Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Nye hund (Billeder + navn)
Forfatter: 
Dato:  09-09-2008 18:51

Heej.


Ja jeg har jo før haft et indlæg med et hundenavn.
Men jeg fandt aldrig ud af noget da jeg syntes folk diskutterede lidt istedet for xD!


En 14 uger gammel tæve!
50 % Amrikansk Bulldog, 25% Labrador, 25 % Collie.
^Jeg vil bede om IKKE at få kommentare til racen :) Den fik vi vidst slået fast sidste gang!


Hvad skal tøsen hedde?
Vi har allerede en "Balder Løvehjerte" og hun kommer ligemeget hvad til at hedde Løvehjerte til efternavn, men hvad skal hun hedde? :P


Vi skal hente hende på SØNDAG :)



» Camilla Maria Stormont «

How do we change the world?

By making one act of random kindness at the time!
Myspace - Arto - Facebook


- www.stald-stormont.dk -


0
0
Svar på denne tråd
 
 sdssdsddsdsd
Forfatter: 
Dato:  09-09-2008 18:54

Mille

Ayla

Frida

Tanja

Bingo


Uhh. Jeg kunne blive ved.


Dejlig vuffer.



Bare skrive hvis jeg skal skrive alle hun hunde navne ned fra en hunde bog.



LOTTEPOTTE

-Nu med fantastiske Monique.

-Og ridning på en dejlig Gorba/Balou.

Gorba, you will always bee in my heart.

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg skal følge en neger til svømning..
Forfatter: 
Dato:  09-09-2008 18:57
Holder stadig fast i Matematrix, Wolverine og Yrsa.
Kommer nok til at lyde pænt strange med løvehjerte efter, men wtf

JEGMIG'HEDVIGLAERKE

bombing for peace is like f*cking for virginity
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej hej .
Forfatter: 
Dato:  09-09-2008 18:59

Er sler ikk god til at finde på sådan noget med navne.


- Meeen hold da op hvor hun da bare for skøn at se på


- Sagde

- Nanna -

Calico<3 Du den dejligste PLET- ;b


"Livet er så kort, at der ikke er tid til at kede sig".

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tooskesmoothie ...
Forfatter: 
Dato:  09-09-2008 19:01

Ayla er sødt ja! :D


Haha syntes Matematrix er sejt, men syntes bare det er lidt langt at kalde xD


» Camilla Maria Stormont «

How do we change the world?

By making one act of random kindness at the time!
Myspace - Arto - Facebook


- www.stald-stormont.dk -


0
0
Svar på denne tråd
 
 sdsdsdsdsdsd
Forfatter: 
Dato:  09-09-2008 19:04

Min gudmor´s hund hed Ayla. Det var en sort labber.



Har selv en labber. DEJLIG race.



LOTTEPOTTE

-Nu med fantastiske Monique.

-Og ridning på en dejlig Gorba/Balou.

Gorba, you will always bee in my heart.

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  09-09-2008 19:53

Nååårh... Har da et par navne: Frigg, Bella, Stella, Molly, Lady... Kan ikk lig komme på flere...


>> N A T A S J A

I Ranka.

I will never let you go..

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tooskesmoothie ...
Forfatter: 
Dato:  09-09-2008 20:06

Sjovt, jeg har lige sat og overvejet at kalde hende Frigg fordi Balder jo også er fra den nordiske mytologi! :D


» Camilla Maria Stormont «

How do we change the world?

By making one act of random kindness at the time!
Myspace - Arto - Facebook


- www.stald-stormont.dk -


0
0
Svar på denne tråd
 
 Tooskesmoothie ...
Forfatter: 
Dato:  09-09-2008 20:25

SÅ har hun fået et navn!!! :)
Hun kommer til at hedde Frigg Løvehjerte!


» Camilla Maria Stormont «

How do we change the world?

By making one act of random kindness at the time!
Myspace - Arto - Facebook


- www.stald-stormont.dk -


0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  09-09-2008 20:26

Nååår, hvor er FRIG LØVEHJERTE dejlig :D



One World - One Dream

Every end is a new beginning!

0
0
Svar på denne tråd
 
 svar svar
Forfatter: 
Dato:  09-09-2008 21:46

Nurh, hvor er den dejlig :D




Don't imitate, innovate !
"Venner er som stille engle, der løfter os op,
når vores vinger har problemer med at flyve"
0
0
Svar på denne tråd
 
 Navnæææ
Forfatter: 
Dato:  09-09-2008 21:47

Chuffy
Aia
Aya
Zia
Muffe
Mynte
Bella
G-Star (muha)

Millinium
Spot
Spotlight
Ziva
Zita

Samantha


.. det var lige nogle få foreslag [x


a picture is a fragment of reality stolen from the eternal glide of time

0
0
Svar på denne tråd
 
 Godda*mn
Forfatter: 
Dato:  09-09-2008 21:47

Havde ikke set at du havde fundet et navn xD


a picture is a fragment of reality stolen from the eternal glide of time

0
0
Svar på denne tråd
 
 ettffsss
Forfatter: 
Dato:  10-09-2008 10:22

Hvor ser hun sød ud!


- Katla (uhyret i Brdr. Løvehjerte)

- Freja (nordisk mytologi, ligesom Balder)

- Sif (Nordisk mytologi ligesom balder)

- Cherry (kirsebær, som i kirsebærdalen i Brdr. Løvehjerte)

- Alberte (nordisk mytologi)


har forsøgt at komme med nogen der faktisk betyder noget, og lægger sig lidt op af det I har i fovejen.



Louise og Dam's Gennah <3


...man skal ikke forsøge at holde noget man ikke have i sine hænder...


12/11-2008! endelig gennemfører jeg noget igen!

0
0
Svar på denne tråd
 
 <fawgfqegwe
Forfatter: 
Dato:  10-09-2008 17:54

Kæft en lækker hund, arrh, jeg elsker den virkelig!


Men jeg kan ikke lige komme på et navn.. hm. xD


Julie.

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 .tegn
Forfatter: 
Dato:  10-09-2008 18:14

Hvad med Matrix? Hvis du kunne lide det der Matematrix?


Med Venlig Hilsen

Kaja


- Mathias Bastholm Dahl my one and only <3



Jeg savner at ride :(

0
0
Svar på denne tråd
 
 heheehhe
Forfatter: 
Dato:  10-09-2008 18:53

Synes også hun skal hedde noget med forbindelse til de nordiske guder. Freja/Frigg/Nanna osv. :-D


Hun ser supersød ud!





Mvh. Zandie&Hymnia


Hjemmeside w E-mail w Facebook

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nathalie <3
Forfatter: 
Dato:  10-09-2008 19:53

RONJA!

(eller Sascha )


Sascha & Natalie

sn-foto.dk - stævnefotografering

Lewis Saskibard efterlyses

the best things in life are free

0
0
Svar på denne tråd
 
 dfhdsfhdfsuhdsh
Forfatter: 
Dato:  10-09-2008 22:09

Kabila eller Aviaya



Sagde SkiderRikke;

» rikkeevigglad :}

donni & rikke - soulmates!

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider