Hej hej ænder 
- Hvordan er det nu lige man måler størrelsen på et dækken? Altså hvilken størrelse man skal ha'. Det er ikke fordi jeg skal ud at købe et, mn det går mig på at jeg ikke kan finde ud af det 
Jeg har lavet et lille billede med en af de to måder jeg tror det er:

Har brugt min Schleich hest som model 
- Er det den røde linie eller den blå? eller er det en anden måde?
- Er liniener evt. sat rigtigt?
- Hvordan laver man sit mål om til størrelsen?
Håber lige i kan hjælpe, for jeg kan i hvertfald ikke finde ud af det 
Hrm... mens jeg retter bliver jeg sur på computeren og HN. Hvorfor er det så lige at min signatur (Der hvor der står Pernille) ikke vil stå med Comic Sans??