Flere ting sælges, bl.a. Kieffer rom dressursadel.

Kig præs.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  11-09-2008 21:29

Fedt fedt indlæg xD


Kan du ikke også lave en guide til at lægge sadel og trense på?

Plus at muge en boks??


Kan aldrig overskue det, så ville være rart med en guide




© .. skrev Sille - min Sylle ©

> Tro kan flytte bjerge,

men almindelig fornuft,

får folk til at gå uden om.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Cecilie ♥Sylle♥
Forfatter: 
Dato:  11-09-2008 21:49

Cecilie ♥Sylle♥: Jo jeg vil da klart overveje det :P


» Camilla Maria Stormont «

How do we change the world?

By making one act of random kindness at the time!
Myspace - Arto - Facebook


- www.stald-stormont.dk -


0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift ...
Forfatter: 
Dato:  12-09-2008 12:33

Ikke for noget, men hvis en anden person herinde havde lavet sådan et indlæg, var hun bare blevet svinet til .

Men det er du tydelig vis ikke blevet ..


kommer til at savne rideskolen :'/ <3

- men det er et skridt videre ..

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tooskesmoothie ...
Forfatter: 
Dato:  12-09-2008 13:14

Flødebollen xD : Er det godt eller skidt? xD


» Camilla Maria Stormont «

How do we change the world?

By making one act of random kindness at the time!
Myspace - Arto - Facebook


- www.stald-stormont.dk -


0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift ...
Forfatter: 
Dato:  12-09-2008 18:50

Camilla: haha, ja godt spørgsmål d:

Det betyder bare for dit vedkommende at folk kan lide dig :b

Så det er vel godt? d: xD



kommer til at savne rideskolen :'/ <3

- men det er et skridt videre ..

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvordan man lukker ind?
Forfatter: 
Dato:  12-09-2008 19:26

eeeej fcuk saa er det derfor jeg aldrig kan finde ud af det! :P


Josefine Søndergaard

med Dressurponyerne Wild Rose og Chico

nu uden Sukema & Oeps.

www.JosefineS.org


0
0
Svar på denne tråd
 
 Bubbibjørnen Björk
Forfatter: 
Dato:  12-09-2008 19:43

Man kunne også lade dem løbe ind selv, som vi gør :) (med undtagelse af hingstene)



Amanda&Björk

Team Korshøje


0
0
Svar på denne tråd
 
 heheehe
Forfatter: 
Dato:  13-09-2008 00:34

Hehe, hvor pædagogisk. Hvorfor får du den ikke udgivet i Wendy







Mvh. Zandie&Hymnia


Hjemmeside w E-mail w Facebook

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tooskesmoothie ...
Forfatter: 
Dato:  13-09-2008 10:08

Zandie (Hymnia): Har også prøvet at sælge idéen til dem, men desværre syntes de guiden var for indvilket!


» Camilla Maria Stormont «

How do we change the world?

By making one act of random kindness at the time!
Myspace - Arto - Facebook


- www.stald-stormont.dk -


0
0
Svar på denne tråd
 
 hvad med
Forfatter: 
Dato:  13-09-2008 11:34

Hvad så hvis man miser det punkt med at sætte kabinhagen i fordi hesten IKKE vil med ind?




Knus fra Vinnie_M, stadig farmakonom stud.
.
Billedsmuk og ukompliceret fem års hoppe sælges
.
Lækker 16,5' Kentaur Athen sælges
.
* Hp opdateret med BILLEDER og NY FANE den 11. september 2008 *
0
0
Svar på denne tråd
 
 Vinnie
Forfatter: 
Dato:  13-09-2008 12:27

Vinnie: Så tager man en cola og prøver at lokke den :P


» Camilla Maria Stormont «

How do we change the world?

By making one act of random kindness at the time!
Myspace - Arto - Facebook


- www.stald-stormont.dk -


0
0
Svar på denne tråd
 
 hehehhe
Forfatter: 
Dato:  13-09-2008 14:05

Camilla Stormont: Ja, det siger de. Det de i virkeligheden mener er, at de ikke vil tage illusionen fra børnene





Mvh. Zandie&Hymnia


Hjemmeside w E-mail w Facebook

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tooskesmoothie ...
Forfatter: 
Dato:  13-09-2008 15:54

Zandie (Hymnia): Haha! Wendy... ad :P


» Camilla Maria Stormont «

How do we change the world?

By making one act of random kindness at the time!
Myspace - Arto - Facebook


- www.stald-stormont.dk -


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider