Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Ny msn virus - nem at hoppe på!
Forfatter: 
Dato:  10-09-2008 19:15

Hejsa.


Der er jo mange msn virusser i omløb, men denne modtog jeg af en veninde, og jeg (som normalt tydelig godt ved når det er virusser) hoppede på den. Men min computer gik dog ikke ind på siden og 'fotalte' at det kunne være en virus.


Men der står altså LOL! HAHA, også er der et link, hvor der står youtube. Men hvis du trykker på det, kommer du altså ikke til youtube, men noget helt andet.


Ville lige advare jer ;)



Sissel aka Tiss

Med Jackie.
I look like an angel, but i am a devil.
Joy Salina & Toscha, savner jer.


0
0
Svar på denne tråd
 
 kastanjegårdens Fersken
Forfatter: 
Dato:  10-09-2008 19:18

Tak, det er meget rart at vide (:



Nanna & Fersken

& lånehesten Garcon(:

Man spiser ikke ferskener

-man rider på dem


Fantastisk 2'er sælges

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/201499/1/

0
0
Svar på denne tråd
 
 Taaaak
Forfatter: 
Dato:  10-09-2008 19:19

Tusind tak for advarslen. Hader de der virusser



Nicoline Christiansen

www.NicolineChristiansen.dk
Military Rytter


Midnight Af Lergraven & Bøgegaardens Calibra


0
0
Svar på denne tråd
 
 Virus ..
Forfatter: 
Dato:  10-09-2008 19:20

Tak søde, rart at vide :) <3


kommer til at savne rideskolen :'/ <3

- men det er et skridt videre ..

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  11-09-2008 12:55

tak for advarslen :)


- min mening



fionabona

- med part på Frk. Olsen

0
0
Svar på denne tråd
 
 m,s,fh,klklfl
Forfatter: 
Dato:  11-09-2008 13:22

modtager vidlt mange viruser, men man kan se hvis de sender noget og er offline bagefter er det så virus, derfor kan jeg se hvis de blvie rpå, spørger jeg hvad det er, så skriver de bare, hvorfor noget, altså er det ogs' virus, åbner aldrig noget je gikke ved hvad er (:




°..Skrev Frk. Krid..°


©©Columbija & Sera©©



0
0
Svar på denne tråd
 
 sdgdgdfdg
Forfatter: 
Dato:  11-09-2008 14:13

Frk. Krid: Det er også derfor jeg altid kan se det, men den her bliver personen ved med at være online, og kan skrive til andre imens :)



Sissel aka Tiss

Med Jackie.
I look like an angel, but i am a devil.
Joy Salina & Toscha, savner jer.


0
0
Svar på denne tråd
 
 fgfggfgjgjgj
Forfatter: 
Dato:  11-09-2008 14:22

jaa, men så spørger man bare (:

det gør jeg ALTID mht link (:




°..Skrev Frk. Krid..°


©©Columbija & Sera©©



0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  11-09-2008 17:39

Ih, jeg hader virusser. Der er så mange for tiden! Men tak for advarslen. :)



One World - One Dream

Every end is a new beginning!

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  11-09-2008 17:39

tak for advarslen


Pernille<3

-på ponyen Sebastian

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  14-09-2008 08:57

tak for advarselen.

der var også engang sådan en i omløb med, "hey! is it really you?" og så et link :s


Emmabemma

what goes around, comes around i;

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider