|
|
| Nye hund (Billeder + navn) |
| Forfatter:  |
Camilla Stormont |
| Dato:  |
09-09-2008 18:51 |
|
Heej. Ja jeg har jo før haft et indlæg med et hundenavn. Men jeg fandt aldrig ud af noget da jeg syntes folk diskutterede lidt istedet for xD! En 14 uger gammel tæve! 50 % Amrikansk Bulldog, 25% Labrador, 25 % Collie. ^Jeg vil bede om IKKE at få kommentare til racen Den fik vi vidst slået fast sidste gang! Hvad skal tøsen hedde? Vi har allerede en "Balder Løvehjerte" og hun kommer ligemeget hvad til at hedde Løvehjerte til efternavn, men hvad skal hun hedde?  Vi skal hente hende på SØNDAG    
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sdssdsddsdsd |
| Forfatter:  |
Lotte ♥Monique♥ |
| Dato:  |
09-09-2008 18:54 |
|
Mille Ayla Frida Tanja Bingo Uhh. Jeg kunne blive ved. Dejlig vuffer. Bare skrive hvis jeg skal skrive alle hun hunde navne ned fra en hunde bog.
LOTTEPOTTE -Nu med fantastiske Monique. -Og ridning på en dejlig Gorba/Balou. ♥Gorba, you will always bee in my heart.♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg skal følge en neger til svømning.. |
|
|
Holder stadig fast i Matematrix, Wolverine og Yrsa. Kommer nok til at lyde pænt strange med løvehjerte efter, men wtf
JEGMIG'HEDVIGLAERKE bombing for peace is like f*cking for virginity
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej hej . |
|
|
Er sler ikk god til at finde på sådan noget med navne. - Meeen hold da op hvor hun da bare for skøn at se på 
- Sagde - Nanna - Calico<3 Du den dejligste PLET- ;b "Livet er så kort, at der ikke er tid til at kede sig".
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tooskesmoothie ... |
| Forfatter:  |
Camilla Stormont |
| Dato:  |
09-09-2008 19:01 |
|
Ayla er sødt ja!  Haha syntes Matematrix er sejt, men syntes bare det er lidt langt at kalde xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sdsdsdsdsdsd |
| Forfatter:  |
Lotte ♥Monique♥ |
| Dato:  |
09-09-2008 19:04 |
|
Min gudmor´s hund hed Ayla. Det var en sort labber. Har selv en labber. DEJLIG race.
LOTTEPOTTE -Nu med fantastiske Monique. -Og ridning på en dejlig Gorba/Balou. ♥Gorba, you will always bee in my heart.♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
| Forfatter:  |
Natasja 2 |
| Dato:  |
09-09-2008 19:53 |
|
Nååårh... Har da et par navne: Frigg, Bella, Stella, Molly, Lady... Kan ikk lig komme på flere...
>> N A T A S J A I ♥ Ranka. I will never let you go..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tooskesmoothie ... |
| Forfatter:  |
Camilla Stormont |
| Dato:  |
09-09-2008 20:06 |
|
Sjovt, jeg har lige sat og overvejet at kalde hende Frigg fordi Balder jo også er fra den nordiske mytologi! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tooskesmoothie ... |
| Forfatter:  |
Camilla Stormont |
| Dato:  |
09-09-2008 20:25 |
|
SÅ har hun fået et navn!!!  Hun kommer til at hedde Frigg Løvehjerte!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Nååår, hvor er FRIG LØVEHJERTE dejlig 
One World - One Dream Every end is a new beginning!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| svar svar |
|
|
Nurh, hvor er den dejlig 
Don't imitate, innovate ! "Venner er som stille engle, der løfter os op, når vores vinger har problemer med at flyve"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Navnæææ |
|
|
Chuffy Aia Aya Zia Muffe Mynte Bella G-Star (muha) Millinium Spot Spotlight Ziva Zita Samantha .. det var lige nogle få foreslag [x
a picture is a fragment of reality stolen from the eternal glide of time
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Godda*mn |
|
|
Havde ikke set at du havde fundet et navn xD
a picture is a fragment of reality stolen from the eternal glide of time
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ettffsss |
|
|
Hvor ser hun sød ud! - Katla (uhyret i Brdr. Løvehjerte) - Freja (nordisk mytologi, ligesom Balder) - Sif (Nordisk mytologi ligesom balder) - Cherry (kirsebær, som i kirsebærdalen i Brdr. Løvehjerte) - Alberte (nordisk mytologi) har forsøgt at komme med nogen der faktisk betyder noget, og lægger sig lidt op af det I har i fovejen.
Louise og Dam's Gennah <3 ...man skal ikke forsøge at holde på noget man ikke have i sine hænder... 12/11-2008! endelig gennemfører jeg noget igen!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| <fawgfqegwe |
|
|
Kæft en lækker hund, arrh, jeg elsker den virkelig!  Men jeg kan ikke lige komme på et navn.. hm. xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 .tegn |
| Forfatter:  |
Holtze ♥Kaja og Mathias♥ |
| Dato:  |
10-09-2008 18:14 |
|
Hvad med Matrix? Hvis du kunne lide det der Matematrix?
Med Venlig Hilsen
Kaja
- Mathias Bastholm Dahl my one and only <3 Jeg savner at ride 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| heheehhe |
|
|
Synes også hun skal hedde noget med forbindelse til de nordiske guder. Freja/Frigg/Nanna osv.  Hun ser supersød ud!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| dfhdsfhdfsuhdsh |
| Forfatter:  |
RikkeEvigGlad |
| Dato:  |
10-09-2008 22:09 |
|
Sagde SkiderRikke; » rikkeevigglad :} donni & rikke - soulmates!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|